زیبایی خنده لبخند هالیوودی دندانپزشکی زیبایی لبخند زیبا زیبایی لبخند طراحی لبخند اصلاح طرح لبخند لمینت دندان لمینت قیمت لمینت دندان هزینه کاشت دندان کاشت دندان کشیدن دندان عقل کشیدن دندان کاشت دندان ایمپلنت سایت دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دندانپزشک دندانپزشکی دکتر دندانپزشک کامپوزیت وینر ایمپلنت ایمپلنت دندان جرم گیری دندان جراحی لثه برج خنک کننده مدار بسته دکوراسیون داخلی مبلمان اداری دوربین مدار بسته برد هوشمند ویدئو پروژکتور دوربین مدار بسته کرج در پاسخ این سوال باید بگوییم
آموزش کامپیوتر
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395برچسب:, :: 11:49 :: نويسنده : رضا
 

 

کاشت دندان ایمپلنت

 

  به صورت تخصصی

تعریف درست از ایمپلنت:
ایمپلنت را به نوعی بازسازی و احیا کردن سلامت دندان ها میتوان ذکر کرد زیرا باید جویدن ، حرف زدن درست و زیبا بودن دندان ها را در نظر داشت و با ترمیم و بازسازی کردن دندان ها با عمل ایمپلنت هم به زیبایی فرد افزود و هم درمان محسوب شده که در موارد مختلف تجویز متفاوت بوده و افرادی که روزانه 20 نخ سیگار را میکشند نمیتوان انتظار داشت که ایمپلنت روی دندان آن ها ماندگاری داشته باشد همچنین اگر فردی بیماری پوکی استخوان و دیابت را داشته باشد این روش درمانی را نمیتواند انجام دهد زیرا اثری نداشته و موثر نیست.
بعد از ایمپلنت دندان را باید بسیار مراقبت کرد و نوعی دندان طبیعی محسوب شده با این تفاوت که دندان طبیعی پوسیده شده ولی ایمپلنت پوسیدگی نداشته ولی بیماری لثه گرفته و بعد از آن درمانش بسیار سخت تر شده.

اگر بعد از مدتی ایمپلنت دندان لق شد نشانه ی درمان بد بوده که فردی با پرداخت هزینه ی زیاد این نتیجه را کسب کند. باید قبل از اینکه اقدام به این نوع درمان کنید ابتدا پزشک خود را ارزیابی کنید و از کار وی اطلاعات کافی را داشته باشید زیرا بسیاری از دندانپزشکان عمومی که تخصص ندارند به صورت عملی و خوب آموزش لازم را در قبال این درمان ندیده اندو باید توصیه کرد که برای انجام دادن این درمان های پرهزینه نزد دندانپزشکان متخصص رفته و کار را به دکتر عمومی نسپرد تا بتوان نتیجه ی مطلوب را بدست آورد.

ایمپنت را عامل گیرنده دندان گویند و در نوع ایمپلنتی که استفاده میشود باید مدنظر داشت که در نگهدارنده دندان به فک آسیبی وارد نکند .درزیر به نکاتی در رابطه با  ایمپلنت آشنا کرده.
ایمپلنتی که دست دندان را نگه میدارد از نوع اوردنچر بوده که با کاشته دن ایمپلنت ها درون فک هستند و در مواقعی که ستخوان فک بیمار از بین رفته باشد و به قدری کم باشد که به راحتی نمیتواند غذا بخورد و در صحبت کردن نیز دچار مشکل بوده .
اما در کاشت دندان ایمپلنت استخوان باید به حد کافی باشد تا بتوان آن را درون استخوان جای داد و این ایمپلنت دست نگهدارنده برای فک پایین درنظر گرفته شده زیرا دست دندان فک پایین بیمار لق بوده و با مشکل روبرو بوده ولی میتوان آن را در هر دو فک بالایی و پایینی انجام داد.
اگر استخوان های فک بیمار به نوعی باشد که دندان های مصنوعی ثابت روی فکشان قرار داده نمیشوند میتوانند از این درمان استفاده کنند و اگر در زمینه ی هزینه ی پروتز های ثابت قادر به پرداخت نیستند میتوانند از ایمپلنت استفاده کنند به این خاطر که در هر فک دهان باید از 6تا8 ایمپلنت دندانی کاشته شود.
اگر بخواهید با استفاده از ایمپلنت دندان های مصنوعی را گیر کنید دو روش وجود دارد  که با توجه به نحوه ی سوار کردن ایمپلنت ها داشته که برای هر روش باید 2 ایمپلنت را در نظر گرفت.

بال اتجمنت : 
برای اینکه هرکدان از ایمپلنت ها را در فک با استفاده از قطعه روی آن به پروتز دندانی بست که به صورت گوی بوده و با دکمه های زیر و رو به کار گذاشته شده و با صدای کلیک به هم متصل شده و پروتز ایمپلنت ثابت شده و حالت بسته شدن میتواند برعکس نیز باشد به این صورت که قسمت مادگی در ایمپلنت و قسمت نرینگی در پروتز قرار گرفته  که به این عمل بال اتچمنت گفته شده.


بارانچمنت:
به میله ی فلزی باریک بار گفته شده که ایپلنتها را به هم متصل کرده تا در فک قرار بگیرند که دست دندان را با استفاده از کلیپس قرار داده شده در آن قسمت به بار متصل کرده .

قسمتهای مختلف در ایمپلنت ها:
قسمت تاج
قسمت اباتمنت
بدنه ی اصلی 

بدنه ی اصلی:
در ساختار آن یک پایه ی تیتانیومی بوده که به صورت پیچ است که داخل استخوان فک با جراحی کردن کاشته شده و با برش دادن لثه و دسترسی به قسمت استخوان بوده که با استفاده از ریل هایی اتخوان را باز کرده و پایه ها را درون استخوان جا میدهند .
از دلایل عمده ای که دندان ایمپلنت گران بوده این است که دارای جنس تیتانیومی بوده که در آن هم بایداز این پایه ها ساخته شود وبا توجه به نحوه ی ساختن آن ها به گونه ای هستند که این پایه ها به صورتی هستند که استخوان های مجاور را به ساختن استخوان وادار کرده تا در اطرافش چسبندگی پایه ای را ایجاد کند و با هوشمندی باعث ساخت استخوان شده تا مانند دندان طبیعی قدرتمند شود. ه این مرحله از کار پایه گفته شده که تاثیر بسزایی را در درمان داشته.

2- اباتمنت :
به اتصال دهنده ی ایمپلنت با تاج ایمپلنت گفته شده و بعد از اینکه بدنه ی اصلی را قرار داد روی ایمپلنت گذاشته شده و برای حفظ کردن بیشتر پروتز بکار رفته که در انواع مختلفی هستند 
نوع اول پیچی بوده
نوع دوم که به تنه ی اصلی چسبیده میشوند
نوع سوم اوردنچری در دست کامل دندان
این نوع اتصالات مانند دکمه هایی درون هم قرار میگیرند که با فشار جدا شده که به صورت زاویه دار یا مستقیم به تنه ی اصلی قرار بگیرند که در هر یک کاربردشان متفاوت بوده و بستگی به تشخیص دندانپزشک داشته که از کدام نوع استفاده کند.
 
3- قسمت تاج برای کاشت دندان ایمپلنت :
بعد از اینکه قالبگیری لازم روی ایمپلنت انجام گرفت باید با استفاده از لابراتور ساخته شود و به صورت فرم روکش مانندی نصب شود و با توجه به سلیق ی ددندانپزشک رنگ آن انتخاب شده و یکی از وظایف اصلی دندانپزشک ساختن روکش مناسبی بوده که سطح جونده را به خوبی درست کرده تا با زیبایی همراه شود و با فرمی نیز ساخته شوند که بهداشتی باشندو باعث عفونت های لثه نشود.

نصب ایمپلنت:
برای اینکه بتوان به کاشتن دندان ایمپلنت اقدام کرد باید مدت زمانی را برای محکم شدن این پایه ی تیتانیومی در نظر گرفت تا بتواند درون استخوان جا بگیرد .در ساخت این تجهیزات با پیشرفت های زیادی همراه بوده که با تغییراتی که در فرم ایمپلنت داده میشود و موادی که در ساختنش بکار میرود و اینکه بتواند استخوان سازی را تحریک کند و به سرعت سفت شود و سریع به بدنه ی استخوان بچسبد. مدت زمان حداقل این درمان را در دو جلسه در نظر گرفته اند که باید به صورت پشت سرهم باشندتا بتوان قسمت تاج را هم نصب کرد.

ممکن است برای همه شما نیز پیش امده باشد که یک یا چند دندان خود را از دست داده اید و الان با مشکل جویدن غذا و حتی صحبت کردن دچار شده اید.در قدیم تنها راه این بود که تمام دندان کشیده شوند و به جای آن از دندان های مصنوعی استفاده می کردند . هزینه کاشت دندان در واقع همان هزینه ساخت قالب دندان مصنوعی بود. اما امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه علم پزشکی صورت گرفته است شاهد هستیم که هر روز تکنولوژی جدیدی در علم به کار گرفته می شود . شما اگر دارای دندان های خراب و پوسیده ای هستید و راهی جز کشیدن انها ندارید جای نگرانی وجود ندارد . هر چند که هیچ چیز جای دندان های طبیعی شما را نخواهد گرفت اما شما می توانید اقدام به کاشتن دندان ایمپلنت نمایید.

بله هزینه کاشت دندان در این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد و باید توسط یک دکتر دندانپزشک معاینات لازم بروی شما انجام شود تا قیمت نهایی آن مشخص گردد.ایمپلنتامروزه با پای نهادن در عرصه دندانپزشکی توانسته تحول بزرگی را بوجود آورد و بسیاری از افراد را از مشکلات بی دندانی رها ساخته است.این نوع تکنولوژی دارای درمانی اسان بوده و معمولا عارضه ای هم در پی نخواهد داشت.

ایمپلنت

در واقع استفاده کاشت دندان ایمپلنت یک روش کامل و جایگزین شده تمامی روش های قدیمی است .هم تاج دندان و هم ریشه رد این روش جایگیزین شده و به خوبی بروی فک قرار خواهد گرفت.اما اگر بخواهیم توضیح کاملی در مورد اینکه اصلا ایمپلنتدندانی چیست  بدهیم پیشنهاد می کنیم با همراه باشید تا در ادامه در این مورد بیشتر برایتان بگوییم :

این روش در واقع از یک نوع پایه فلزی از جنس تیتانیوم تشکیل شده که کاملا با سلول های بدن سازگار است.این پایه قرار است در فک فرو رود و نقش ریشه را بازی نماید. بروی پایه که از فک بیرون زده است دندانی مصنوعی شبیه یک دندان اصلی قرار خواهد گرفت. هزینه کاشت دندان به این روش با توجه به میزان مهارت و کیفیت ایملنت به کار  رفته متفاوت است.بعد از اینکه پایه تیتانیومی در داخل فک فرو رفت مدت زمان سه الی چهار ماه زمان می برد تا فک با استخوان سازی مجدد جداره این پایه فلزی را در بر بگیرد و کاملا ان را احاطه نماید . بعد از اینکه به صورت کامل بخش فلزی در فک ثابت و فیکس شد حال نوبت ان است که بروی پایه بیرون مانده یک تاج شبیه یک دندان طبیعی قرار داده شود.در مورد اینکه در چه سنی می توان از ایمپلنتاستفاده کرد اینگونه می توان گفت  برای خانم در 15 سالگی و برای آقایان در سن 18 سالگی این کار قابل انجام شدن است.

اما قبل از اینکه بیمار بخواهد به کاشت دندان ایمپلنت فکر کند شاید از خود بپرسد که کدام مدل ایمپلنت می تواند برای او مناسب تر باشد.به نظر میرسد اگر سری به تجهیزات دندانپزشکی بزنید و با تنوع محصولات ایمپلنت که مشاهده خواهید کرد کلا  سر در گم خواهید ماند که از کدام محصول  برای خود استفاده نمایید.اما می خواهیم خدمتتان عرض کنیم معمولا تمام ایملنت های موجود در بازار خوب و مناسب هستند و تنها شما باید با انتخاب یکی از کالاهای استاندارد دنبال دندانپزشک متخصص و مجرب باشید که به بهرتین شکل ممکن نسبت به جایگذاری این دندان های مصنوعی اقدام نماید.

 می توان اینگونه عنوان کرد که مهارت دندانپزشک در اینجا حرف اول را می زند و شاید همین امر موجب شده تا هزینه کاشت دندان به این روش از سوی پزشکان مختلف  متفاوت باشد.

اما سوالی که ممکن است در ذهن بیماران پیش آید این است که چرا در این روش درمانی هزینه های نسبت به دیگر روش ها تا این حد گران می باشد. ؟

ایمپلنت

یکی از مهمترین دلایل گرانی روش ایمپلنت شاید هزینه ای است که برای بخش کاشت ان در لثه  انجام می شود . در واقع  هزینه فیکسچر و همچنین هزینه قطعات پروتزی نیز می تواند مزید بر علت شود.

گاهی اوقات دیده می شود برای یک دندان افتاده در میان دو دندان اصلی از روشی استفاده می کنند که باید دو دندان کناری را تراش دهند  تا بتوانند یک دندان مصنوعی در ان میان قرار دهند. در واقع از بزرگترین نقاط ضعف در این روش این است که شما در حال آسیب زدن به دو دندان سالم خود نیز هستید و همچنین چون چیزی برای استحکام و ماندگاری دندان مصنوعی در فک قرار نداده اید باعث عدم  تحریک استحوان شده و همین امر موجب می شود تا استخوان به صورت تدریجی دچار تحلیل شود.

اما در روش کاشت دندان ایمپلنتشما بدون هیچ دغدغه ای در این مورد می توانید از این بابت کاملا خیالتان راحت باشد که هیچ گونه تحلیلی بروی استخوان فک شما صورت نخواهد گرفت.

اما اگر در دهان شما در بخشی از ان شما چند دندان را پشت سر هم را دست داده اید و فضای خالی زیادی پدید آمده است بهترین روش این است که از پروتز منحرک استفاده نمایید.این روش بدین صورت است که اصلا نیازی به تراشسیدن و آسیب رساندن به دنان های اطراف ندارد اما خوب ممکن است سنگینی و فشاری که پایه ها به دندان های مجاور می آوردند به صورت تدریجی موجب لق شدن دندان ها شوند و همین امر موجب پوسیدگی انها نیز خواهد شد.

بهترین پیشنهاد نیز برای این مورد به نظر همان کاشت دندان ایمپلنت است که هم مانع آسیب رساندن به دیگر دندان ها شده و هم باعث تحلیل استخوان فک  نمی شود.

اما زمانی میسرد که ممکن است شما دیگر همه دندان های خود را از دست داده باشید.. در این حالت شما اگر بخواهید از پروتز های متحرک استفاده نمایید ممکن دچار مشکلاتی از قبیل سختی تکلم و زخم در دهان خود مواجه شید .اما در این حالت به نظر تنها و بهترین راه استفاده از کاشت دندان ایمپلنت است. هزینه کاشت دندان به این روش نسبتن به دیگر روش ها شاید کمی بیشتر و گران باشد اما این نکته را رد نظر بگیرید که با ایمپلنت دندان شما  می توانید دوباره صاحب لبخندی زیبا و چهره ای جذاب شوید .

ایمپلنت

اما سوالی که ممکن است خیلی از بیماران قبل از اینکه بخواهند از ایمپلنت استفاده نمایند در ذهنشان ایجاد شود این است که آیا ممکن است بعد از اینکه از ان استفاده کردند ایمپلنت پس بزند.؟در کل باید گفت خیر به هیچ وجه . این نوع پیوئند بر خلاف سایر پیوندهای دیگر مانند قلب و کلیه و ریه و ... به هیچ وجه پس نمی زند اما حتما شنیده اید که برخی از بیمارانایمپلنت دندان خود را از دست دانده ان این مورد به خاطر عوانل زیر ممکن است پیش امده باشد :

اولین و مهمترین دلیل ان می تواند جراحی نامناسبی باشد که بروی  بیمار صورت گرفته است.

دومین دلیل ممکن است به خاطر ضربه ناگهانی بایشد که بعد از عمل به ایمپلنت دندان وارد شده است.

شومین دلیل شاید به دلیبل پروتز نا مناسب باشد.

و شاید هم عدم رعایت بهداشت دهان و دنان موجب این امر شده است

 اما هزینه کاشت دندان به این روش شاید کمی گران باشد اما دارای مزایای بسیاری است که به نظر انرا مقرون به صرفه تر از تمام روش های کنونی می کند.:

راحتی در استفاده از ان  و مقاونت بالا بعد از اینکه ایمپلنت به کار گذاشته شد از جمله مهمترین مزایای این روش هستند. شما با استفاده از کاشت دندان ایمپلنت براحتی می توانید دوباره قدرت جویدن خود را بدست اورید و از خوردن انواع خوراکی ها لذت ببرید.. همچنین زیبایی خنده و صورت شما دوباره با ایملنت باز می گردد.در کل رضایت خاطر بیماران از این روش به مراتب نسبت به دیگر روش های معمول بالاتر می باشد.

کاشت دندان ایمپلنت چیست؟
ایمپلنت را فرم ها یا پست هایی گویند که با عمل جراحی در استخوان فک در زیر لثه جای میدهند و در هنگامی که می خواهند به کاشت دندان ایمپلنت از آن ها استفاده کرد تا بتوان آن ها را در دهان جای داد و دندان را کاشت.
به این دلیل که ایمپلنت دندانی درون فک استخوانی قرار داده میشود باید یک نقطه ی اتکای ثابت باشد تا بتوان دندان های مصنوعی را به آن تکیه داد . با استفاده از پل هایی که بر روی ایمپلنت ها قرار داده میشود به این دلیل که لیز نخورند و در دهان حرکت نکنند و یکی از مزیت های اساسی در جویدن غذا و صحبت کردن به حساب آمده و میتواند به پل ها و دندان های مصنوعی تاثیر گذارد و با استفاده از روکش هایی که روی ایمپلنت دندان قرار داده میشود احساس طبیعی تری را در فرد ایجاد کند تا اینکه از دندان های صنوعی لغزنده استفاده شود.
در اکثریت افراد استفاده کردن از دندان مصنوعی که لغزان بوده راحت نیست و در برخی موارد غیرممکن بوده زیرا استفاده از دندان های مصنوعی با زخم و استخوان بندی های ضعیف اگر همراه باشد عملکرد دهان را با محدودیت مواجه کرده .
برای اینکه دندان را ثابت نگهداشت باید با استفاده از پل هایی آن ها را به اطراف دندان های مجاور متصل کرد و با مزیتی همراه بوده و اینست که دیگر نیازی نبوده که برای نگه داشتن دندان ها از دندان های کناری استفاده کرد بلکه از پل ها استفاده کرده .
برای اینکه بتوانید اقدام به کاشت دندان ایپلنت کنید باید دارای لثه های سالمی باشید و از سلامت کامل و غیرعفونی برخوردار باشد. 
اگر فردی با استخوان بندی ظریفی همراه است در صورتی که از کاشت دندان ایمپلنتی استفاده کرده است باید بتواند دندان ها را به سالمی درون دهان خود نگهداری کند و به همین منظور استخوان کافی برای کاشت دندان داشته باشد و با رعایت کردن اصول بهداشتی و مراجعه کردن به متخصص در موفقیت این جراحی کمک کرده و از روش های موثری که توصیه میشود به تمیزی دهان رسیدگی کرد.

دلایلی کاشت دندان ایمپلنت:
یکی از دلایلی که لازم است تا دندانی ایمپلنتی را به جای دندان جایگزین کرد در موارد زیر ذکر شده است :
- با وجود داشتن همه ی دندان ها در دهان اعتماد به نفس بیشتری را برای فرد به همراه داشته که مورد توجه دیگران واقع شده تا اینکه دندان های از بین رفته داشته باشد.
- با ازبین رفتن دندان های طبیعی در دهان استخوان فک هم تحلیل رفته و رفته رفته کاهش پیدا کرده و آب میشود و با کاشت دندان ایمپلنت این استخوان را درمان کرده و ظاهر خوبی به فک میدهد.
- با از بین رفتن دندان ها از جویدن به خوبی جلوگیری کرده و شاید فرد نتواند دیگر همه نوع غذایی را بخورد و این رژیم غذایی ضعیف بر سلامت فرد تاثیر بد گذاشته و او را با خطر روبرو کرده. همانطور که میدانید سبزیجات خام ملزم به جویدن داشته و اگر با نبود دندان در جویدن مشکل پیدا شود فرد دیگر نمیتواند آن ها را مصرف کند و با مخلوط کردن آن ها و پوره کردن یا پختن آن ها نیز قابل استفاده نبوده و به ندرت استفاده شده و همین منوال به رژیم غذایی تاثیر گذاشته.
- با کمبود دندان در دهان نحوه ی گاز گرفتن و خورد کردن غذا تغییر کرده و با مشکلاتی برای مفصل فک مواجه شده .
- از دست دادن دندان حالت حرف زدن را نیز تغییر داده و از اعتماد به نفس فرد کاسته شده و دیگر به خوبی نمیتواند حظور قبل را داشته باشد.

 

انواع کاشت دندان ایمپلنت:
در ساخت ایمپلنت از تیتانیوم استفاده میشود و فلزی با کیفیت بالا بوده که برای این منظور مناسب بودهزیرا تیتانیوم در سطح خود لایه ای را ایجاد کرده که از خوردگی و از بین رفتن و تحلیل آن جلوگیری شده و در برابر کلیه ی ترکیباتی از قبیل اسید و نمک و اکسیژن مقاومت داشته و غیرقابل مغناطیسی بوده و اینکه وز آن مقاومت داشته .
با کاشت دندان ایمپلنت در فک استخخوان به عنوان جسم خارجی در نظر گرفته نمیشود و آنرا پس نزده و مشکلات را ایجاد نکرده حتی به رشد استخوان های مجاور کمک کرده و خود را در فک نگه داشته .

انواع کاشت دندان ایمپلنت :
ایمپلنت ریشه ای :
یکی از رایج ترین نوع کاشت بوده که برای بیماران استفاده شده به این نوع ریشه ای شکل درون استخوانی نیز گفته شده زیرا این نوع درون استخوان قرار میگیرد و به صورت پیچ ضخیم و مخروطی شکلی در استخوان جا داده شده و با طول و پهنای متفاوتی است .برای این منظور در کاشت دندان ایمپلنت باید فضای کافی در استخوان وجود داشته باشد تا جراحی با موفقیت انجام گیرد تا پایه ی مطمئنی برای او باشد و این تصمیم گیری که با توجه به استخوان فک و جنس آن باید پل یا دندان مصنوعی را با روکش متناسب آن قرار دهد .

ایمپلنت چارچوب راموس:
اگر استخوان فک پایینی ضخامت لازم برای جاسازی کردن کاشت دندان نداشته باشد از این نوع استفاده میشود که همراه با چارچوب بوده و در گوشه ی عقب استخوان نزدیک چانه قرار میگیرد .
اگر بافت اطراف آن ترمیم شد یک میله ی نازک را در اطراف بالای لثه میتوان دید و دندان مصنوعی یا پل باید به صورتی ساخته شود که با میله متناسب باشد و اگر استخوان فک نازک باشد میتواند آنرا ثابت نگه داشته و از شکستگی دندان در آن جلوگیری کند.

شرط کاشت دندان ایمپلنت:
اولین کاری که باید انجام دهید مراجعه به نزد یک متخصص حرفه ای است که با انجام معاینات تشخیص دهد که میتوانید از ایمپلنت استفاده کنید یا نه و کلیه ی سوابق و بیماری های دهانی شما را مورد بررسی قرار داده و از دندان ها عکس رادیولوژی گرففته شده تا بتوان بهتر اطلاعات کسب کرد. برای اینکه بتوان دندانی را کاشت باید شرایط لازم را داشت:
داشتن لثه های سالم
- استخوان محکم و قوی برای نگه داشتن دندان کاشته شده درون فک استخوان 
- انجام بهداشت لازم و ضروری برای سلامت روزانه ی دهان و دندان

نوشته شده توسط مهران در 12:45 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

دوشنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۴

لمینت کردن و پر کردن دندان

سایت دندانپزشکی

 

  دکتر سجودی

 

 

شما عزیزان و بیماران محترم می توانید در سایت دندانپزشکی دکتر سجودی اط آخرین اطلاعات روز در مورد بیماری های دهان و دندان و همچنین روش های دروانی انها مطلع شوید . در این سایت سعی شده است تا بهره گیری از مقالات به روز در این زمینه سعی بر افزایش اطلاعات عمومی شما علاقه مندان شود.با هم به معرفی بیشتر این سایت می پردازیم :
شما در بخش بالایی چندین منو را مشاهده می کنید که در مورد مباحث مختلفی می باشند . اولین منو در مورد زیبایی بوده و در /ان به موضوعالتی همچون  دندان های مرتب و نحوه مراقبت صحیحی انها توضیحاتی ارائه نموده ایم . همچنین شما در سایت دندانپزشکی ما در این بخش می توانید مقالاتی در مورد نحوه کشیدن و عصب کشی دندان نیز ملاحضه نمایید . سر فصل های خوبی را برایتان در نظر گرفته ایم که خواندن انها خالی از لطف نخواهد بود.
اما در منوی دوم در این سایت کاملا در مورد ایمپلنت و روش های ان و مزایای و معایبش به صورت کامل توضیح داده ایم و شما می توانید با مراجعه به این بخش از سایت  دندانپزشکی ما اطلاعات خوبی را بدست آورید.اگر قصد ایمپلنت دارید حتما قبل از ان این بخش را به خوبی مطالعه نمایید تا با این روش درمانی به خوبی آشنا شوید.
اما عزیزانی که به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد بیماریهای لثه هستند برای /انها نیز یک بخش مجزا در نظر گرفته ایم که می توانند در این مورد به اطلاعات بسیار جامع و کاملی دست یابند از قبیل :
خونریزی لثه 
دندان لق
تحلیل لثه
دندان های حساس
و...

ایمپلنت دندان نیست(قسمت اول)

اما می دانید که حتی دندان های شیری هم ممکن است خراب شوند و می بایست به ترمیم و درمان انها پرداخت.برای شما دراین بخش از سایت دندانپزشکی دکتر سجودی اطلاعات خوبی را در نظر گرفته ایم.این بخش به درد مادرانی می خورد که  دارای کودکانی هستند و احتمالا دندان هایشان دچار پوسیدگی و خرابی شده است و نمی دانند باید دقیقا چه کاری انجام دهند.پیشنهاد می کنیم حتما این بخش را به خوبی مطالعه نمایید.
روش هایی که در این بخش معرفی کرده ایم عبارتند از :
پالیوتومی
پالپکتومی
استفاده از دیگر روش های نوین

چرا ایمپلنت ها می شکنند؟(قسمت دوم)
همیشه پیشگری بهتر از درمان بوده و در هر زمینه ای اگر این فرهنگ را به درست در جامعه جا بیندازیم می توانیم خود را از شر بسیاری از بیماری ها در امان  نگه داریم.در مورد دندان و بیماری های دهان و دندان نیز همینطور است و شما با رعایت نکات بهداشتی در این زمینه می توانید کمک بسیاری به سلامت دهان و دندان خود نمایید.در سایت دندانپزشکی ما در این زمینه اطلاعات خوبی را می توانید بدست آورید.

 


به دلیل مشغله ی کاری زیاد دندانپزشکان قادر به پاسخگویی حضوری در مورد سوالات بیماران نیستند به این منظور میتوان با استفاده از سایت دندانپزشکی به سوالاتی که دارید پاسخ دهید زیرا مشاوره های انلاینی هستند که میتوانند جوابگوی سوالات شما باشند و یا با استفاده از اطلاعاتی که در سایت دندانپزشکی وجئود دارد میتوان مشکلات خود را جویا شوید و یا در مواردی مشابه این سوال یکی از کاربران سایت باشد که قبلا به آن جواب داده شده است و با خواندن سوالات و جواب هایی که به منظور همان سوالات داده میشود میتوانید سوالات و جواب ها را ببینید.
بخش درخواست و پیشنهادات :
در صفحه نخست از سایت دندانپزشکی گزینه ای با نام ثبت درخواست وجود دارد که با استفاده از آن میتوان سوالات و پیشنهادات خود را در این بخش ارسال کنید تا مدیر سایت و پزشک آن ها را بخواند و در صورت لزوم به آن ها پاسخ دهد و یا برای بهبود سایت از پیشنهادات استفاده کند و باعث تغییرات در روند کارش شود.
با زدن روی بخش درخواست وارد صفحه ی جدیدی میشوید که میتوانید در کادر اول عنوان درخواست خود را از مشخص کنید تا در صورت خواندن خواناتر شود و در کارد پایینی میتوان توضیحات لازم را داد و در انتها در صورت دلخواه میتوانید نام و مشخصات خود را وارد کنید ولی اگر جزو عضو سایت دندانپزشکی هستید نیازی به وارد کردن مشخصات نیست چون در سیستم ثبت میشوند .
بخش مشاهده ی درخواست های فعلی :
با زدن رو مشاهده درخواست های فعلی میتوانید درخواست ها و پیشنهادات کاربران دیگر را مشاهده کنید و بخوانید تا از وضعیت موجود سایت مطلع شوید . و اگر درخواست ثبت شده ای وجود دارد که با خواسته ی شما تشابه دارد آنرا پیگیری کنید .
در بخش پیشنهادات میتوان در مورد موضوعی که مورد سوال شماست درخواست کنید که در مورد آن مطلبی را ارائه دهند و یا در مورد مشکلات درمانی و روش های پیشگیری از بوی دهان که به صورت شایعترین سوالات است بخواهید که کمکتان کنند و پزشک در صورت دیدن پیغام شما با مراجعه به این بخش به شما پاسخ میدهد و اگر پاسخی نیز داده نشود آنرا حتما در دستور کار قرار میدهد تا هر چه سریعتر موضوع درخواستی شما را ارائه و در سایت منتشر کند.

راهنمای لازم برای بخش های سایت دندانپزشکی :
اگر به قسمت درخواست های آنلاین بروید میتوانید با روش های زیر وارد بخش شوید و با تکمیل کردن فرم ثبت نام که از اطلاعات فردی شما شامل میشود نوشته تا ثبت انجام گیرد و شما به عنوان عضو سایت شناخته شوید .
2- بعد از اینکه ثبت اطلاعات صورت گرفت میتوانید وارد بخش ثبت درخواست شوید و به صورت اختصاصی یک کدرهگیری برای شما صادر میشود .
3- این کد رهگیری را یکجایی یادداشت کنید تا بتوانید در بخش پاسخگویی به درخواستها پاسخ خود را پیدا و آن را مشاهده کنید .
4- اگر پاسخی که داده شده بود مشکل شما را حل نکرد میتوانید در زیر همان پاسخ مجدد مشکل خود را توضیح دهید و با موارد جدید بگویید تا مجدد به آن پاسخ گفته شود.
5- اگر مشکل جدیدی دارید که باید موضوع را تغییر بدهید میتوانید درخواست دیگری را ثبت و ارسال کنید .
6- در هنگامی که در قسمت درج مشخصات هستید باید مشخصاتی از قبیل ایمیل را درست وارد کنید زیرا در صورت پاسخگویی نسخه ای از جواب به ایمیل شما ارسال میگردد و لینکی برای وارد شدن به شما داده میشود تا با استفاده از آن بتوانید وارد بخش پاسخگویی سوال خود شوید.
اکثر سایت دندانپزشکی به صورت انلاین پاسخگویی دارند که تا 24 ساعت بعد پاسخ شما را میدهند و در وبسایت مشخص و قابل خواندن است .
در سایت دندانپزشکی صفحه نخست وجود دارد در همان ابتدا با مراجعه به سایت با این صفحه مواجه میشوید و بیشتر مطالب جدید و بروز و اخبار دندانپزشکی در آن گذاشته شده است که با مشاده ی کادرهای کوچک با زدن در قسمت ادامه مطلب نوشته ی مربوطه را به طور کامل بخوانید و اطلاعات لازم را کسب کنید.
صفحه نخست میتواند شامل تمام بخش های متفاوت سایت باشد که با زدن روی هرکدام از انها به صفحه ی مربوطه ارجاع داده میشوید زیرا صفحات و مطالب سایت گسترده هستند و با دسته بندی مشخصی همراهند تا بتوان به بخش مورد نظر مراجعه کرد.
در بخش ورود اعضا  :
یکی از بخش های رایج وبسایت پزشکی ورود اعضا است که میتوان با مراجعه به این قسمت عضو سایت شد تا هر بار که سوالی دارید به آن مراجعه کنید و پاسخ خود را دریات کنید. همینطور میتوانید با اعضای دیگر در مورد روش های درمانی صحبت کرده و یا به سوالات کاربران دیگر پاسخ دهید . بیشتر افراد با مراجعه به این قسمت میتوانند اطلاعات بیماران دیگر را در مورد نوع درمانی که میخواهند انجام دهند بدانند و در صورتی که اطمینان حاصل کنند آن را انجام دهند و به دندانپزشکی حظور یابند.

سوالات پزشکی :
در این بخش میتوانید سوالات پزشکی خود را بپرسید و از نوع درمان ها مطلع شوید و یکی از سوالات رایج درمورد قیمت جراحی های زیبایی را بدانید و این قسمت به صورت روزانه آبدیت اطلاعات میشود و میتوانید از قیمت نهایی و تعرفه های روز مطلع شوید تا در صورت تمایل درمان را انجام دهید .

بخش وبسایت پزشکان :
در این قسمت میتوانید به سایت دندانپزشکی پزشکان دیگر بروید . زیرا دندانپزشکی دارای شاخه های متعددی بوده که با مراجعه به هر متخصص میتوانید سوالات و مشکلات خود را پیگیری و مطرح کنید . دندانپزشکی کودکان حوزه ی وسیع و جدایی را دارد همینطور دندانپزشکی زیبایی که امروزه بسیار وسیع شده و درخواست های جراحی های خط لبخند و لبخند هالیوودی و کاشت دندان های ایمپلنت و روکش گذاری ها و لمینت کردن و پر کردن دندان با مواد مختلف و عکس برداری های لابراتوری و تعرفه های مختلف و دستمزدهای متغیر پزشکان  از سوالات و مشکلات شایع امروزه محسوب شده که با رفتن به هر کدام از وبسایت ها به خواسته ی خود برسید و مشکلات خود را با مشاورین مربوطه مطرح کنید 

نوشته شده توسط مهران در 12:45 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

دوشنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۴

افزایش بهداشت فردی دهان و دندان

کلینیک دندانپزشکی

 

  دکتر سجودی

 

 

یکی از بیماریهای که از دوران کهن تا کنون وجود داشته و همیشه مشکل بزرگی برای انسان ها بوده است بیماری های دهانی می باشند.در طی سال های گذشته گام های بزرگی در علم دندانپزشکی برداشته شده است و بشر به پیشرفت هایی زیادی در این زمینه دست یافته است.
در قدیم کلینیک دندانپزشکی سعی در حذف دندان های خراب و پوشیده در دهان داشت و به همین خاطر معمولا هر دندانی که کمی پوسیده و خراب می شد سریعا توسط دندانپزشکان کشیده می شد.اما امروزه و با پیشرفت علم پزشکی در تمام بخش ها باعث شده تا تاثیرات مثبت آن هم در دندانپزشکی بروز نماید و همین امر موجب شده تا عاملی در جهت طول عمر بیشتر دندان های طبیعی در دهان انسان ها شود.مواردی که این روزها بدان توجه بسیاری می شود عبارتند از :
1-افزایش بهداشت فردی دهان و دندان
2-در دسترس بودن انواع انتی بیوتیک ها و واکسنها
3-بهبوبد کیفیت رژیم های غذایی

ایمپلنت

به طور کلی با افزایش سطح اگاهی مردم و رعایت بهداشت شخصی باعث شده است تا طول عمر دندان ها به طور متوسط افزایش یابد و همینک بسیاری از افراد بالای 60 سال را می بینم که همچنان دندان های طبیعی خود را حفظ کرده اند و همین باعث شده تا علم دندانپزشکی به نوعی به چالش کشیده شود و تحت تاثیر این امر قرار گیرد.در واقع باید برای این رنج سنی هم تمهیداتی در نظر کرفته شود که متناسب با سن و سال انها باشد.
اما کلینیک دندانپزشکی  در ایران مسیبر جالبی را طی کرده است تا به این جای کنونی رسیده است. شاید بتوان اولین دندانپزشکان ایران را سلمانی ها و عطارها و حتی شاگرد زرگرها  نامید.انها با ابتدایی ترین روش ها و به صورت کاملا سنتی اقدام به کشیدن دندان های خراب و پوسیده بیماران می کردند.همچنین در زمینه ساخت دندان مصنوعی و روکش گذاشتن برای دندان نیز اقداماتی را انجام می دادند.سالها گذشت تا در ایران بالاخره به این مساله توجه ویژه ای شد و اقداماتی را در جهت اموزش دندانپزشکی صورت پذیرفت.این اقدامات بر می گردد به سال های 1297.
اولین مدرسه دندانسازی در یارن ر سال 1300 راه اندازی شد و این اقدام توسط دکترهایی که تازه اروپا تحصیلات خود را به اتمام رسانده بودند صورت پذیرفت.اما این رشته پزشکی در سال 1313 بود که به صورت آکادمیک و دانشگاهی در آمد و همانند اروپا توسط اساتید مجرب در دانشگاه شروع به تدریس دادن ان به دانشجویان شد.
اما باید بدانید که علم دندانپزشکی خود دارای شاخه های مختلفی می باشد که امرذوزه هر کدام به صورت یک تخصص در /امده و در دانشگاه ها تدریس می گردد.با هم نگاهی به شاخه های تحصیلی این رشته می اندازیم :
1-    اندودنتیکس (تخصص درمان ریشه دندان) 
2-    پاتولوژی فک و دهان و صورت (آسیب شناسی) 
3-    رادیولوژی فک و دهان وصورت 
4-    جراحی فک و دهان و صورت 
5-    ارتودنتیکس (متخصص ارتودنسی) 
6-    دندانپزشکی کودکان 
7-    پریودنتیکس (تخصص بیماریهای لثه و بافتهای نگه دارنده دندان) 
8-    پرستودنتیکس (تخصص پروتزهای دندانی) 
9-    دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی 
10-    تشخیص و بیماریهای دهان 
اما یکی از مهم ترین تخصص های بالا که این روزها در جامعه هم متقاضیان زیادی دارد مربوط می شود به بخش زیبایی و ترمیمی دندان ها.در این تخصص هدف اصلی ترمیمی و بازسازی دندان های معیوب بوده و تلاش می شود تا فرم دندان ها به شکلی زیبا در دهان نمایش داده شوند.ارتودنسی و کلیه کارهایی که در زمینه ترمیم دندان ها صورت می پذیرد در زیر مجموعه این تخصص جای می گیرد.همچنین سفید کردن دندان ها به منظور زیبا تر شدن انها نیز بخشی از کارهایی است که در این تخصص انجام می شود.
 اما یکی از سوالاتی که شاید توسط بسساری از افراد از دندانپزشکان پرسیده می شود این است که آیا جرم گیری به دنان ها آسیب می رساند ؟

اتصال ایمپلنت ها به دندان طبیعی
در پاسخ این سوال باید بگوییم .خیر نه تنها اسیی نمی رساند بلکه وجود این جرم ها در دهان باعث  ایجاد محیطی مناسب برای تجمع میکروب ها بوده و موجب پوسیدگی تدریجی دندان ها خواهد شد.شما با جرم گیری  دندان هایتان که توسط یک متخصص صورت می پذیرد باعث خحواهید شد تا تعداد میکروب های دهانتان به مراتب کمتر شده و سلامت و طول عمر دندان هایتان را افزایش خواهید داد.
بسیاری تصور غلطی از جرم گیری دارند و فکر می کنند برای این امر باید بخشی از لایه دندان  تراس بخورد رد صورتیکه مکانیزمی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد چرخشی و سایشی بوده و اصلا قرار نیست که با جرم گرفتن دندان شما تراش بخورد.
اما بعد از جرم گیری چیزی که بیماران عنوان می کنند این است که دندان هایشان به سرما و آب سرد حساس شده است.پاسخ این شوال را می توان اینگونه داد که اولا دندان ها دارای حس هستند و این طبیعی است که با آب سرد و یا گرم تحریک شوند. اما اینکه چرا بعد از جرم گیری این حساسیت افزایش یافته علتن این است که جرم ها به صورت یک لایه ضخیم بروی دندان ها در /امده بودند و باعث شده بودند تا این حساسیت به کم ترین حالت خود برسد و اکنون که جرم های را از بین برده اید این تصور غلط ممکن است شکل بگیرد که دندان ها نازک تر شده و به همین خاطر حساس تر هم شده اند.


اما یکی دیگر از سوالاتی که از یک دکتر در کلینیک دندانپزشکی ممکن است زیاد پرسیده شود این است که آیا دندان ها بعد از عملیات جرم گیری ممکن است لق شوند؟ 
جواب این سوال هم خیر می باشد و شما با خیالی آسوده می توانید اقدام به جرم گیری دندان هایتان نمایید بدون اینکه ترس از لق شدن انها داشته باشید.در واقع وجود جرم ها به مدت طولانی در دهان باعث شده تا به مرور زمان استخوان نگهدارنده دندان تحلیل رود و همین امر موجب لق شدن می شود اما وجود خود جرم ها باعث می شود تا شاید این امر دقیقا در دهان شما احساس نشود و بعد از جرم گیری تصور می کنید که دندان شما تازه لق شده است.
برخلاف سایر کارهایی که ممکن است در هنگام ترمیم دندان باعث ایجاد درد شوند جرم گیری اصلا اینگونه نبوده و بدون هیچ دردی انجام می شود.دستگاهیی که توسط ان جرم گیری صورت می پذیرد دارای حالتی چرخشی  ضربه ای بوده و با وارد کردن ضربات بسیار ریز و کوچک باعث می شود تا جرم بروی دندان ها از بین برود.
سوال دیگری که بسیاری از افراد مطرح می کنند این است که در چه بازه های زمانی باید عملیات جرم گیری انجام شود ؟
شما اگر یک بار جرم گیری نمایید و از آن به عد بهداشت دهان و دنان خود را به خوبی رعایت نمایید دیگر نیاز نیست که مباردت به این کار نمایید.اما اگر در رعایت بهداشت دهان و دنان خود کوتاهی می کنید همین امر موجب انباشته شدن جرم ها در دندان شما می شود و قطعا نیاز است تا بعد از مدتی مجددا دوباره اقدام به جرم گیری نمایید.

مزایای ایمپلنت های تک دندانی
در بازار شاهد هستیم که تبلیغات زیاید در مورد خمیر دندان های ضد جرم می شود . این خمیر دندان ها شاید برای دوران اولیه شکل گیری جرم ها مناسب باشد اما اگر با استفاده از این خمیر دندان ها موفق به جرم گیری نشدید حتما باید برای این منظور به کلینیک دندانپزشکی مراجعه نمایید.
اما سوال دیگری که شاید ذهن بسیاری را درگیر کرده باشد این است که چرا باید برای دندان های از دست رفته جایگزینی در دهان قرار داد ؟
آیا می دانید محل قرار گیری دندان ها توسط فشارهایی که  از طرف لب ها و زبان و گونه ها وارد می شود تایین می گردد.به طور علمی تر شاید بتوان اینگونه عنوان کرد محلی که دندان ها در آنجا قرار گرفته اند بر ایند نیروهای وارد شده در ان نقطه صفر می باشد.همچنین دندان ها تا زمانی که به دنان دیگری برسند در دهان در حال رشد و حرکت هستند. حال تصور کنید دندانی در دهان شما بیافتد به نظرتان چه اتفاق خواهد افتاد . به دلیل ایجاد فضای خالی در لثه باعث شده که دندان ها شروع به حکت کنند . این حرکت ممکن است منظم نباشد و باعث کج شدن و انحراف دیگر دندان ها نیز شود.همچنین حرکت دندان ها باعث نا منظم شدن شکل قرار گرفتن دیگر دندان ها نیز خواهد شد و در دراز مدت نیز باعث ایجاد بیماریهای لثه ای می گردد.
پس نیاز به جایگیزینی دندانی هر چند مصونعی به جای دندان کشیده شده دقیقا معلوم شد و هر چقدر این کار دیرتر انجام شود ممکن است به لثه و دیگر دندان های شما آسیب بیشتری وارد شود.

 

در یک کلینیک دندانپزشکی، از چند کارمند و تعدادی دکتر دندانپزشک و منشی تشکیل شده که این دندان  پزشکها ممکن است هر کدام مسئول بخشی باشند و یا اینکه از کارمندان اداره ی قسمت هایی را به عهده بگیرند . در یک کلینیک دندانپزشکیبه زیبایی دندان و ترمیم و درمان آن  میپردازند . هر وقت هر کدام از ما مشکلی در دندان و دهان برایمان پیش بیاید می توان با مراجعه به دندان پزشکی و دادن هر مشکلی به دست متخصص آن در پی رفع مورد پیش آمده می پردازند . اگر دچار دندان درد شویم ابتدا باید بررسی شود که به چه علت دندان درد ایجاد گردیده و  در پی رفع آن بر آییم .  و یا  وقتی مشکلی دیگر برای دندان پیش بیاید مانند شکستگی بر اثر تصادف و یا سانحه ای رخ دهد باید بر طبق موارد درمانی و مشکلی که برای بیمار پیش آمده به رفع مشکل پرداخت . در خیلی از کلینیک ها و مطب های دندان پزشکی به کار ارتودونسی می پردازیم. که ارتودونسی برای مواردی به کار می رود ، که دندان ها برجسته تر و جلوتر از حد معمول باشد و به گونه ای که بر ظاهر و زندگی اجتماعی فرد تأثیر منفی بگذارد. اما متأسفانه ارتودونسی در دانشگاه های کشور ما خیلی برای آموزش آن جدی گرفته نمی شود و این د باعث بروز یک سری مشکلات از لحاظ خروجی دانشجویان فارغ التحصیلی می باشد و در نتیجه بار تجربه در کلینیک ها کم شده و باید به رفع این مشکل پرداخته و خود را خود کفا کنیم تا در سطر دندانپزشکی جهانی قرار گیریم. 
 در کلینیک هایی که مراجعه می کنیم در حوزه ی دندان پزشکی بارها  با این موضوع مواجه شدیم که دفتر چه های خدمات درمانی خاصی را قبول می کنند ، نه همه ی دفترچه های خدمات درمانی . ما به غیر از بیمارستان ها ی دولتی و غیر دولتی میتوانیم به کلینیک ها مراجعه کرده و از امکاناتی که  معمولاً در کلینیک ها موجود است و بیشتر هم می باشند ، برخوردار شویم. زیرا  در بیمارستان ها ی دولتی  خیلی دیده شده که بیشتر به جنبه های ترمیمی و درمانی دندان و گاهی فقط کشیدن دندان می پردازند و  خیلی از وقتها بسیار شلوغ و یا شرایط سختی برای گرفتن نوبت وجود دارد .بنابراین کلینیک های به نیاز های مختلف دیگر در حوزه ی دندان پزشکی زده شدند و شروع به گرفتن و پذیرش بیماران مختلف کردند. یک دکتر دندان پزشک هم میتواند در بیمارستان های دولتی مشغول به کار شود و هم در کلینیک ها و مطب  ، اما برای گرفتن مطب نیاز به جواز دارد .  درایران  بیمارستان ها و تأمین اجتماعی و بیمارستان های مشاغل خاص مانند ارتش ، سپاه ،نیروی انتظامی و نیروی های دیگر و .... می باشد که هر کدام دارای مزیت هایی برای استفاده ی نه تنها خدمات دندان پزشکی بلکه خدمات درمانی دیگر است.
 رشته ی دندان پزشکی دارای شاخه های متعددی می باشد که هر کدام دنیایی متفاوت دارند و هر کدام دارای خدمات خود می باشند.   در کشور ما تعداد کلینیک های خصوصی بسیار شده است و آن هم به دلیل اینکه خیلی از دندان پزشکان نمی توانند در بیمارستان  های دولتی مشغول به کار شوند و یا نمی خواهند بنابراین به زدن مطب شخصی و یا کلینیک  دندانپزشکی می پردازند  که یک مطب و کلینیک در ساعات مشخصی باز می باشد که معمولاً اگر دندان پزشک در جایی دیگر مشغول به کار باشد نمی تواند نمی تواند صبح ها به کلینیک مراجعه کرده و بنابر این بعداز ظهر ها تا شب به مداوای بیماران خود می پردازند.  ونیر کردن و جرم گیری و ایمپلنت و کاشت دندان های دایم و متحرک و کامپوزیت و ارتودنسی و جراحی لثه و طرح های لبخند های متنوع، کشیدن دندان ، به خصوص دندان عقل و لیمینت دندان و.... انجام می گیرد. برای اصلاح لبخند ها و ایجاد لبخند زیبا یکی از وظایف دندان پزشک زیبایی می باشد که باید با دقت بالایی هر کدام انجام گیرد.  متأسفانه هزینه های دندان پزشکی در ایران بسیار سر سام آور است و این خود باعث شده عده ی زیادی نتوانند به مراکز درمانی مراجعه کنند و برای سلامتی خود هزینه ای به این زیادی صرف کنند.
کلینیک دندانپزشکی برای ارایه ی خدمات های مختلف به مشتریان از تلاش های شبانه روزی در بیشتر مواقع برخوردار هستند . خیلی از کلینیک ها ممکن است تنها در بعضی از روزها باز باشند و یا اینکه بخش دندان پزشکی آن در بعضی از مواقع می تواند باشد که آن به برنامه ی آن محل   و وقت های حضور یک دندانپزشک بستگی دارد . خوشبختانه خیلی از دندانپزشکان ما در کشور ایران و در جهان شناخته شده هستند ، به گونه ای برای درمان بیماران کل دنیا از آنها درخواست کمک می کنند و می خواهند از علم و تجربه ی وی استفاده کنند. 
 نیاز ما در طی زندگی به یک دندانپزشک در زمینه ها و شاخه های متفاوت حس می گردیده و این نیاز به تدریج برآورده و امروزه ما بهترین دندانپزشکان جهان را داریم . تاریخچه ی دندان پزشکی در ایران زیاد در دست نمی باشد و نمی توان حدس زد که توسط چه کسانی ایجاد گردیدند ولی احداث مدرسه و دانشگاه دندانپزشکی به خیلی قبل و دوره ای که دکتر سیاح بعد از تحصیلات خارجه ی خود به ایران بازگشت برمی گردد و وی در مدرسه ی  دارالفنون یک مکانی را اخداث کرد برای اموزش دندناپزشکی به شاگردان و کارآموزانی که به این رشته علاقه مند بودند. برای  همین در این مرکز هم آموزش صورت می گرفت و هم درمان و خدمات آن.
در کلینیک های مجهز می توان هر مشکلی که برای دندان خود به وجود آمده را برطرف نمود و کشور را از این بابت مستغنی کرد و  فهمید که داشتن مهارت و تجربه و داشتن پزشکان و دندانپزشکان حرفه ای نیاز هر کشوری می باشد.
مراکز خدمات درمانی باید سعی کنند که برای  تمام نیاز های مشتری و بیماران به گونه ای عمل کنند تا کار و خدمات خوب و کامل را به آنها عرضه دارد. 


یک کلینیک مدرن و استاندارد دندانپزشکی شامل یونیت حامل وسایل تراش، صندلی دندانپزشکی با حرکات کنترل شده توسط موتور، چراغ دندانپزشکی، و یونیت دستیار دندانپزشک (دارای ساکشن و سایر وسایل) است.کابینتهایی که اختصاصا برای کارهای دندانپزشکی طراحی شده اند، محلی برای نگهداری مواد و وسایل مختلف مورد نیاز جهت درمان ترمیمی هستند و به صورتی ساخته شده اند که دسترسی به آنها آسان باشد.به علاوه دستگاههای دیگری نیز وجود دارد که جهت انجام کارها اختصاصی دیگر ضروری است.نوع این وسایل برحسب تخصص فرد متفاوت است.سعلاوه بر تمامی مطالب فوق، طرح اتاق و وسایل باید متفاوت بوده و شرایط کاری سالمی برای دندانپزشک و سایر همکاران فراهم کند.طرح کلینیک دندانپزشکی باید به گونه ای باشد که از انتشار عفونت به نحو مطلوبی جلوگیری کند و تمیز کردن و ضدعفونی نمودن آن بسهولت امکان پذیر باشد.این نکته اولین و مهمترین مسئله ای است که در طراحی کلینیک دندانپزشکی باید مورد توجه قرار گیرد.
جهت انجام کار به نحو مطلوب، مواد و مصنوعاتی که در طرح داخلی کلینیک به کار می روند، باید بدقت انتخاب شوند.سطوحی که دندانپزشک با آن سر و کار دارد، باید با دوام بوده و در برابر مواد شیمیایی بدون اینکه رنگ بگیرند یا آسیب ببینند، مقاومت کنند.این سطوح باید به آسانی پاک شوند، بدون آنکه تمیز کردنشان هزینه زیادی را به بار آورد و در ضمن تمیز کردنهای مکرر خواص خود را حفظ کرده و در برابر تجمع مواد آلوده مقاوم باشند و مواد ریز در سطحشان گیر نکند.برخی اوقات تامین زیبایی و دستیابی به این نکات تواما، بسیار مشکل است.اما اولین چیزی کههمیشه مد نظر بوده ،ویژگیهای کاربردی آن است.بسیار منطقی است که دندانپزشک نمونه ای از هر ماده که برای سطوح کاری و غیره به کار می رود، داشته باشد و آن را امتحان کند تا در برابر مواد شیمیایی مورد استفاده در کلینیک مقاوم باشد.تعویض سطح کار به دلیل رنگ گرفتگیها می تواند بسیار گران تمام شود.
سرویس های کلینیک دندانپزشکی:
علاوه بر موارد گفته شده فوق ،یک کلینیک دندانپزشکی حرفه ای به نیروهای محرکه متعدد و دیگر سرویسهای جانبی نیاز دارد.الکتریسیته ،گاز، هوای فشرده و لوله های آب باید به نقاط مختلف رسانده شود.سیستمهای فاضلاب و ساکشن باید نصب شوند.به علاوه خطوط تلفن، سیستمهای ارتباط داخلی و اطلاعات کامپیوتری و خطوط شبکه ای آن مورد نیاز است.در خصوص جزئیات و چگونگی ارائه هر یک از موارد فوق در بخشهای بعدی بحث خواهیم کرد.

یونیت حامل وسایل وسایل تراش:
تمامی کلینیک ها باید یونیت دندانپزشکی داشته باشند.این یکی از اصلی ترین و مهمترین ابزار در این رشته به حساب می آید و می توان گفت تقریبا بدون آن انجام خدمات دندانپزشکی اگرچه ممکن است ولی کیفیت کار را نصف میکند.
یونیت حامل وسایل تراش، ابزارهای موتری لازم را در اختیار دندانپزشک قرار می دهد.این مجموعه حداقل دارای یک توربین هوا ،میکروموتور، و سرنگ سه گانه است.وسایل دیگر شامل نوربین یا موتورهای اضافه، قلم جرمگیری اولتراسونیک، هندپیس الکتروسرجری، فیبر نوری و یک دستگاه لایت کیور جهت پلیمریزاسیون مواد رزینی خواهد بود.
یونیت بر حسب نیاز، هوای فشرده کنترل شده، آب سرد، فیبر نوری و الکتروسیته را به وسایل می رساند.این عمل از طریق کلیدهای قطع و وصل صورت می گیرد.این کلیدها دستگاه را به هنگام استفاده روشن و توسط یک پدال پایی آن را کنترل می کند.
نکته دیگری که در دکوراسیون و طراحی کلینیک دندانپزشکی باید مد نظر داشت این است که محل قرار گیری وسایل به صورتهای مختلفی طراحی و در تمامی آنها تلاش شده است تا هر چه بیشتر ارگونومیک باشد، به عبارت دیگر طراحی این سیستمها به گونه ای باشد که کار کردن با آنها آسان باشد و باعث خستگی فرد نشود.کلا بهتر است بهتر است از سیستمی استفاده شود که با روش و سلیقه دندانپزشکی که با آن کار می کند هماهنگ باشد.
وسایل را می توان از کنار صندلی دندانپزشک، کابینت نزدیک به صندلی، ترالی مجاور صندلی، پشت صندلی یا از بالای سر بیمار برداشت.رایج ترین شکل برداشتن وسایل از کنار صندلی به شکل ترالی یا با یک بازو است.
ضروری است یونت در کلینیک دندانپزشکی به گونه ای طرح ریزی شود که انتشار عفونت را به حداقل رساند.تمامی سطوح یونیت باید به آسانی تمیز و ضدعفونی شوند.هندپیسها باید قابل استریل کردن باشند و هر جز که روی یونیت باقی می ماند مانند میکروموتور باید به وسیله غلاهای یکبار مصرف پوشانده شود، یا به آسانی ضدعفونی گردد.
یونیت دندانپزشکی آب سرد را به هندپیس می رساند، که این امر ممکن است منشا اصلی انتقال عفونت باشد.آب راکد در لوله های یونیت می تواند محل مناسبی  برای ذخیره میکروارگانیسمها باشد.
یکی از مشکلات در ارتباط با جریان آب سرد این است که شیر کنترل، داخل یونیت جاسازی شده است و از طریق شلنگ و لوله های قابل انعطاف به هندپیس متصل می شود.این لوله به آرامی تحت فشار آب منبسط شده و وقتی شیر آب بسته می شود به دلیل انعطاف پذیری لوله ها، آب قطع می گردد.اما باید توجه داشت وقتی دندانپزشک پایش را از روی پدال برمی دارد جریان آن فورا قطع نمی شود، بلکه تا چند ثانیه بعد آب چکه می  کند.برای از بین بردن این نقص، اغلب یونیتها درای دریچه مکش به سمت عقب هستند.این امر در لوله آب فشار منفی ایجاد می کند و بدین وسیله لوله بسرعت تخلیه می شود و آب چکه نمی کند.البته اشکال عمده این سیستم، مکش آب آلوده از سر هندپیس است و بدین ترتیب آلودگی در داخل یونیت وارد می شود و زمانی که مجددا دستگاه کار می کند، این آب آلوده از دستگاه خارج می شود.
البته لازم به ذکر است که همه موارد گفته شده مختص به یونیت های قدیمی می باشند ولی این مدل یونیت ها هنوز هم در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند.مجهز بودن کلینیک دندانپزشکی به یونیت مدرن و به روز در کیفیت کار بسیار مفید و موثر است.
برخی یونیتها دارای منبعی هستند  که در داخل آنها مواد ضد عفونی کننده ریخته می شود.این ماده با آب سرد مخلوط می شود تا به کاهش میکروارگانیسمها کمک نماید.در هر صورت عواقب تنفس چنین آئروسلهایی در دراز مدت توسط پرسنلی که در کلینیک دندانپزشکی مار می کنند، باید مورد بررسی قرار گیرد.  

نوشته شده توسط مهران در 12:44 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

دوشنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۴

دندانپزشک خوب چه کسی است ؟

دندانپزشک

 

  خوب چه کسی است ؟

 


یکی از زیر شاخه های علم پزشکی، دندانپزشکی است.در اینجا قصد داریم کمی بیشتر با این رشته علمی و تخصصی آشنا شویم و اطلاعاتی در این زمینه به دست آوریم:
این شاخه یکی از مهمترین و اساسی ترین و البته کاربردی ترین شاخه های پزشکی محسوب می شود.اگر بخواهیم عمده کار دندانپزشکی را بررسی کنیم در نهایت به این نتیجه خواهیم رسید که این شاخه به شناخت عصب های داخلی دهان، شناخت انواع جنس دندان ،بیماری های مربوط به دهان و دندان، و در نهایت نحوه چیدمان دندانها و کشیدن ،ترمیم و عصب کشی دندان تقسیم خواهد شد.
همانگونه که می دانید یکی از ابتدایی ترین و همچنین اصلی ترین وظیفه یک فرد متخصص در این زمینه این است که به خوبی با نوع چیدمان و جنس دندان بیمار آشنایی داشته باشد.این نکته بسیار حائز اهمیت است زیرا در بسیاری از موارد تشخیص درد و بیماری در دهان و دندان بدون تشخیص جنس و اسکلت بندی فک و دندان میسر نخواهد شد.در نتیجه یکی از اولین اصول دندانپزشکی تشخیص و تعیین نوع دندان و علاوه بر آن میزان ادامه داشتن دندان در لثه و همچنین میزان مقاومت آن نسبت به لثه می باشد.
پس از آن پزشک مربوطه می بایست در زمینه انتخاب مواد و تشخیص مهارت کافی را داشته باشد.زیرا همانگونه که می دانید در بسیاری از موارد ممکن است فرد بیمار در ناحیه ای از دهان خود دچار درد شده باشد ولی درد از ناحیه دیگری باشد و به عبارت دیگر درد از جانب آن ناحیه که بیمار تصور میکند نباشد.در این گونه موارد وظیفه فرد دندانپزشک این است که به درستی تشخیص بدهد و بیمار را قانع کند که درد از ناحیه ای که او تصور می کند نیست.البته تشخیص درد یکی از مهمترین مباحث در حرفه دندانپزشکی می باشد زیرا در صورت تشخیص نادرست ممکن است یک دندان سالم به جای دندان خراب کشیده شود و درد نیز همچنان به قوت خود باقی بماند که در این صورت لطمه ای جبران ناپذیر به بیمار وارد شده است زیرا هر عدد از دندانها انسان مبلغی معادل 40 میلیون تومان ارزش مادی دارد.ولی از ارزش مادی دندان که بگذریم هیچ ماده دیگری در دنیا نمی تواند جایگزین اصل ماده دندان بشود و مواد جایگزینی که بشر تا کنون کشف کرده و مورد استفاده قرار داده است اگر چه بسیار جالب و مفید است اما هرگز نمی تواند جای جنس دندان طبیعی را داشته باشد.
بنابر این در دندانپزشکی یک تشخیص اشتباه می تواند یک انسان را از دشتن نعمت یک دندان سالم تا آخر عمر محروم نماید.
پس از تشخیص درست و تعیین ناحیه آسیب دیده نوبت به درمان آن می رسد.بسیاری از دندان ها با کمی ترمیم می توانند تا سالیان سال برای افراد کار بکنند و مورد استفاده قرار گیرند.ولی در برخیموارد نیز ممکن است تنها راه برای یک دندان کشیدن آن باشد.در مواقعی که نیاز به کشیدن دندان می باشد ،باید منطقه مربوطه به خوبی بی حس شود تا بیمار دچار درد و استرس نشود و پس از آن است که می توان مراحل کشیدن دندان را انجام داد.
در بسیاری از موارد نیز در حرفه دندانپزشکی ممکن است همانگونه که گفته شد یک دندان تنها به ترمیم نیاز داشته باشد.به طور کلی دو نوع ترمیم در این رشته وجود دارد.ابتدا ترمیم سطحی و در صورت کار ساز نبودن این نوع ترمیم ،ترمیم عمقی و یا عصب کشی در دندان میتواند موثر باشد.
درمان سطحی زمانی قابل انچام می باشد که هنوز مقدار از دندان سالم است و از سطح دندان هنوز هم می توان استفاده کرد به این صورت که روزنه ای در آن یافت نمی شود و اسید های دهان، کل دندان را نابود نکرده باشند.البته در برخی موارد دیده می شود که سطح دندان کاملا سالم است ولی از نواحی دیگر و تنها با یک روزنه کوچک اسید به درون لثه وارد شده و اصطلاحا به عصب رسیده است که در این صورت ترمیم سطحی کار ساز نمی باشد.
شاید بتوان گفت که بیش از نیمی از کار در دندانپزشکی به تشخیص درست و به جا مربوط می شود.اگر درمواردی امکان تشخیص دقیق در دندان و درد وجود نداشت،دست اندر کاران در رشته دندانپزشکی به تکنولوژی روی می آورند و تجویز به گرفتن عکس هایی از دندانی که مشکوک به بیماری است می کنند.این نوع عکس ها که با اشعه ایکس انجام می شوند در صورت تکرار شدن در طول زمان می توانند مضر و سرطان زا باشند ولی برای چند مورد خاص موردی ندارند.پس از گرفتن عک از ناحیه مربوطه نوبت به تشخیص مجدد میرسد.این پروسه در دندانپزشکی کاملا طبیعی و مرسوم است و در مواردی که تشخیص سخت باشد از این روش استفاده می کنند.پس از تشخیص مجدد و احساس نیاز برای ترمیم یک دندان (اگر ترمیم سطحی باشد ) می توان اقدام به پر کردن آن کرد.به این صورت که پس از بی حس کردن یا به اصطلاح سر کردن دهان ،مواد خاکستری و سیاه رنگی را بر روی دندان مورد نظر خواهند ریخت و به شکل دهی آن خواهند پرداخت.
اما تمامی مراحل و نکات دندانپزشکی به موارد فوق ختم نمی شوند.علاوه بر موارد گفته شده ،هر پزشک وظیفه خاصی به عهده دارد که آن هم احساس راحتی با بیمار و در صورت وجود استرس در بدن بیمار ،او را آرام کند و از لحاظ روحی او را درک کند.تقریبا همه پزشکان در هر زمینه ای این وظیفه را بر عهده دارند.و فرقی هم نمی ند که پزشک عمومی باشد یا دارای تخصص خاصی باشد.
در این حرفه امکانتات و تکنولوژی بسیار مهم هستند و هم به بیمار و هم به پزشک می تواند در مراحل درمان کمک ویژه ای بکند.زیرا همانگونه که می دانید نور پردازی اگر نادرست باشد علاوه بر آنکه ممکن است باعث تشخیص اشتباه شوند ،اگر دارای مقدار نامتناسب و رنگ و تمرکز نا هماهنگی باشند و در زاویه خاصی نسبت به بیمار تابانده شود ممکن است باعث ایجاد استرس در بیمار شود.
اگر قصد دارید در حرفه دندانپزشکی به موفقیت دست یابید و دارای مهارت شوید باید همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که آرامش بیمار از تمامی فرایندها مهم تر است زیرا تا زمانی که بیمار آرامش نداشته باشد پزشک نیز تمرکز کافی را ندارد و اگر این امر ادامه یابد ناخودآگاه استرس بیمار به پزشک نیز منتقل می گردد.

 

 

با پیشرفت های زیادی که در علم دندانپزشکی صورت گرفته است امروزه اصلا دلیلی وجود نخواهد داشت تا شما بخواهید اگر دندانی کج و بد شکل در دهان دارید وجود انرا تحمل نمایید.شما می توانید صاحب لبخندی زیبا باشید و اگر هم مشکلی در شکل و چیدمان دندان هایتان وجود دارد براحتی توسط متخصصین دندانپزشکی قابل برطرف شدن است.
گاهی اوقات برای اینکه به دندان ترمیم شده خود شکلی طبیعی تر دهید و یا اندازه تراشیده شده و کوچک شده آن را به حالت طبیعی برگردانید نیاز است تا از روکش استفاده نمایید.برای این کار باید توسط دکتر دندانپزشک  به صورت دقیق برای دندان مورد نظر شما انجام شود.البته روکش ها به دلایل مختلفی در دهان قرار می گرند . گاهی تنها برای زیبایی دندان می باشند و گاهی برای  حفاظت از یک دندان ضعیف و ترمیم شده که قبلا شکسته و الان نیزا به مراقبت بیشتر دارد مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
البته زمانی هم که از ایمپلنت دندانی استفاده می کنید حتما نیاز است تا بعد از ان از یک روکش مناسب استفاده کنید.در واقع از روکش به عنوان درمانی برای از بین بردن دندان های بدرنگ و بد شکل استفاده می شود و باعث ایجاد زیبایی در ترتیب نمایش دندان ها خواهد شد.

مزایای پروتزهای متکی بر ایمپلنت ( قسمت سوم )
در چک لیست زیر برای موارد یکه روکش دندان توسط دندانپزشک ها پیشنهاد می شود را عنوان کرده ایم :
1-اگر دندان شما دارای مواد پر کردنی زیادی باشد و قادر نباشد به تنهایی فشار  های حاصله از جویدن را تحمل نماید نیاز به روکش خواهید داشت.
2-اگر تاج دندان شما بشکند حتما به روکش نیاز دارند.
3-اگر دندانی دارید که عصب کشی شده باشد به دلیل اینکه میزان پوسیدگی در ان زیاد بوده به احتمال زیاد نیاز به روکش خواهد داشت.
4-عوامل مرتبط با زیبایی دهان و دنان نیز عاملی در جهت گذاشتن روکش است.مثلا اگر دندانی تیره دارید  می توانید از این ترفند استفاده نمایید.
اما اگر شما تعداد ی از دندان های تان را دست بدهید و دچار مشکل جویدن و حتی حرف زدن شوید برای این حالت از بریج استفاده می کنند. در واقع بریج یک روش درمانی است که به منظور جایگزین کردن دندان های از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد و با این اقدام به مشکل کاهش جویدن شما نیز کمک بزرگی خواهد کرد.بریج دارای نمای زیبایی بوده و علاوه بر رفع مشکلات جویدن می تواند باعث زیبایی دهان شما نیز شود. جنس بریج از آلیاژ هایی همچون طلا و یا پرسلن می باشد. برخی از بریج ها متحرک هستند و یم توانید هر وقت که خواستید آنها را از دهان خود در آورید و برخی از انها به صورت ثابت می باشند
اما مواردی که به شدت توصیه می گردد تا از حتما از بریج استفاده نمایید زمانی است که شما دندان و یا دندان هایی را زا دست داده اید و سایر دنان های کناری شما قادر به تحمل فشارهای وارد شده بر اثر جویدن را ندارد . در این زمان حتما باید اقدام به قرار گرفتن بریج در دهان خود توسط یک دکتر دندانپزشک نمایید.

مزایای پروتزهای متکی بر ایمپلنت ( قسمت اول )
اما در مرود ایمپلنت که این روزها شاهد هستیم اهمیت زیاید به ان شده است و افراد زیادی هم اقدام به ایمپلنت دندان کرده اند. اول اینکه از همین الان بگوییم هر چقدر هم که علم پیشرفت کند هیچگاه هیچ چیز جایگرین دندان های طبیعی شما نخواهد شد.اما به هر حال شما ممکن است به خاطر حوادث و یا بیماری دندان و یا دندان هایی را از دست بدهید.حال تکلیف چیت.؟ بله یکی از روش هایی که در این مواقع مورد استفاده قرار می گیرد همان ایمپلنت است.روش کار بدین صورت است که باید توسط دندانپزشک یک پایه فلزی وارد لثه شما شود. این پایه فلزی در حکم ریشه دندان بوده و دقیقا به فک متصل می شود. بعد از محکم کردن ریشه دندانپزشک یه دندان مصنوعی را براحتی بروی این پیچ که حکم ریشه را دارد قرار خواهد داد و بدون اینکه کسی متنوجه شود شما دندانی مصونعی را جایگزین دندان اصلی خود نموده اید چرا که از لحاظ ظاهری دقیقا مانند یک دندان طبیعی می باشد.
البته به دلیل اینکه پایه فلزی باید در لثه شما قرار گیرد به همین منظور باید جراحی بروی لثه شما صورت گیرد و شما باید قبل از آن دارای سلامتی کامل باشید و مشکلی از این بابت نداشته باشید.وجود لثه هایی سالم و دارا بودن استخوان کافی برای این منظور جز الزمات کار است.ایمپلنت یا دندان کاشتنی تشکیل شده است از پایه‌ای که عمدتاً از جنس فلز تیتانیوم بوده و توسط جراح در استخوان فک کار گذاشته شده و سپس بر روی آن دندان قرار می‌گیرد. 
اما اگر بخواهیم به صورت مرحله به مرحله درباره نحوه  کاشتن دندان ایمپلنت برایتان توضیح دهیم بدین شرح است که ملاحضه می فرمایید :
در مرحله اول باید بروی لثه شما جراحی صورت گیرد تا بتوان پایه فلزی را در لثه قرار داد. مدت زمان انجام جراحی ممکن است حتی تا چند ساعت به طول بیانجامد و بعد از اینکه به خوبی این کار صورت گرفت باید مدت زمان شش ماه نیز از ان بگذرد تا استخوان های کنار لثه در کنار پایه فلزی رشد کرده و انرا محکم و مستحکم نماید.گاهی اوقات برخی از ایمپلنت ها دوباره نیاز به یک جراحی دیگر دارند تا در اصطلاح یک رابط را به دندان جایگزین متصل نمایند.اما در اکثر ایمپلنت هایی که صورت می گیرد این پایه از قبل وجود داشته و دیگر نیاز به جراحی دوباره نخواهید داشت.
بعد از بهبودی که در لثه ها صورت گرفت نوبت به مرحله بعدی خواهد رسید .حال نوبت ساخت دندان های مصنوعی است و باید بعد از ساخت انرا بروی پایه قرار گرفته در لثه پیچ کرد . این مرحله چون نیاز به دقت فراوان دارد و باید به صورت دقیق در لثه قرار گیرد ممکن است به خودی خود نزدیک به دو ماه زمان ببرد.این نوع جراحی یا در مطب دندانپزشکی بوسیله بی حسی موضعی و یا رد بیمارستان توسط بیهوشی صورت می گیرد. بعد از ان نیز باید طبق دستوران دکتر خود نسبت به حفظ بهداشت دهان و دندانتان اقداماتی را همیشه انجام دهید.

جرمگیری و بروساژ

اما روی دیگر برای ترمیم دندان که به صورت غیر مستقیم انجام می شود و باید از ان در بریج و یا روکش استفاده شود.در این مدل استحکام بیشتر از حالت پرسلن می باشد. ابتدا دندانپزشک بخشی از دندان شما را تراش خواهد داد تا بتواند از ترمیم استفاده شده بروی دندانتان اساتفاده نماید.معمولا بعد از جایگذاری بخش ترمیمی شده بروی بخش تراش داده شده در ابتدا ممکن است نسبت به سرما کمی دندانتان حساس باشد که امری طبیعی می باشد و معمولا افراد رد یان حالت دچار هیچگونه مشکل و یا عوارضی بعد از آن نخواهند شد جز تعداد معدودی که ممکن است نسبت به ان فلز به کار رفته آلرژی داشته باشند.
اام می توان از آلیاز طلا که به همراه مس و برخی دیگر از فلزات است نیز در ترمیمی دندان استفاده کرد.از این آلیاز در زمان ایتفاده به عنوان بریج و یا روکش ممکن است بیشتر استفاده شود.در این حالت آلیاز به کار رفته در مقابل خوردیگ و تیرگی فوقالعاده مقاوم بوده و در مقابل شکستن نیز بسیار مستحکم است.
اما می توان به جای این آلیازها از دیگر آلیازها فلزی غیر قیمتی ینز استفاده نمود.رنگ اینگونه فلزات به صورت نقره ای بوده و نسبت به خوردگی و تیرگی نیز مقاوم می باشند و در مقابل فشار ها نیز همینطور..


برخی از مواقع خطرات و حتی بیماری ها و مشکلاتی برای دهان به وجود می آید که دندانپزشک در آنها نقشی ندارد.اقدامات درمانی در زمینه دندانپزشکی همیشه هم بدون دردسر نیست و ممکن است علاوه بر دردهایی که در زمان پیش از درمان و حین درمان برای فرد به وجود می آید، در دوره پس از درمان نیز فرد از شر آنها خلاص نشود.باید به این نکته توجه داشت که علت بسیاری از دردها پس از درمان هیچ ارتباطی با پزشک ندارد.برخی از افراد انتظار دارند به محض اینکه از مطب دندانپزشکی خارج شدند، بتوانند به راحتی و بدون درد و مانند گذشته غذا بخورند و انگار نه انگار که در دوره نقاهت بعد از عمل به سر می برند.
اکنون می خواهیم به برخی از دردهایی که دندانپزشک در آنها هیچ نقشی ندارد بپردازیم
به عنوان مثال در بعضی از افراد به خصوص آنهایی که به مصرف الکل و مواد مخدر اعتیاد دارند ممکن است با کشیدن دندان خلفی حفره ای به وجود بیاید که رد شدیدی با خود به همراه دارد.همانگونه که می دانید دندان های خلفی دندان هایی هستند که به سختی از دهان خارج می شوند و کشیدن آنها در اکثر موارد به جراحی منجر می شود.باید بدانید که وجود حفره در این گونه شرایط هیچ ربطی به دندانپزشک ندارد.علت درد این است که با کشیدن دندان عقل حفره ای در آن ناحیه به وجود خواهد آمد که با نرسیدن خون به این حفره درد شروع می شود.
یکی دیگر از شرایطی که ممکن است برای بیمار سخت باشد این است که در دوره پس از مراحل درمانی ممکن است فرد دچار حساسیت شود و در قسمت درمان ترمیمی خود احساس ناراحتی و ضعف کند.
باید به یاد داشته باشید که احتمال بروز برخی حساسیت ها برای افراد پس از اقدامات دندانپزشکی وجود دارد.این حساسیت ها همیشه هستند و کسی در این زمینه مقصر نیست.در اکثر مواقع این نوع تنش ها در عرض چند روز از بین خواهند رفت و چاره ای به غیر از تحمل آنها در این چند روز وجود ندارد از جمله این تنش های دهانی و حساسیت ها می توان به احساس ضعف و سستی در لثه و در ناحیه ای که اقدم درمانی صورت گرفته است، اشاره نمود.دندانپزشک در به وجود آمدن این نوع حساسیت ها هیچ نقشی ندارد و این گونه مشکلات تنها نیاز به زمان دارند.
به طور کلی دردها و ورم هایی که پس از کشیدن دندان و مخصوصا دندان های آسیباب به وجود می آیند، به گذر زمان نیاز دارند و کاملا طبیعی است که به وجود بیایند.

شنبه 6 تير 1394برچسب:, :: 14:24 :: نويسنده : رضا

طراحی داخلی ویلا

 

آرک مایان با سال ها تجربه حرفه ای در زمینه انواع طراحی و دکوراسیون داخلی  آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما متقاضیان عزیز می باشد. در زمینه طراحی داخلی ویلا ما با در نظر گرفتن آخرین متدهای روز دنیا و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال ها موجود تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در نهایت برای شما طرحی بسیار شیک و منحصر به فرد ایجاد نماییم.شما می تواند تمام خواسته های خود را به ما بگویید و ما نیز با در نظر گرفتن کلیه جوانب سعی خواهیم کرد تا انجا که میسر باشد با حفظ تمام اصول زیبایی شناسی و طراحی خواسته های شما را برای طراحی داخلی ویلا پیاده سازی نماییم.

 

طراحی داخلی ویلا

 

مهمترین تفاوت کارهای آرک مایان با سایر رقبا در این است که ما همیشه سعی کرده ایم تا کاری متفاوت را به مشتری ارائه دهیم.شما با ما می توانید از این پس هم متفاوت تر و هم منحصر به فرد تر باشید.ما هیچ گاه سعی نکرده ایم تا طرحی که قرار است به مشتری ارائه دهیم را از دیگر طرح های موجود کپی برداری کنیم و معتقد هستیم کارهایی که باید به متقاضیان ارائه دهیم باید از هر نظر منحصر به فرد و تک باشد.

 

طراحی داخلی ویلا

 

ما با استفاده از آخرین تکنولوژهای نور پردازی و با استفاده از علم فنگ شویی و روانشناسی رنگ ها تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت برای ویلای شما طرحی بسیار شیک و خاص را خلق نماییم.اگر به طرح های قدیمی علاقه مند هستید و در عین حال دوست دارید تا از تکنولوژی های روز نیز در طراحی داخلی ویلای شما استفاده شود می توانیم با ظرافتی خاص تلفیقی از طرح های قدیمی و سنتی و و طرح های مدرن را برای شما ایجاد نماییم.

 

طراحی داخلی ویلا

 

عوامل مختلفی می توانند از ایجاد یک طرح و نقش برای ویلای شما تاثیر گذار باشند. مثلا میزان وسعت و شکل ظاهری بنای شما می تواند عامل مهمی در انتخاب طرح نهایی باشد. در نهایت همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم در قدم اول سعی خواهیم کرد تا ابتدا تمام آنچه که مشتری در ذهن خود می پروراند را مطلع شده و سپس تا جایی که به استانداردهای یک طرح آسیبی وارد نشود انها را قدم به قدم  در طرح پیاده سازی نماییم.می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه همین الان با شماره تلفن 09109230202 تماس حاصل فرمایید.

 

 

طراحی داخلی ویلا

 

طراحی داخلی ویلا

 

طراحی داخلی ویلا

 

طراحی داخلی ویلا

 

طراحی داخلی ویلا

 

طراحی داخلی ویلا

 

طراحی داخلی ویلا

 

طراحی داخلی ویلا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی داخلی ویلا

 

شنبه 6 تير 1394برچسب:, :: 14:24 :: نويسنده : رضا

طراحی داخلی طلا فروشی

 

یکی از مهمترین شغل هایی که می تواند طراحی و دکوراسیون داخلی در میزان جذب مشتری و فروش آن و همچنین حفظ امنیت آن موثر باشد قطعا طلا فروش است.این شغل با توجه به اینکه در ان می بایست تمام اصول امنیتی و حفاظتی در مغازه رعایت شود تا از این کالای لوکس بتوان در مقابل سایر تهدیدهای احتمالی به خوبی محافظت شود. بر همین اساس به نظر می رسد پروسه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین  کارهایی است که در حوزه طراحی صورت می پذیرد. علاوه بر حفظ تمام اصول امنیتی می بایست زیبایی را در طرح فراموش نکرد.

طراحی داخلی طلا فروشی

 

 

معمولا قشر مراجعه کننده به مغازه های طلا فروش خانم ها هستند و از این رو باید در نوع طرحی که انتخاب می کنید و همچنین نوع رنگ بندی و نحوه نور پردازی به رعایت تمام  اصول حرفه ای در طراحی پرداخته تا در نهایت طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد پدید آید.طلا کالایی لوکس است و نمی توان به صرف اینکه هر مشتری وارد مغازه می شود آنرا به راحتی در دسترس عموم قرار داد . به همین منظور باید در نوع دکوراسیون و طراحی داخلی طلا فروشی دقت لازم را به عمل آورد تا در نهایت کالایی که در ویترین قرار گرفته از زوایای مختلف و با نور پردازی مناسب برای مشتریان قابل دید باشد و نیاز نباشد تا برای تماشای ان حتما انرا از ویترین خارج نمود.

طراحی داخلی طلا فروشی

 

مبحث بعدی که در مغازه های طلا فروشی باید به ان دقت داشت بالا بردن امنیت آن مکان است. علاوه بر اینکه قرار است در طراحی داخلی به مباحثی همچون نور پردازی و… به منظور بالا بردن زیبایی طرح پرداخت , شاید مهم تر از آن باید به فکر استفاده از متریال هایی بود تا علاوه بر اینکه به حفظ زیبایی طرح کمک می کنند بتوانند امنیت لازم را برای آن محیط نیز فراهم سازند.

طراحی داخلی طلا فروشی

 

در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. در این زمینه می توانید با شماره تلفن 09109230202 تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

 

 

طراحی داخلی طلا فروشی

 

طراحی داخلی طلا فروشی

 

شنبه 6 تير 1394برچسب:, :: 14:24 :: نويسنده : رضا

طراحی داخلی رستوران

 

یکی از مکان هایی که قطعا نوع طراحی و دکوراسیونی که در ان به کار می رود می تواند به به شدت بر میزان جذب مشتری تاثیر گذار باشد قطعا محیط رستوران است. همه ما معمولا یک رستوران با کیفیت و با کلاس را از روی نمای بیرونی و نوع دکوراسیونی که درون ان انجام شده است شناسایی می کنیم و بی انکه حتی یک بار غذای آنرا تست کرده باشیم به صرف اینکه از طراحی با کلاس و شیکی درون ان استفاده شده است و در واقع طراحی داخلی رستوران به صورت مدرن می باشد فکر می کمنیم این می تواند بهترین گزینه برای خرید غذا باشد.

با توجه به اهمین این موضوع اگر شما به فکر تغییر دکوراسیون محیط رستوران خود هستید پیشنهاد می کنیم حتما از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه استفاده نمایید. با افتخار اعلام می کنیم گروه آرک مایان با دارا بودن سال ها تحربه موفق در زمینه طراحی داخلی رستوران این آمادگی را دارد تا خدماتی کاملا حرفه ای را به شما ارائه دهد. می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به دفتر شرکت مراجعه نموده و آخرین نمونه های کارهای ما که به صورت تخصصی در زمینه رستوران می باشد را مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر همچنین می توانید با شماره تلفن 09109230202 با ما در تماس باشید.

طراحی داخلی رستوران

 

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در طراحی یک رستوران این است که با توجه به نوع مونی غذایی که قرار است در ان به مشتریان ارائه گردد اصول طراحی صورت پذیرد. ممکن است رستورانی فقط دارای منوی غذهای سنتی و ایرانی باشد , پس قطعا نوع طرحی که در این رستوران باید استفاده شود بسیار متفاوت است با طرحی که قرار است در رستورانی که به ارائه غذهای دریایی می پردازد.رستورانی که غذهای فست فود ارائه می دهد و یا رستورانی که غذاهای آسیای شرقی دارد و … هر کدام می توانند با توجه به خصوصیات منطقه ای که اصالت غذا از انجا می باشد تنوع های مختلفی در طرح و رنگ به کار رفته در طراحی خود داشته باشند.

طراحی داخلی رستوران

همچنین یکی دیگر از عواملی که می تواند در طراحی داخلی رستوران شما تاثیر گذار باشد این است که منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده است از چه موقعیتی برخوردار است و نوع مشتریان انجا را عموما چه قشری تشکیل می دهند. آیا رستوران قرار است در بالای شهر و مکان های لوکس باشد و یا در مرکز شهر و محل های عبوری و یا در پایین شهر  باشد؟ آیا قشری که به رستوران شما مراجعه می کنند از طبقه پول دار جامعه هستند و یا از طبقه متوسط؟ همه این عوامل می تواند به ما کمک کند تا در نهایت طرحی که قرار است برای رستوران شما پیاده سازی کنیم از هر نظر مناسب موقعیت مکانی شما باشد.

طراحی داخلی رستوران

 

در این میان همیشه کارشناسان آرک مایان سعی کرده اند تا ابتدا با در نظر گرفتن خواسته های مشتریان خود به تمام انچیزی که شما در ذهن می پرورانید مسلط شده و سپس با حفظ اصول استاندارد طراحی تا انجایی که امکان داشته باشد به اجرای یکی به یک خواسته های شما بپردازیند.قطعا داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا که بتواند توجه بینندگان را به خود جلب کند می تواند در نهایت منجر به فروش هر چه بیشتر  رستوران شما شود.طبق یک آمار رسمی جالب است بدانید اکثر مراجعه کنندگان به رستوران ها معمولا با دیدن نوع طراحی و رنگ بندی محیط ان تصمیم خواهند گرفت که برای دفعات بعد به انجا مراجعه نمایند یا نه. همچنین اگر نوع طراحی داخلی محیط  مورد پسند مشترذیان باشد معمولا در مزان اشتهای آنها تاثیر مثبت گذاشته و در لحظه ای که در حال میل کردن غذا هستند احساس رضایت و آرامش بیشتری خواهند داشت و همین امر باعث می شود تا احساس کنند کیفیت غذای ان رستوران بسیار بالا و فوق العاده است.

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

 

شنبه 6 تير 1394برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : رضا

بازسازی ساختمان

 

 

این روزها شاید خیلی ها به فکر تغییر و تحولاتی در ساختمان خود باشند. از نمای بیرونی گرفته تا تغییرات در نقشه داخلی ساختمان.شاید هم برخی بر این باور باشند که دیگر ساختمان آنها فرسوده و کلنگی شده و تنها راه حل باقی مانده این است که کل بنا را خراب کرده و مجددا از نو شروع به ساخت کنیم.خوب قطعا اگر از نظر بودجه مالی محدودیتی ندارید و برایتان هزینه های تخریب بنا به صورت کامل مطرح نیست این شاید بتواند به عنوان بهترنی راه حل شناخته شود.اما  مبحث بازسازی ساختمان به همین منظور مطرح شده تا برای صرفه جویی در هزینه های احتمالی تخریب یک بنا به کار گرفته شود و به جای اینکه به فکر تخریب 100% بنا باشیم تنها با تغییراتی که احتمالا در نما و یا زیر ساخت های ساختمان می دهیم از آن به مدت چندین سال دیگر بتوان استفاده نمود.

بازسازی ساختمان

 

پروسه بازسازی ساختمان در آرک مایان به صورت کاملا تخصصی و دقیق و توسط کادری مجرب و حرفه ای صورت می پذیرد.شما می توانید  اموری همچون :

-تخریب کامل و یا بخشی از بنای خود

-دیوار چینی و تیغه چینی

-مقاوم سازی بناهای قدیمی خود

-تغییرات 0 تا 100 در نمای ساختمان

-استفاده از انواع متریال های مختلف همچون سنگ و گچ و فلز در نما

-تغییرات جزیی و یا کلی در نقشه فعلی ساختمان

-کاشی کاری و انواع مرمت سرویس های بهداشتی

-مرمت و نوسازی سقف ها شما

بازسازی ساختمان

 

را از آرک مایان بخواهید و ما نیز در کمترین زمان ممکن تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین کارمان را با کیفیت قابل قبول به شما ارائه دهیم.گاهی اوقات مبحث بازسازی ساختمان مربوط می شود به امور  تاسیسات یک بنا. شاید نیاز باشد کلیه سیستم های گرمایشی و سرمایشی تعمیر اسای و یا تعویض شوند. سیستم لوله کشی نیز جزیی از امور زیر بنایی در مبحث بازسازی ساختمان می باشد.

گاهی نیز تمایل داری تا تغییراتی اساسی در نقشه فعلی خود ایجاد کنید و جابجایی اسای در محیط منزل و یا ساختمان خود دهید. از کوچک و بزرگ کردن اتاق ها گرفته تا تغییر در آشپزخانه و یا بالکن همگی جزیی از مبحث بازسازی ساختمان به شمار می روند.در این زمینه پیشنهاد می کنیم برای ملاحضه آخرین نمونه کارهای ما حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره تلفن 09109230202 تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برخوردار گردید.

 

ما با توجه به دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای این توانایی را داریم تا از هرگونه متریالی که شما بخواهید در نمای ساختمان و سایر بخش های دیگر استفاده نماییم.کارشناسان ما با تسلط کامل به تمام نکات تخصصی معماری داخلی و طراحی و دکوراسیون داخلی و با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا سعی خواهند کرد تا در نهایت تغییراتی که قرار است در بنای شما داده شود به صورت کاملا استاندارد صورت پذیرد و ساختمان شما را به بنایی مدرن و امروزی تبدیل نماید.

 

در مورد میزان هزینه های احتمالی که می بایست برای امر بازسازی ساختمان در نظر بگیرید باید خدمتان عرض کنیم که تا قبل از اینکه ساختمان شما توسط کارشناسان ما بازدید نشود و همچنین از میزان تغییراتی که شما می خواهید در ان ایجاد نمایید مطلع نهشویم نمی توان به صورت دقیق مبلغی را را عنوان کرد. مدت زمان انجام کار نیز به همین صورت است و باید ابتدا میزان تغییراتی که می خواهید مشخص گردد تا بتوان  مدت زمان اجرای ان را به شما اعلام نمود.

 

 

شنبه 6 دی 1393برچسب:, :: 12:49 :: نويسنده : رضا

با توجه به تویحات بالا لازم می دانیم این نکته را تذکر دهیم که فروش کولر دوتیکه کاری تخصصی است و هرگز نباید از هر مغازه ای اقدام به خرید و تهیه این محصول نمایید.سعی  کنید از مراکز مجاز  و معتبر و همراه با گارانتی معتبر اقدام به تههی این محصول نمایید.کارشناسان مجرب ما در فروشگاه کالا خانگی اماده پاسخگویی به سوالات و پرسش های شما در این زمینه می باشند. می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و از آخرین  وضعیت قیمت ها و مدل های موجود و دیگر موارد سوالات خود را مطرح نمایید.

 

مساله بعدی که باید فروشنده در هنگام فروش کولر دوتیکه به ان توجه کند این است که در مورد میزان قدرت کولرها به شما اطلاعات صحیحی ارائه دهد و شما نیز بر اساس میزان قدرت هر کولر و میزان فضایی که می خواهید از این محصول در انجا استفاده کنید بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید.مثلا اگر برای یک اتاق کوچک می خواهید اقدام به تهیه کولر گازی نمایید لازم نیست از مدل های پر قدرت و بزرگ ان استفاده کنید.همچنین اگر برای سالن منزل خود که فکر می کنید بزرگ است می خواهید این کار را انجام دهید باید از مدل های پرقدرت استفاده کرده تا بتواند کل فضا را پوشش داده و محیط شما را خنک نماید.در زیر اطلاعاتی در مورد ظرفیت کولرها و میزان فضایی که می توانند خنک کنند قرار داده ایم:

ظرفیت BTU/h به مساحت (مترمربع)

۹۰۰۰ ۳۷-۳۲ متر

۱۰۰۰۰ ۴۱-۳۷ متر

۱۲۰۰۰ ۵۰-۴۱ متر

۱۴۰۰۰ ۶۴-۵۰ متر

۱۸۰۰۰ ۹۱-۶۴ متر

۲۴۰۰۰ ۱۱۷-۹۰ متر

همچنین دقت نمایید اگر فضای مورد نظر شما آفتاب گیر باشد باید به میزان فضاهای مورد نظر در بالا ۱۰% اضافه نمایید.بعد از رعایت این مورد باید در مرحله بعد حتما به میزان بازدهی و خروجی کولر مورد نظرتان نیز توجه لازم را داشته باشید.باید بدانید کارایی واقعی کولری که می خرید در چه سطحی است و حتما بر اساس شرایط آب و هوایی که در آن قرار دارید باید اقدام به انتخاب نمایید.مورد بعدی که لازم می داینم عرض کنیم این است که حتما در این زمینه مارک های شناخته شده و معتبر را خریداری کنید. برندهایی که اقدام به فروش کولر دوتیکه می کنند باید دارای گارانتی معتبر و طولانی مدتی باشند و خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهند.در بحث ضمانت نامه حتما دقت کنید که تاریخ آن از زمان صدور فاکتور است و یا از زمان تولید دستگاه و یا از تاریخ نصب آن.

 

به یاد داشته باشید که مواردی همچون کنترل از راه دور و پانل کولرها توسط برخی از شرکت ها جز شرایط گارانتی نبوده و حتما می بایست قبل از خرید شرایط گارانتی دستگاه مورد نظرتان را به خوبی مطالعه نمایید و از مفاد آن مطلع شوید.حتما از مدل هایی استفاده کنید که بروی خود دستگاه هم از یک دکمه خاموش و روشن استفاده شده باشد تا نیاز نباشد حتما از کنترل برای خاموش و روشن کردن دستگاه استفاده کرد.تصفیه کامل هوا، قابلیت از بین بردن ویروس‌ و باکتری‌های مضر، مصرف انرژی در رتبه ‌A و در نتیجه ۶۰ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی تنها بخشی از خدماتی است که می‌توانید از یک کولرگازی هوشمند انتظار داشته باشید. کولرگازی‌های هوشمند سامسونگ همه این ویژگی‌های را یکجا در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 19:25  توسط مهران  |  نظر بدهید

کولر وست پوینت مدل WSM-09.HE

 

 

 

 

کولر وست پوینت مدل WSM-09.HE

در چند سال گذشته شاهد گرم تر شدن آب و هو در کشورمان ایران بوده ایم بطوریکه در تابستان ها برخی اوقات آنقدر هوا رو به گرمی رفته است که نه تنها کولرهای آبی  بلکه بعضی از کولرهای گازی هم نتوانسته جوابگو باشد.این روزها  که در اوج فصل گرما هم هستیم بازار کولر های آبی و گازی بسیار داغ  و پر رونق است,مخصوصا بازار خرید کولر دوتیکه.این مدل از کولر برای مناطق مختلف طراحی شده است و باید قبل از خرید دقت کنید که چه مدلی و برای کدام منطقه را خرید می کنید.مثلا برای مناطق معتدل از یک مکدل و برای مناطق گرم و خشک با آب و هوای شرجی نیز از یک مدل دیگر استفاده می کنند.اگر شما می خواهید برای خرید کولر دوتیکه اقدام نمایید باید حتما به این نکته که عرض کردیم توجه کافی و لازم را داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در سایت کالا خانگی چند مدل از این محصول را برای شما معرفی کرده ایم و می توانید آنها در  دسته بندی مربوط به کولرها بیابید و با یکدیگر مقایسه نمایید.برای اطلاعات بیشتر می توانید همین الان با  شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس بگیرید.

 

 

محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم از کمپانی معتبر وست پوینت بوده و به صورذت دو تیکه دارای قدرت ۹۰۰۰ می باشد. این کولر اسپلیت از مصرف بسیار پایینی برخوردار است و یکی از دلایلی که در بازار ایران بسیار پر طرفدار بوده به خاطر همین مصرف پایینش می باشد.شما با خرید کولر دوتیکه وست پوینت مطمئن باشید در هر شرایط آب و هوایی که قرار گرفته باشید می توانید براحتی هوایی خنک و بسیار مطلوب را در منزل و یا محل کار خود تجربه نمایید.ما در فروشگاه کالا خانگی سعی کرده ایم  علاوه برا اینکه این کولر را با گارانتی اصلی به شما عرضه می کنیم آنرا با قیمت فوق العاده رقابتی و پایین تر از بقیه فروشگاه ها عرضه کنیم. شما در هر کجای کشور که باشید براحتی می توانید  از طریق سایت اقدام به خرید کولر دوتیکه فوق نموده و در ظرف کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.رویای رسیدن به هوایی مطلوب حتی در گرمای طاقت فرسای تابستان و حتی در مناطق خشک با آب و هوای شرجی مانند خوزستان که دمای هوا بعضا تا بیش از ۶۰ درجه سانتیگراد هم بالا می رود با خرید کولر دوتیکه وست پوینت محقق می گردد.در مورد دیگر مدل های موجود نیز می توانید با مراجعه به دسته بندی اسپلیت آنها را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه نمایید.

در زیر به برخی از مشخصات فنی این مدل اشاره کرده ایم

مدل فوق به صورت تک پانله دیواری بوده و از ظرفیت ۹۰۰۰ تا برخوردار می باشد.نوع کمپروسور این کولر مدل روتاری می باشد و مناسب جهت استفاده در آب و هوای معتدل است.برای این مدل برچسب انرژی تعریف نشده است و در دو حالت سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.توان برق ورودی این مدل تا ۱۰۸۰ وات می باشد و جریان برق ورودی در سرمایش حدود ۴٫۸ آمپر است.میزان ظرفیت گرمایشی تا ۱۰۰۰۰ پی تی یو در ساعت می باشد.وزن این کولر در حالت با کارتن  حدود ۱۰٫۵ کیلوگرم بوده و در حالت بدون کارتن ۸٫۵ کیلوگرم می باشد.ابعاد طراحی شده برای این محصول عبارت است از ابعاد داخلی: ۱۹۰*۲۷۵*۷۹۰ و ابعاد خارجی آن عبرات است از  ۲۳۵*۵۳۵*۷۰۰

همین الان می توانید براحتی و تنها با چند کلیک از سایت کالا خانگی اقدام به خرید کولر دوتیکه فوق نمایید .ما در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات ش ما عزیزان می باشیم.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:52  توسط مهران  |  نظر بدهید

این روزها در بازار ایران

این روزها در بازار ایران شاهد هستیم در حوزه خرید لوازم خانگی خوشبختانه آنقدر تنوع  برند وجود دارد که مشتری می تواند با توجه به فاکتورهایی همچون قیمت تمام شده و کیفیت ارائه شده محصول مورد نظر خود را از میان ده ها برند موجود با سلیقه خود انتخاب نماید.مهمترین سوال که می تواند نقش تایین کننده ای در خرید نهایی هر مشتری در خرید لوازم خانگی داشته باشد این است که چه چیزهایی در هنگام تهیه این کالاها برایش مهم است؟ آیا برند معرف و نام آشنا و یا شکل ظاهری و شیک بودن ان و یا قیمت تمام شده و حتی مدت زمان ارائه گارانتی و در برخی موارد حتی داشتن برگه های قرعه کشی.بله چه باور کنید و چه باور نکنید این ها همه عواملی هستند که می تواند در خرید یک مشتری تاثیر گذار باشد.توضیه ما به شما این است که هیچگاه در تهیه لوازم خانگی عجله نداشته باشید و ابتدا با توجه به فاکتورهای مد نظرتان به بررسی برندهای مختلف بپردازید و سپس بعد از مقایسه اطلاعات بدست آمده دست به انتخاب نهایی بزنید.

 

 

مثلا برخی دیگر از فاکتورهایی که می تاواند در انتخای نهایی شما تاثیر گذار باشد این است که میزان فضایی که برای هر کدام از این لوازم خانگی نیاز است چقدر است؟ و یا بر اساس تعداد نفرات خانه گاهی اوقات باید نوع انتخاب را تغییر داد.در کل پروسه خرید لوازم خانگی  را اگر با دقت انجام ندهید ممکن است به زودی از خرید خود پشیمان شده و با توجه به قیمت هایی که هر کدام از این کالاها دارند می توان گفت ضرر بزرگی را متحمل خواهید شد.ما در فروشگاه کالا خانگی در این ماقله سعی داریم تا نکاتی مهم را به شما آموزش دهیم تا د رنهایت بتوانید با انتخاب صحیح تری وسایل و لوازم خانگی خود را تهیه نمایید.ابتدا به بررسی نکاتی در مورد خرید یخچال می پردازیم:

یکی از مهمترین لوازم خانگی که وجود ان در هر خانه لازم و ضروری است چیزی نیست جز یخچال.مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید لوازم خانگی از نوع یخچال به آن دقت کنید عبارتند از :

۱-میزان ظرفیت نگه داری مواد غذایی

۲-میزان مصرف برق

۳-دارا بودن نشان استاندارد

 

 

یکی دیگر از لوازم خانگی که آن هم این روزها در هر خانه ای یافت می شود ماشین لباسشویی است.مهمترین  نکته ای که در هنگام خرید این محصول باید به آن دقت کنید میزان مصرف انرژی آن است و در واقع باید دارای برچب انرژی قابل قبولی باشد.اکثر انرژی که ماشین لباسشویی مصرف می کند صرف گرم کردن آب می شود.در یک دسته بندی کلی این ماشین به دو حالت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شود.در مدل های نیمه اتوماتیک به دو صورت دو قلو و سطلی ساده ارائه شده که حالت دو قلو یک مخزن برای شستن و یک مخزن جهت خشک کردن لباس ها دارد.

وسیله بعدی که انرا در هر آشپزخانه ای می توان دید چیزی نیست جز اجاق گاز.قطعا در کشورمان ایران با توجه به نوع سوخت مصرفی یعنی گاز اولین و مهمترین فاکتور هر اجاق گاز این است که بتوان آنرا به گاز شهری متصل نمود .شما باید در هنگام خرید لوازم خانگی گاز سوز به استاندارد بودن انها بسیار توجه نمایید چرا که اگر محصولات غیر استانداردی در این زمینه تهیه نمایید ممکن است باعث بروز حوادث جبران ناپذیری شود.اجاق گاز ها نیز دارای تنوع مختلف هستند و بستگی به تعداد شعله هایی که دارند و همچنین وجودو یا عدم وجود فر گاز و نوع برندشان قیمت گذاری می شوند.شما باید بر اساس میزان فضایی که دارید و تعداد نفرات خانواده تان در این مورد دست به انتخاب بزنید.

محصول بعدی که حتما خانمم ها در هنگام خرید لوازم خانگی به ان توجه بسیاری خواهند  داشت جاروبرقی می باشد. این محصول نیز با توجه به قدرت مکندگی که در هر مدل متفاوت است قیمت گذاری می شود. هر چقدر توان  موتوری ان بالاتر باشد قدرت بیشتر و در عوض دارای مصرف بیشتری نیز خواهد بود.برندهای ایرانی و خارجی در مدل های گوناگون در بازار یافت می شوند و شما براساس میزان بودجه و نیاز خود می توانید دست به انتخاب  بزنید.

 

چند پیشنهاد ویژه برای شما داریم.اگر می خواهید در مصرف برق صرفه جویی کنید سعی کنید از یخچال هایی استفاده کنید که بروی درب انها آب سرد کن باشد و دیگر نیاز نباشد هر چند دقیقه برا نوشیدن آب در انرا باز و بسته کنید.چرا که تحقیقات نشان داده است همین باز و بسته کردن  درب یخچال در بالا رفتن مصرف انرژی ان بسیار تاثیر گذار است.

در مورد ماشین لباسشویی نیز دقت نمایید حتما بر اساس تعداد اعضای خانواده تان ماشینی متناسب خرید نمایید. ظرفیت بالا مثلا نوع ۷ کیلوگرمی برای خانواده های پر جمعیت مناسب است و شما اگر خانواده کم جمعیتی هستید از مدل های ۵ کیلوگرمی استفاده کنید.

در مورد خرید جاروبرقی و میزان توان مصرفی موتور آن نیز به همین صورت است .اگر متراژ خانه شما کم است نیاز نیست از جاروهایی با توان مصرفی بالا استفاده کنید.

 

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:51  توسط مهران  |  نظر بدهید

به این فاکتور مهم

 

 

آیا دوست دارید در ایام تابستان به دور از هر گونه شرجی و گرمای طاقت فرسا در مکانی با هوا مطبوع و فوق العاده رویایی باشید؟این مکان می تواند منزل شما باشد. بله با خرید کولر دوتیکه می توانید این رویا را تحقق بخشید.فروشگاه کالا خانگی این افتخار را دارد تا با ارائه اخرین و به روز ترین مدل های انواع کولر اسپلیت یا دو تیکه شرایطی را برای شما علاقه مندان فراهم کند تا با تنوعی بالا از محصولات روبرو باشید و در انتخاب بتوانید  راحت تر عمل نمایید.ما در فروشگاه کالا خانگی انواع کولرهای کم مصرف و کولرهای مخصوص هوای معتدل و همچنین آب و هوای خشک و شرجی را در سابت  قرار داده ایم.از انواع بنردهای معتبر و معرفو  گرفته تا برندهایی که تازه خود را به بازار معرفی کرده اند را می توانید در این سایت بیابید.اصولا قبل از خرید کولر دوتیکه باید یک سری فاکتورهای مورد نیاز را لحاظ کنید و بر اساس آن دست به انتخاب نهایی بزنید.حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت سفارش و خرید می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و  از آخرین محصولات موجود به همراه قیمت روز آنها مطلع شوید.

 

مثلا  شما کولی ری که می خواهید خریداری نمایید باید تا چند هزار  توان مصرفی داشته باشد؟یا بهتر بگوییم از چه میزان قدرت خنک کنندگی برخوردار باشد؟ حتما می دانید که هر چه توان مصرفی کولر بالاتر باشد از آن طرف که می تواند محیط شما را خنک تر نماید اما از طرف دیگر مصرف برق آن هم بالتر خواهد رفت.پس با توجه به این فاکتور مهم ابتدا خوب بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید کولر دوتیکه مورد نظرتان نمایید.محصولات موجود در بازار عموما  بین ۱۲ هزار  و ۱۸ هزار و ۲۴ هزار و ۳۰ هزار توان مصرفی داشته و شما بر اساس میزان بزرگی و یا کوچکی  مکانتان و همچنین بر اساس میزان گرم بودن انجا می توانید دست به انتخاب نهایی بزنید.مهمترین بخش هر کولر موتور آن می باشد و اگر این قسمت بتواند به خوبی عمل کند هم عمر دستگاه شما افزایش یافته و هم با کیفیت بالاتری عمل خنک کنندگی را انجام می دهد.به طور معمول اجناسی که در حال حاضر در بازار ایران موجود هستند یا دارای موتور ژاپنی هستند و یا دارای موتور چینی.برخی از این مدل ها دارای حالت های گرمایشی جهت استفاده در زمستان نیز می باشند.شما با خرید کولر دوتیکه که این حالت را داشته باشد در واقع با یک تیر دو نشان زده اید و لوازم گرمایشی خود را نیز تهیه نموده اید. جالب است بدانید که مدل های فوق بر عکس تصور عموم از مصرف برق فغوق العاده پایینی برخوردار بوده و به همین جهت می تواند جایگزین مناسبی برای وسیله های گازسوز شما در ایام سرما باشد.

 

برخی از مدل های با کیفیت حتی دارای برچسب انرژی با درجه A بوده و این نشان می دهد که چقدر در مصرف انرژی در آنها صرفه جویی شده است.همه مدل های کولرهای دو تیکه امروزه دارای فیلترهای هوا و انتی باکتریال هستند ومعمولا همراه با انها چند متر لوله رایگان نیز به خریدار داده می شود.شما برای خرید کولر دوتیکه مورد نظرتان می توانید به بخش زیر مراجعه نموده و با توجه به قیمت ها و برندهای مختلفی که وجود داردخرید خود را انجام دهید.کافیست تا سفارش خود را رد سایت ثبت نمایید و در کمتر از چند روز در هر کجای ایران که باشید انرا درب منزل خود دریافت نمایید. قیمت های موجود در سایت کالا خانگی بسیار مناسب و رقابتی با دیگر فروشگاه های مشابه می باشند.ما کیفیت محصولاتی که در سایت قرار داده ایم را تضمین می کنیم و آنها را همراه با گارانتی معتبر برایتان ارسال خواهیم کرد.کیفیت امری اتفاقی نیست و برای بدست آوردن بهترین کالا با بهترین کیفیت حتما باید با صبر و بردباری به مقایسه آنها با یگدیگر بپردازید و با توجه به خصوصیات فنی انها و نیاز های خودتان اقدام به خرید کنید.

 

 

 
 

این روزها در بازار ایران

دوشنبه 17 آذر 139306:47 ب.ظ

 

 


 

یکی از لوزام خانگی که این روزها طرفداران زیاید را به خود اختصاص داده است و از فروش بالای هم برخوردار بوده است چیزی نیست جز انواع کولرهای گازی.شاید یکی از مهمترین علت های این امر گرم شدن هر ساله زمین باشد که باعث شده تا دیگر مانند گذشته پنکه های معمولی و حتی کولرهای آبی جوابگو نباشند و به ناچار همه روی به تهیه این محصول نموده اند.زمانی در کشور تنها فروش کولر اسپلیت مربوط به بخش های جنوبی می شد ولی اکنون شاهد هستیم که حتی بخش های کوهستانی و  سرد سیر نیز به دلیل افزایش دما در فصل گرما مجبور به تهیه این محصول شده اند.در این بین باید حتما قبل از خرید  دقت لازم را به عمل اوردی تا کولری را انتخاب نمایید که دقیقا منطبق با وضعیت آب و هوایی منطقه شما باشد چرا که هر منطقه آب و هوایی بر اساس میزان رطوبت و خشکی که دارد باید از یک مدل خاص از کولرهای گازی استفاده نماید.

 

فروشگاه کالا خانگی به صورت تخصصی در بخش محصولات کولر به ارائه این کالا پرداخته است و شما می توانید انواع کولرهای دو تکه و اسپلیت را در این قسمت بیابید.همچنین می توانید جهت دریافت آخرین قیمت ها و آخرین برندهای ارائه شده در بازار هر زمان که خواستید با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵تماس گرفته و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.ما در فروشگاه کالا خانگی شرایط خرید آنلاین را برایتان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید ابتدا به انتخاب محصول مورد نظرتان بپردازید و سپس  در هر کجای کشور که باشید با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش و پرداخت آنلاین مبلغ کالا نمایید. ما امکان فروش کولر اسپلیت را برای تمام هموطنان در سراسر کشور به صورت آنلاین فراهم کرده ایم.

 

حتما دقت داشته باشید که قبل از خرید یک چک لیست برای خود اماده کرده و فاکتورهای مورد نظرتان را در آن یادداشت کنید تا بتوانید در هنگام انتخاب کار آسان تری در پیش داشته باشید.می توانید در چک لیست خود مواردی همچون میزان بودجه در نظر گرفته شده برای تهیه دستگاه-میزان قدرت خروجی ارائه شده دستگاه-تعداد نفرات منزل.متراز مورد نظر که می بایست کولر خنک کند-تعداد درب ها و پنجره های محیطی که قرار است کولر در آنجا نصب گردد-میزان ساعاتی که باید دستگاه کار کند و مهمترین فاکتور هم میزان مصرف انرژی آن می باشد.

در واقع می توان اینطور عنوان کرد که فروش کولر اسپلیت یک امر تخصصی است و اگر در این زمینه فروشنده اطلاعات لازم را نتواند ارائه دهد این وظیفه بر عهده شما خواهد بود تا به عنوان مشتری از تمام اطلاعات لازم در این مورد بهره مند شده و در نهایت انتخابی هوشمندانه انجام دهید.در بازار ایران معمولا انواع کولرهای گازی به چند دسته زیر تقسیم خواهند شد:

 

کولر گازی اسپلیت تک پنل
کولر گازی اسپلیت چند پنل ( مولتی اسپلیت )
کولر گازی اسپلیت کنجی
کولر گازی پرتابل
کولر گازی پنجره ای
کولر گازی ایستاده
کولر گازی اسپلیت کنسولی، سقفی زمینی
کولر گازی اسپلیت سقفی کانالی( Ceiling Concealed Duct )
کولر گازی اسپلیت کانالی ( Ducted Split )
سیستم های پیشرفته ( VRF , MDV , DVM)

 

 

به صورت کلی شما باید در مورد مواردی همچون یمزان توان مصرفی دستگاه مورد نظرتان و همچنین میزان توان گرمایش و سرمایش آن و اینکه اصلا کولری که تهیه می کنید بخش گرمایش داشته باشد یا خیر و نوع کمپرسور به کار رفته در دستگاه اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهترین  و ماسب ترین دستگاه را تهیه کنید.همچنین دقت کنید که دستگاهی که می خرید آبا منطبق با شرایط آب و هوایی شما است یا خیر.موردی دیگر که باید به آن توجه کرد این است که میزان ابعاد و وزن دستگاه شما چقدر است و آیا با مکانی که می خواهید آنرا نصب کنید تناسب دارد؟.همچنین صدای کولر در هنگام کار نیز یکی از مهمترین عوامل موجود در انتخاب است.دستگاهی را انتخاب کنید که از کمترین صدای ممکن برخوردار شود.

فروش کولر اسپلیت الان زیر ۵۰۰ هزار تومان نیست و چون قرار است حداقل ممکن نیم میلیون تومان هزینه کنید پس سعی کنید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کرده تا در نهای بتوانید از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.توجه داشته باشید که همیشه انتخاب یک مارک مشهور همه چیز نیست. همچنین پرداخت پول زیاد هم ملاک نیست، مهم این است که کولر گازی خوبی بخرید.درانتخاب نوع وقدرت یک کولر گازی ابعاد اتاق شما بسیار مهم است .گاهی شما برای یک اتاق کوچک کولر گازی با قدرت بالایی خریداری می کنید و بعد مجبور هستید که همیشه آن رادر حالت کم قرار دهید ویا از شدت سرمایش اذیت شوید . درآن هنگام شما پول خود را دور ریخته اید.توجه داشته باشید که کولر گازی های دیواری یک دستگاه خارجی هم دارند. پس به هنگام خرید این نوع کولر گازی ها به جایی که دستگاه خارجی باید قرار گیرد و نحوه ارتباط ان با دستگاه داخلی هم توجه کنید.

 

از دیگر امکاناتی که می تواند در قیمت نهایی دستگاه تاثیر گذار باشد وجود امکانات جانبی همچون داشتن ریموت کنترل بوده.برخی از دستگاه ها تنها با ریموت کنترل کار می کنند و برخی علاوه بر ریموت دارای دکمه ای بروی خود کولر جهت خاموش و روشن کردن هستند.شما سعی کنید نوع دوم را تهیه کنید که اگر زمانی دسترسی به ریموت نداشتید بتوانید دستگاه را خاموش و یا روشن نمایید.همچنین باید در هنگام خرید نهایی به خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی توجه ویژه ای داشته باشد امروزه دستگاهی را نمی توان یافت که گارانتی نداشته باشد اما چیزی که هست این است که این گارانتی به چه صورت ارائه شده است؟ آیا از زمالن خرید و صدور فاکتور می باشد و یا از زمان تولید دستگاه در کار خانه؟ و یا حتی از زمان نصب ؟همچنین مدت زمان خدمات پس از فروش نیز می تواند عامل مهم دیگری در خرید و انتخاب دستگاه مورد نظر شما باشد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه یازدهم شهریور 1393ساعت 17:8  توسط مهران  |  نظر بدهید

مستقیم بروی سلامتی

آب به عنوان حیاتی ترین مایع روی زمین شناخته می شود و اگر این ماده حیاتی را از بشر بگیریم قطعا بیش از چند روز نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد. همانطور که می دانید بیش از دو سوم وزن بدن ما نیز از آب تشکیل شده است و به همین منظور باید در کیفیت آب مصرفی خود توجه لامز را به عمل آوریم چرا که به صورت مستقیم بروی سلامتی بدن ما تاثیر خواهد گذاشت.این روزها با اطلاع رسانی که از طریق شبکه های رسانه ای و اجتماعی صورت می گیرد شاهد این هستیم که اطلاعات مردم در این زمینه بالا تر رفته و نشانه آنرا می توان در افزایش فروش دستگاه آب تصفیه کن در بازار مشاهده کرد.تصور غلطی که ممکن است بسیاری از افراد داشته باشند این است که اب شرب درون لوله ها نیازی به تصفیه ندارد در صورتیکه اگر در این مورد کمی تحقیق کنید خواهید فهمید که وجود یک دستگاه تصفیه در منزل از بسیاری از لوازم غیر ضروری دیگر واجب تر و ضروری تر می باشد.همین الان اگر سری به بازار بزنید می توانید انواع و اقسام مدل های دستگاه آب تصفیه کن را به وفور ملاحضه نمایید اما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه اطلاعات خود را در این زمینه افزایش نداده اید اقدام به خرید نکنید.

 

 

فروشگاه کالا خانگی نیز با توجه به این نیازی که در جامعه حس شده است در بخش محصولات تصفیه آب خود چند محصول و برند مختلف را قرار داده است تا شما بتوانید با خیالی راحت دست به انتخاب بزنید. ما امکان تهیه دستگاه آب تصفیه کن را به صورت آنلاین فراهم کرده ایم و شما در هر کجای کشور که باشید براحتی می توانید سفارش خود را ازطریق سایت ثبت کرده و ظرف مدت کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید.برای این منظور دریافت آخرین اطلاعات و قیمت های انواع دستگاه تصفیه آب نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های  ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان همکاران بخش فروش بهره مند شوید.

عواملی که ممکن است در فروش دستگاه آب تصفیه کن بسیار موثر باشد در واقع مسیزان کیفیت ارائه شده ان است یک دستگاه خوب باید بتواند علاوه بر یانکه آب را از مواد شیمایی و املاح مضر پاک کرده طمع و مزه آن را نیز بهبود بخشد و اگر آب منطقه ای خاص دارای بوی بدی باشد آن بو را نیز گرفته و در خروجی یک اب بدون املاح و بدون بو و بدون مزه تحویل مصرف کننده دهد.شاید عملکرد و مکانیزم کلی دستگاه های تصفیه آب نبز بر همین منوال باشد اما همانطور که عرض کردیم عامل کیفیت ارائه شده در واقع تایین کننده قیمت نهایی دستگاه در این مواقع می باشد.یک دستگاه خوب زمانی که بتواند آب را از وجود انواع باکتری ها و دیگر آلاینده ها و مواد ریز به جای مانده از درون لوله ها پاک نماید می توان به خرید آن فکر کرد.مساله مهم دیگری که باید به ان توجه لازم را داشته باشید این است که حتما قبل از خرید در این مورد اطلاعات لازم را کسب نمایید. توقع نداشته باشید که فروشنده بتواند اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه دهد چرا که او تنها به فکر فروش دستگاه آب تصفیه کن موجود در فروشگاه خود است و این شما هستید که باید با تسلط کافی و داشتن اطلاعات لازم دستگاه های مختلف را با هم بررسی کرده و در نهایت دیت به خرید نهایی بزنید.

 

در قدم اول ابتدا میزان بودجه خود را برای خرید باید مشخص منید که پیشنهاد می کنیم در این زمینه سعی کنید تا انجا که می توانید خسیس بازی را کنار گذاشته و یک دستگاه آب تصفیه کن با کیفیت را تهیه کنید. وجود یک تصفیه آب بسیار واجب تر از یک مایکروفر و یا یک دستگاه ظرف شویی در هر منزلی می باشد.پس قدم اول بعد از تایین بودجه این است که با توجه به مشخصات فنی مشخص کنید که چه نوع دستگاهی می خواهید.

در مرحله دوم باید کارکرد دستگاه مورد بررسی قرار گیرد و ببینید دستگاهی که می خواهید خریداری کنید تا چند مرحله عمل تصفیه را انجام داده و به چه میزان می تواند این کار را انجام دهد.بهترین نوع این دستگاه قادر هستند تا آب را از انواع آلاینده ها از جمله کلر، سرب، آزبست، جیوه، باکتری ها و انواع دیگری از مواد شیمیایی را از بین می برند. همچنین دنبال سیستمی بگردید که بتواند بوی آب را از بین برده و باعث بهبود طعم آب شود.

 

مرحله بعدی که شاید تا به حال چیزی راجع به ان نشنیده باشید این است که آیا دستگاه آب تصفیه کن مورد نظر می تواند آب سرد و آب گرم را تصفیه نماید؟بسیاری از دستگاه ها تنها قادر هستند یا آب سرد و یا آب گرم را تصفیه نمایند و باید حتما در هنگام خرید به این نکته توجه لازم را داشته باشید.همچنین به مورد بعدی که باید توجه کرد میزان فشار خروجی دستگاه است که با چه قدرتی می تواند آب تصفیه شده را در اختیار شما قرار دهد.

بعد از اینکه از لحاظ فنی دستگاه تصفیه آب خود را مورد بررسی قرار دادید نوبت می رسد به بررسی یکی دیگر از فاکتورهای مهم که در هنگام خرید حتما باید توجه لازم به آن شود.اصلا یکی از عوامل مهمی که می تواند بر فروش دستگاه آب تصفیه کن تاثیر بگذارد چیزی نیست جز مدت زمان گارانتی دستگاه و ضمانت نامه آن. معمولا خریداران به دنبال دستگاه هایی هستند که هم خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند و هم مدت زمان گارانتی طولانی تری. البته دقت کنید که در هنگام خرید گارانتی که به شما داده می شود از زمان خرید دستگاه است و یا از زمان صدور فامتور و یا از زمان تولید دستگاه.

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  سه شنبه یازدهم شهریور 1393ساعت 17:8  توسط مهران  |  نظر بدهید

به نظر می رسد

 

 

به نظر می رسد از هر وسیله ای بتوان چشم پوشی کرد اما هرگز نمی توان از خرید تلویزیون چشم پوشی کرد و تصور آنکه خانه ای بدون تلویزیون باشد این روزها در حد محال است.حتی شده یک تلویزیون ساده  و قدیمی باشد اما به هر حال حضور آن  در هر منزل جز لاینفک و ضرور ی به حساب می آید.ما در فروشگاه کالا خانگی در این بخش به ذکر چند نکته مهم  که باید در هنگام خرید این محصول به آن توجه کنید می پردازیم.اول اینکه باید بدانید که در این زمینه هر روز باید منتظر ارائه محصولی جدید باشید پس اگر به دنبال این هستید که آخرین و به روز ترین مدل را برای منزل خود تهیه کنید باید بگوییم باید هر چند ماه یک بار بودجه ای خاص برای این منظور کنار بگذارید تا بتوانید خود را با آخرنی دستاوردهای تکنولوژی به روز نگه دارید.همین چند وقت پیش بود که تلویزوین های lcd و led با کیلی سر و صدا وارد بزاار شدند و تمام مدل های قبلی و قدیمی را از رده خارج کردند ولی الان اگر سری بهبازار زده باشید خواهید دید که هم اکنون خود این lcd ها و led ها جز مدل های از رده خارج محسوب شده و جای خود را به انواع تلویوزین های سه بعدی داده اند.

 

 

اما با وضعیت اقتصادی موجود در ایران شاید باز هم مهمترین فاکتوری که می تواند نقش تایین کننده ای در خرید تلویزیون داشته باشد قیمت تمام شده آن باشد.به همین دلیل سعی کردیم به ذکر چند نکته مهم در این رابطه بپردازیم تا با دانستن انها بتوانید در انتخاب خود نهایت دقت را به عمل اورید.اولین نکته که به نظر میرسد اگر بحث اقتصادی و قیمت تمام شده این محصول برایتان مهم است باید به آن توجه کنید هزینه حمل و نقل و نصب آن است.این روزها برندهیا مختلف برای اینکه بتوانند مشتریان را به سمت خود جلب نمایند معمولا خدمات خوبی در این زمینه ارائه می دهند و سرویس های خوبی از جمله حمل رایگان و نصب رایگان را به مشتریان ارائه می دهند.با این وجود باید دقت کنید که متاسفانه برخی از فروشندگان برای بدست آوردن سود بیشتر پا روی این قانون گذاشته و از شما طلب هزینه جهت حمل و نقل و نصب ان خواهند کرد.اگر در مورد برندی که می خواهید بخرید اطلاعات کافی داشته باشید جلوی این سو استفاده ها را براحتی خواهید گرفت.

می توانید همین الان با کارشناسان فروش ما در فروشگاه کالا خانگی تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها و اطلاعات جانبی آنها مطلع شوید.ما امکان خرید تلویزیون را برای شما هموطنان عزیز به صورت آنلاین در سایت فراهم کرده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

این روزها با تکنولوژی دیجیتال شما می توانید تصاویر تلویزیوین را در نهایت کیفیت صوت و تصویر دریافت نمایید و به همین منظور برخی از برندها همراه با تلویزیونی که به شما ارائه می دهند آنرا مجهز به دستگاه گیرنده DVB نموده اند و این فرصت را برای شما فراهم کرده اند تا با لذت تمام به تماشای برنامه های تلویزیونی خود بنشینید.هزینه یک دستگاه گیرنده دیجیتال زیاد نمی باشد و اصلا عاقلانه و منطقی نیست با وجود چنین تکنولوژی خود را از آن محروم کرده و به دنبال مدل هایی باشید که امکان پخش شبکه های دیجیتالی را ندارند.

 

 

یکی از هزینه هایی که به اجبار بعد از خرید تلویزیون باید بپردازید چیزی نیست جز هزینه نصب و راه اندای. کاری که شاید براحتی خودتان بتوانید انجام دهید را مجبورید برای اینکه دستگاه شما از گارانتی خارج نشود به یک نصاب بسپارید.معمولا نصاب نیز تمایل دارد  شما را ترغیب به خرید لوازم جانبی مانند محافظ و… برای تلویزیونتان نماید و باید حواستان جمع باشد که گول شعارهای تبلیغاتی آنها را نخورید.اگر زمانی خواستید تا از سینمای خانگی برای منزل خود استفاده کنید باید توجه داشته باشید که تا انجایی که می توانید سعی کنید برندی را انتخاب کنید که با برند تلویوزین شما هم خوانی داشته باشد چرا که این امر موجب هماهنگی بیشتر دستگاه با یکدیگر شده و در نهایت کیفیت بیشتیر را می توانید در خروجی مشاهده کنید.باید بدانید برای خرید سینمای خانگی باید فضای مورد نیاز را نیز در منزل تدارک ببیند و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

 

یکی از مواردی که شاید این روزها تبلیغات آنرا بسیار شنیده اید عبارت تلویزیون های هوشمند است. محصولاتی که عملا در ایران کارایی لازم را نداشته و می توان از نام تلویزیون هوشمند به در نخور برای آنها استفاده کرد. شاید مثلا تا ۱۰۰ سال دیگر بتوان از انها در یاران استفاده کرد اما با زیر ساخت های موجود فعلا فقط یک اسم هستند و تنها با خرید این مدل ها دارید هزینه و پول بیشتری را هدر می دهید.البته اگر می خواهید کلاس کاری شما حفظ شود و قصد دارید تا به همه بگویید که با آخرین تکنولوژی های روز دنیا همگام هستید چاره ای جز خرید تلویزیون هوشمند ندارید.

 

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  سه شنبه یازدهم شهریور 1393ساعت 17:7  توسط مهران  |  نظر بدهید

سمت خود کشانده

 

 

این روز ها با هر چه بیشتر شدن گرما بازار فروش کولر دوتیکه بسیار پر رونق بوده و متقاضیان بسیاری را به سمت خود کشانده است.در بازار ایران خوشبختانه تنوع مدل های کولر گازی بسیار بالا بوده و از انواع برندهای مشهور جهان را می توان به راحتی پیدا کرد.شما می توانید بر اساس میزان بودجه و نیاز خود یکی از انواع مدل های موجود در بازار را انتخاب و خریداری نمایید.در کنار فروش فیزیکی این محصول فروش اینترنتی  آن توسط برخی از سایت ها از جمله فروشگاه اینترنتی کالا خانگی در حال انجام است.اگر تمایل دارید تا کالای خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت خرید نمایید ما شرایطی را برایتان در نظر گرفته ایم که براحتی از میان انواع مدل های کولر گازی هر کدام را که خواستید انتخاب و ثبت سفارش نمایید.اما قبل از اینکه بخواهیم پیشنهاد فروش کولر دوتیکه موجود در سایت خودمان را به شما دهیم دوست داریم اطلاعات فنی و مهمی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم  که قطعا می تواند در انتخای نهایی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

 

معمولا کولرهای گازی در سه مدل  یک تکه -دو تکه و پرتابل ساخته می شوند.مدل های یک تکه یا همان پنجره ای باید به دو نکته مهم دقت کنید اول اینکه ابعاد پنجره آن چقدر می باشد ودوم اینکه نوع کمپرسور آنرا بررسی کرده و مطمئن شوید از نوع پر مصرف نیست.مدل های دو تکه که اصطلاحا همان اسپلیت گفته می شود باید در هنگام خرید به دستگاه خارجی و حجم و اندازه ؟ان توجه کنید تا با محیط شما تناسب داشته باشد.مدل سوم هم که به عنوان کولرهای قابل حمل شناخته می شود باید به میزان قدرت موتور و همچنین اندازه ان دقت نمایید.

چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:, :: 19:30 :: نويسنده : رضا

خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا - آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر بتوانید صدای خود را به صورت طبیعی تغییر دهید طوری که کسی متوجه نشود چقدر می تواند جالب و مهیج باشد؟ فکرش را کنید اگر صدای  مردانه و کلفتی دارید با استفاده از هندزفری  تغییر صدا براحتی می توانید تن صدابی خود را در حد یک دختر خانم جوان نازک کرده و بوسیله ان همه را پشت تلفن گمراه نمایید.
حتی شما دختر خانم ها که صدایی نازک دارید می توانید بوسیله این هندزفری صدای خود را به صورت بم و خشن و مانند یک مرد نمایید و به دوستان خود زنگ زده و همه را سر کار بگذارید. با خریداینترنتی هندزفری تغییر صدا ساعت های خوشی را در کنار دوستانتان سپری خواهید کرد و لذت خواهید برد.
این هندزفری تغییر صدا برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون و گوشی های ال جی و سامسونگ براحتی قابل استفاده می باشد.

 

خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا

 

 

 

شما هنگام صحبت کردن با موبایل می توانید با استفاده از این هندزفری صدای خود را بم تر و مردانه و یا زیر تر و زنانه کنید بدون انکه کسی متوجه این تغییر شود.
همین الان می توانید محصول خود را از فروشگاه پستی خرید تهیه نمایید.برای این کار کافیست تا بروی دکمه خرید پستیکلیک کرده و سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.
شما با صدای متفاوت می توانید صحبت کنید همچنین شما برای تماس دریافت نیز می توانید از این دستگاه استفاده و بعد از بر قراری ارتباط با صدای متفاوت تلفن خود را پاسخ دهید.

ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات موجود یک هندزفری با کیفیت عالی را برایتان در فروشگاه قرار دهیم.

 

هندزفری تغییر صدا

 

 

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

دستگیره خرید آسان

پاور بالانس چیست

خرید ساعت مچی مردانه 

شارژر خورشیدی

قلم لکه گیر لباس

قلم لکه گیر و درز گیر کاشی



:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : مهران

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده ایدکه خودتان هم می توانید یک روزی خیاطی را آنچان ماهرانه انجام دهید که علاوه بر رفع نیاز های خود و خانواده حتی اگر خواستید بتوانید از ان تولید در آمد نیز کنید؟ شاید بگویید که من استعداد این کار را ندارم و یا بگویید دوست داریم اما وقت کلاس رفتن را ندارم و…. ده ها و صد ها بهانه مختلف دیگر .ماما ما امروز یک پیشنهاد واقعا جدی داریم.قصد داریم اگر خودتان بخواهید راز هنر خیاطی را به شما بیاموزیم.البته ما نه بلکه مجموعه ای که به شما معرفی خواهیم کرد می تواند در کمترین زمان ممکن در شما تحولی بزرگ ایجاد کند.بله مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی که فکر کنم اصلا نیاز به توضیح و معرفی نباشد,چرا که ایشان انقدر معروف و حرفه ای هستند که اصلا نیازی به معرفی توسط ما را ندارند.همه می دانیم بی شک اگر مجموعه اموزش خیاطی کاملی در ایران وجود داشته باشد و بتواند کمکی به ما کند چیزی نیست جز همین مجموعه ارزشمند.

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

قصد بی کیفیت نشان دادن سایر مجموعه ها را نداریم اما چرا دروغ؟ اگر می خواهید فقط در حد اطلاعات عومی از خیاطی بدانید می توانید همین مجموعه های چند هزار تومانی موجود در سایر فروشگاه ها را خریداری کرده و به همان نیز بسنده کنید,اما اگر تصمیم جدی گرفته اید و واقعا می خواهید برای این کار وقت بگذاریدو قصد دارید تا در نهایت به یک خیاط ماهر تبدیل شوید راهی جز استفاده از مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی ندارید.مجموعه فوق العاده حرفه ای و کامل که از ریز و درشت خیاطی و هر انچه که فکرش را کنید در ان گنجانده شده است و انقدر ساده و روان به بیان مسائل می پردازد که تقریبا می توان همه بادیدن ان می توانند تبدیل به خیاطی ماهر شوند.

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

در زیر به سوالات متداول که در این زمینه مطح شده است پاسخ می دهیم:

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی  در چه دستگاه هایی قابل پخش است؟

-این مجموعه ارزشمند قابل استفاده در دستگاه های خانگی و کامپیوتر ها می باشد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

 

نحوه اموزش دادن در این مجموعه به چه سبکی است؟

-به جرات می توان گفت که این اثر اولین مجموعه اموزشی است که به صورت کاملا ساده و اما حرفه ای به بیان ریز ترین نکات خیاطی می پردازد.کسانی که این اموزش را تماشا کرده اند اعتقاد داشتند که گویی در کلاس خانم عمرانی حضور دارند و از این حیث باید گفت  شما  در واقع با کترین هزینه می توانید بهترین استاد خیاطی را به خانه خود بیاورید.

 

تعداد دی وی دی های موجود در بسته آموزش خیاطی خانم عمرانی چند عدد است؟

-این مجموعه شامل 17 عدد دی وی دی است که برای شما عزیزان با بهترین کیفیت ممکن اماده و ارسال می گردد.

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به هنر خیاطی بهترین آموزش موجود را که می توان در بازار یافت در نظر گرفته ایم.همه چیز تمام است اگر شما بخواهید.اگر اراده کرده باشید و اگر در تصمیم خود مصمم باشید می توان از الان به شما عنوان یک خیاط ماهر را داد.بعید است کسی این مجموعه ارزشمند را تماشا کرده باشد اما بعد از ان بگوید که چیزی نتوانسته یاد بگیرد.یکی از خصوصیاتی که باعث شده است آموزش خیاطی خانم عمرانی اینقدر پر طردار و محبوب شود سادگی بیان و روان بودن ان است.حتی اگر تا به حال سوزن هم به دست نگرفته اید و به قول  ما صفر کیلومتر هستید باز هم نگران نباشید.این مجموعه برای تمام سطوح ساخته شده است چه ان بانویی که در حد حرفه ای به خیاطی می پردازد و چه شمایی که تازه می خواهید اصول اولیه این هنر را فرا بگیرید.

برای رفاه حال شما خریداران محترم ما امکان خرید پستی و تحویل درب منزل را برای این محصول فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا از مامور پست تحویل گرفتید وجه کالا را به پستچی بپردازید.همچنین برای ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست ثبت سفارش دهید.ما محصول خود را از نظر کیفیت گارانتی خواهیم کرد و اگر زمانی در نحوه پخش هر کدام از دیسک ها به مشکل خوردید و ایراد از مجموعه بود به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

سر فصل های آموزشی مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی  در مورد چه چیز هایی است؟

-در یک کلام باید گفت در مورد هر آنچه که نیاز است از خیاطی بدانید.اما به صورت خلاصه  در ادامه مطالب به عناوین دیسک ها نیز اشاره کرده ایم.

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

نظرتان چیست؟ فقط مرور سر فصل ها خودش کلی وقت می برد و این نشان از این دارد که آموزش خیاطی خانم عمرانی انصافا یک مجموعه بی نظیر در رابطه با خیاطی است و هر انچه از ان بگوییم کم گفته ایم.امیدواریم شما هم به این نتیجه رسیده باشید که واقعا تماشای دیگر مجموعه ها تا زمانی که چنین اموزش کاملی در ایران وجود دارد فقط وقت تلف کردن است و عملا چیز زیادی از انها شاید نصیبتان نشود.با هم می پردازیم به عناوین موجود در هر دی وی دی از این مجموعه اموزشی:

دیسک اول شامل 15 جلسه آموزشی بوده که در رابطه با مباحثی همچون:

ملی ، دامن سرخپوستی ، کوچک کردن لباس ، بلوز راحتی یا گوشه والن دار ،مقدمه خیاطی ، وسایل آشپزخانه ، دوخت جاحوله ای ، دوخت پیش بند ، دوخت,دوخت زیپ مخفی ، دوخت پایین دامن ، طریق دوخت سرویس آشپزخانه ، کت کوتاه با

آستین کیمونو,جانونی ، دستکش آشپزخانه ، چادر نماز ، چادر

صحبت می کند و شما در پایان این 15 جلسه می توانید به عناوین بالا  کاملا تسلط پیدا کنید.

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

دیسک دوم از آموزش خیاطی خانم عمرانی در 12 جلسه اموزشی برای شما هنر اموزان تولید شده است و شما بعد از تماشای دیسک دوم می توانید به موارد زیر مسلط شوید:

برش زیرسینه یا یقه چپ و راستی ، شنل چوپانی ، نکات سه جاف مخفی,جالباسی نوزاد ، جاجورابی نوزاد ، لباس نوزاد با زیرپوش ، دوخت جیب رو ،کیف نوزاد ، شنل نوزاد کلوش ، دوخت شنل ، قنداق فرنگی ، کیسه خواب ،جالباسی نوزاد ، جاجورابی نوزاد ، لباس نوزاد با زیرپوش ، دوخت جیب رو ،آستین کلوش و پاکتی و دمپا ،تبدیل الگوی اولیه به سارافون و لباس گوشه دار

 

دیسک سوم از این مجموعه اموزشی نیز در 12 جلسه تدارک دیده شده است که در پایان به موارد زیر تسلط خواهید یافت:

چادر نماز آستین دار ، کیسه سبزی ، روی قوری ، دستمال سبد نان با گلبرگ ،دستگیره فر ، دستگیره یخچال ، یقه آرشال جدا با دکمه به پالتو وصل می شود ،دامن لنگی ، آستین دو تکه کتی ، دامن حلزونی والن سرخود ، شومیزه زنانه ،پیراهن مردانه

آستین مردانه مچی و بلیطی ، یقه مردانه پایه سرخود ، یقه مردانه پایه جدا ،آستین کلوش سرخود

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

دیسک چهارم از مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در 14 جلسه برای شما هنر اموزان عزیر تدارک دیده شده است و شما در پایان به موارد زیر تسلط خواهید یافت:

ترک اریب یقه حلزونی ، آستین برای افراد چاق ، شیب آستین ، کلاه نوزاد ،شلوار ، نکات ایراد شلوار افراد چاق با شکم برجسته ، روش دوخت شلوار ، زیپ,الگوی پایه شلوار ، برش شلوار ، اندازه گیری شلوار با ران مناسب ، پشت,، آنفوز شور ( مربوط به اندازه گیری فاق شلوار ) ، شلوار بارداری ، دامن,الگو و برش و دوخت پالتو ، دامن ترک ، دامن ماهی

دیسک پنجم شامل 12 درس تصویری بوده که به موارد زیر می پردازد:

 

دامن نیلوفری گوده دار ، دامن کلوش بدون قرینه ، زیپ مخفی کمر ، دامن,شلواری ، تونیک آبشاری ، آستین کیمونو ، برش و دوخت نوار دوزی آستین رگلان,، یقه ول پیلی دار برش دار از اریب ، پیراهن چپ و راستی ، دوخت گره ای ، گل

تزئینی

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

دیسک ششم از این مجموعه بی نظیر شامل 7 جلسه اموزشی می باشد که شامل موارد زیر است:

الگوی رو و پشت شلوار ، پیراهن بالاتنه کوتاه ، نکات خیاطی ، دوخت سه جاف وبندینک جلو بسته ، بلوز یقه دراپه ، سه جاف سه دکمه ، آستین لاله ای لبه گشاد

 

در دیسک هفتم شما منتظر 11 جلسه تصویری خواهید بود که به موارد زیر می پردازد:

اندازه گیری دامن ساده ، دوخت دامن ساده و کمری سه جاف زیپ مخفی ، دامن چاک-ساده ، دامن چاک پیلی دار ، زیپ معمولی ، تشخیص رنگ دهی پارچه ، نکات دوخت-کمری جد ا، مقنعه چانه دار سرخود بند دار ، مقنعه زیر شال ، شال و مقنعه ،دامن پیله راسته ، دامن پیله اریب ، یقه زیر مانتو ، اندازه گیری بالاتنه

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

دیسک هشتم با 12 جلسه اموزشی  و موارد زیر در خدمت شما می باشد:

اندازه گیری آستین ، تبدیل بالاتنه به بلوز ، تغییر الگوی آستین برای بازوی-چاق ، سه جاف انواع یقه ، روش دوخت آستین ، اپل گذاری ، شنل برای لباس عروس-دکلته ، شنل برای زمستان ، یقه کرواتی ، یقه اسپرت ، دوخت یقه گرد چین
خورده ، انتقال پنس ، جیب مانتو ( کراس ) ، لباس هایی که برش نداره ولی-پایین آن لول بخوره

 

دیسک نهم از مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی  به بیان اموزش های زیر می پردازد:

دامن عصایی با روش مغزی دوزی ، دامنه ۳ دامنه با آستر و بدون آستر ، سه جاف,یقه و حلقه سارافون بدون درز ،جیب داخل درز پهلو برای مانتو و دامن ، مدل,گره ای روی سینه ، چادرملی ، مانتو آزاد و کلوش و گوشه دار ، مقنعه آستین دار

دیسک دهم و 12 جلسه اموزشی با عناوینی همچون:

 

آستین دو تکه کتی ، سه جاف سه دکمه ساده با یقه انگلیسی و شکاری ، دراپه,تاکمر با تاپ ، جادکمه ای پارچه ای ، یقه آرشال سرخود ، یقه آمریکایی ،چادرساده ، چادرمشکی ، یقه انگلیسی سرخود ، دوخت یقه انگلیسی و آرشال ، یقه,انگلیسی سه جاف سرخود ، شلوار دمپا گشاد ، بلوز چپ و راست برش دار زیرسینه,، یقه انگلیس دوتیکه

 

دیسک یازدهم با 10 جلسه متنوع  و با عناوین زیر:

کت کوتاه آستین کیمونو ، اشکالات اندامی ، پارچه های توری بافت ، دوخت وبرش ، گیپور (برش) حجیم ، چادر فارسی (جای دست دارد) ، دامن کلوش برش دار ،دامن هایی که ۲ طرف قرینه نیست ، یقه حلزونی سرخود ، سوی شرت کلاه سرخود ،
دامن آزاد مدل دار ، شلوار لاله ای ، دامن مجلسی چروک برای لباس عروس

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

دیسک دوازدهم از  آموزش خیاطی خانم عمرانی مجموعه دارای عناوینی همچون:

آشنایی با ابزار خیاطی ، آموزش الگوی دامن پایه ، آموزش دوخت پنس و زیپ ،آموزش دامن پشت باز و زیپ مخفی ، آموزش کمرجدا و سه جاف دامن ، آموزش آستری,کشی دامن ، آموزش دوخت دامن فون ، آموزش دامن جناقی ، آموزش دامن دراپه ،
آموزش دوخت شلوار دراپه ، آموزش دامن جیب دار ، آموزش دوخت سارافون با یقه,دراپه ، آموزش دوخت پوشش روی لباس

 

در دیسک سیزدهم شما منتظر یادگیری موارد زیر باشید:

آموزش جلیقه دو لایه ، آموزش دامن ترک ، آموزش مقنعه ، آموزش روسری لبنانی، آموزش دوخت شلوار عثمانی ، آموزش الگو شلوار ، آموزش دوخت شلوار ، آموزش دوخت لباس زنانه ، آموزش مقنعه جذب زیر شال

 

در دیسک چهاردهم   آموزش خیاطی خانم عمرانی شما را با عناوینی همچون موارد زیر آشنا خواهید شد:

آموزش الگوی اولیه بالا تنه ، آموزش الگوی اولیه بالا تنه ( قسمت پشت)،آموزش الگوی بالا تنه (ایرادهای اندامی) ، آموزش اندازه گیری و الگوی آستین,، آموزش کنترل حلقه آستین ، آموزش دوخت نقاب روسری ، آموزش لباس جلو گره ای
، آموزش الگوی آستین کلوش سرخود ، آموزش دوخت سارافون آزاد ، آموزش دوخت,لباس یقه گره ای ، آموزش دوخت پرده آشپزخانه

دیسک پانزدهم  برای شما که تا الان تبدیل به یک حرفه ای شدید شامل مواردی همچون:

 

آموزش دوخت آستین کیمونو و آموزش یقه دراپه ، آموزش پرده والان نیم دراپه ،سوالات بینندگان درباره قسمت های مختلف ، آموزش بلوز آستین سرخود ، آموزش,بلوز یقه کرواتی سرخود ، آموزش دامن برش دار ، آموزش سارافون مدل رومی ( با
پارچه های کشی ) ، آموزش چند نکته درباره انواع دوخت ، آموزش یک مدل مانتو,( با پارچه نخی ) ، آموزش بلوز یا مانتو یا تونیک غیرمتقارن ، آموزش دامن,فانتزی ، آموزش گره در روی کمر ، آموزش مانتو چپ و راستی یقه دراپه ، آموزش
روپوش والان دار

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

دیسک شانزدهم با 13 جلسه اموزشی

آموزش مانتو آستین کیمونو شال دار (طرح تابستان) ، آموزش دامن فانتزی ،آموزش مانتو فانتزی پهلودراپه ( مانتونخی) ، آموزش آستین جمع شده ، آموزش,شلوار رکاب دار ، آموزش روپوش مدرسه یا فرم اداری ، آموزش آستین گره ای,(لباس کشی) ، آموزش مانتو یقه کرواتی فانتزی ، آموزش دامن فانتزی برش دار ،مانتو یقه دراپه بدون دکمه ، آموزش آستین کت دکمه دار ، آموزش تونیک ، کت,کوتاه روی لباس (پارچه تریکو ) دوره یقه ( پارچه لمه ) ، آموزش دامن فانتزی
بلند برای طرح لباس مجلسی ( پارچه کشی )

دیسک هفدهم از مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی شامل مورادی همچون

مانتوعبایی ، مانتو یقه آرشال سر خود ، لباس ثریایی ، پیراهن بارداری ،بلوز دراپه از یقه ، لباس مجلسی ، پانچو فانتزی یقه رومی و دراپه ،چادرساده و طریقه گرد کردن پایین آن

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 



:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : مهران

دستگاه طراحی ناخن می تواند در یک چشم بر هم زدن برای شما طرح های بسیار زیبا  و منحصر به فردی را خلق کرده و نما و چهره ای دیگر به دستان شما بدهد.برای خانم های همیشه به روز نوع طراحی ناخن و شکل و فرم دادن به ان بسیار مهم بوده و حساسیت خاصی نسبت به این مساله دارند.برای همین منظور ما امروز یک محصول با نام دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرسرا به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آن براحتی از این پس بتوانید انواع و اقسام اشکال گوناگون را بروی ناخن های خود به کار ببرید.از این پس با استفاده از این محصول می توانید با کمترین هزینه و بدون اتلاف وقت طرح های بسیار زیبا و شیکی را بروی ناخن های خود پیاده سازی نمایید.این محصول به عنون تنها مهر طراحی ناخن درخشان در جهان  می باشد و مهمترین خصوصیت ان استفاده بسیار راحت و بدون پیچیدگی خاص است.خودتان از این پس به تنهای یمی توانید انواع و اقسام شکل ها و طرح های مختلف را بروی ناخن هایتان خلق کنید.تصایری بسیار زیبا که شاید اگر می خواستید برای ایجاد انها به آرایشگاه ها می رفتید می بایست کلی هزینه می پرداختید.اما از این پس با در اختیار داشتن این دستگاه به راحتی و بدون هیچ هزینه ای هر وقت که خواستید می توانید طرح های مختلف بروی ناخن هایتان اجرا نمایید.

 

دستگاه طراحی ناخن

 


ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به تهیه این محصول امکان خرید پستی دستگاه طراحی ناخن را فراهم کرده ایم :/.. همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را تکمیل کرده و بعد از اینکه محصول به دست شما رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید. این ست طراحی ناخن بر خلاف دیگر محصولات مشابه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری طرح های ایجاد شده بروی ناخن شما بسیار بالا بوده و نسب به دیگر محصولات از کیفیت بهتری برخوردار است.همچنین برای خرید تلفنی نیز می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.
شما دیگر نیاز نیست برای طراحی ناخن هایتان به سالن های آرایش رفته و هزینه های زیادی را متقبل شوید.کافیست تا در عرض چند دقیقه با استفاده از این محصول خودتان طرح های دلخواه خود را بروی ناخن هایتان پیاده سازی نمایید.شما با استفاده از طرح های شیک موجود در این دستگاه طراحی ناخن می توانید در مهمانی ها و مجالس بسیار جلب توجه کرده و منحصر به فرد و خاص به نظر بیایید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات مشابه موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین انها را انتخاب و در فروشگاه خود قرار دهیم.همین حالا می توانید در هر کجای ایران که باشید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا پرداخت نمایید.

 

دستگاه طراحی ناخن

 

محصول فوق یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین دستگاه هایی است که در زمینه طراحی ناخن طراحی و ساخته شده است و می تواند در نهایت کیفیت بهترنی وز یباترین طرح ها و شکل ها بروی ناخن هایتان خلق کند.قیمت تمام شده مناسب به همراه گارانتی ارائه شده از طرف پستی خرید خیال شما را از بابت خرید یک کالای با کیفیت راحت و آسوده می کند.می توانید با اطمینان خاطر همین الان در هر کجای کشور که هستید اقدام به خرید دستگاه طراحی ناخن نموده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت کرده و سپس وجه  کالا را به مامور پست بپردازید.طراحی ناخن با سالن اکسپرس تجربه ای جدید و بی نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد و می توانید زیباترین طرح هایی که تا به حال شاید در عکس ها مشاهده می کردید را برای خودتان  خلق کنید.

 

 

دستگاه طراحی ناخن

 

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

جوراب شلواری پنتی 

گردنبند love 

ریش تراش فیلیپس

قیمت هندزفری بلوتوث

عینک دید در شب

بند انداز برقی بانوان 



:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : مهران

فلاسک فندکی ماشین می تواند وسیله مناسبی برای شما در هنگام مسافرت ها و سفرهای خارج از شهر باشد. اگر دوست داريد تا در زمان هايي که به مسافرت مي رويد در هر شرايطي هميشه اب گرم داشته باشيد و در هر لحظه که خواستيد يک چاي داغ و دلچسب ميل نماييد تنها راه استفاده از فلاسک فندکي ماشين است.با اين محصول شما از اين پس در کمترين زمان ممکن مي توانيد در هر جايي که باشيد چاي  و يا قهوه اي خوشمزه براي خود اماده کرده و ميل نماييد.همانطور که در تصاوير هم مشاهده مي کنيد اين فلاسک فندکي ماشين به جا فندکي متصل شده و انرژي لازم براي گرم کردن آب را از اين قسمت مي گيرد.شما تنها در کمتر از 10 دقيقه مي توانيد دماي آب را به 80 در جه سانتيگراد رسانده و يک چاي گرم و خوشمزه ميل نماييد.فلاسک فندکی ماشین  مورد نظر به صورت يک ليوان استيل بزرگ طراحي شده است و از حجم و اندازه مناسبي نيز برخوردار است.شما براحتی این دستگاه را به جا فندکی ماشین متصل کرده و در عرض 10 دقیقه آب را به 80 درجه سانتیگراد خواهند رساند و می توانید یک چای و یا قهوه گرم را با لذت تمام بنوشید.

فلاسک فندکی ماشین

 

 

 

فلاسک فندکی ماشین  کاری خواهد کرد که شما در همه جا  بتوانید براحتی و با کمترین دردسر  یک چای خوب و خوشمزه دم نمایید.ما از ميان ساير محصولات مشابه درون بازار سعي کرده ايم تا يکي از با کيفيت ترين فلاسک فندکي هاي موجود را براي شما در فروشگاه پستي خريد قرار دهيم.اين چاي ساز فندکي با همه نوع فندکي هاي خودرو سازگار بوده و از اين بابت مي توانيد با خيال راحت آنرا براي خودروي خود خريداري نماييد.در هر جاي اياران عزيز که هستيد تنها کافيست تا بروي دکمهخريد پستي کليک کرده و سفارش خود را ثبت نماييد و بعد از اينکه کالاي خود را رديافت کرديد وجه آنرا به مامور پست بپردازيد.بدنه اين فلاسک استيل بوده و ضد زنگ مي باشد و در مقابل ضربه نيز از مقاومت بالايي برخوردار است.شما مي توانيد يک چاي مطبوع و  بي نظير را بدون آنکه اين فلاسک فندکي به ان طمع و مزه خاصي دهد در هر زمان که خواستيد در حين رانندگي و در مسافرت براي خود دم نماييد.در طراحي و اندازه اين فلاسک  نهايت دقت به عمل آمده است و به صورت کاملا استاندارد آنرا به اندازه جاي ليوان درون خودروها طراحي کرده اند.همين الان مي توانيد با تهیه فلاسک فندکی ماشین   همسر و يا دوستان خود را شگفت زده کرده و انها را به نوشيدن يک چاي  بي نظير دعوت نماييد.شما در کمتر از 10 دقيقه مي توانيد دماي آب را به نفقطه جوش برسانيد.

 

 

فلاسک فندکی ماشین

 

 

همین الان می توانید برای خرید فلاسک فندکی ماشین با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را  به همکاران ما اعلام نمایید.برای اینکه بتوانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید.ما بهترنی و با کیفیت ترین محصول را برای شما در ظنر گرفته ایم و انرا همراه با گارانتی برایتان ارسال خواهیم کرد. در صورتیکه در حین ارسال و باربری برای کالای شما مشکلی ایجاد شود ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.

 

 

فلاسک فندکی ماشین

.

 

شما از این پس با وجود فلاسک فندکی ماشین می توانید یک چای بسیار خوشمزه را دم نمایید. بدون اینکه کوچکترین تغییری در مزه آب و چای ایجاد کند تنها در عرض 10 دقیقه یک نوشیدنی داغ و خوشمزه را برای شما اماده خواهد کرد.نمونه همین محصول اما با کیفیت به مراتب پایین تر در فروشگاه های متفرقه در حال عرضه می باشد که به هیچ وجه از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده است.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : مهران

این روز ها استفاده از انواع جوراب شلواری  در میان خانم بسیار رواج یافته وتقریبا به یک مد تبدیل شده است.ما نیز برای اینکه بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم یکی از انواع مدل های این محصول را که بسیار پر طرفدار بوده و از جنس بسیار خوبی بافته شده است را در فروشگاه قرار داده ایم.این محصول  با مارک پنتی 200 شناخته شده است و جنس ان ضخیم می باشد.کشور سازنده ان ترکیه بوده و در ساخت ان از بهترین  مواد موجود استفاده شده است.این شلوار برای مهمانی ها و مجالس جشن و شادی بسیار مناسب می باشد و به شما جلوه ای خاص و بسیار شیک خواهدد بخشید.محصول فوق ساخت کمپانی در ترکیه است و به همین جهت دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. نخ تولید شده این نوع شلوار ها در سه کیفیت 100-150 و 200 است که جوراب شلواری فوق از بالاترین کیفیت یعنی نخ 200 استفاده کرده است.شما می توانید با هزینه ای اندک جذابیت و زیبایی خود را دو چندان نمایید. این محصول به دلیل اینکه نسبت به ساپورت کمی ضخیم تر است پس برای محیط های بیرون بیشتر توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و به همین جهت محبوب تر و پر فروش تر نیز می باشد.شما از این شلوار به همراه یک مانتو  براحتی می توانید در محیط های گوناگون استفاده نمایید.

خرید جوراب شلواری ضخیم پنتی

 

 

 

 

 

 


اگر دوست دارید تا در میان دوستان و سایر افراد بیشتر به چشم آیید و توجه همه را به خود جلب نمایید پس حتما یک بار از این جوراب شلواری شیک استفاده نمایید.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم  و همین الان می توانید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.کمپانی پنتی تریکه کلا در زمینه تولید انواع جوراب زنانه فعالیت داشته و برندی معتبر و قابل اطمینان می باشد.جوراب های ضخیم این کمپانی در 3 ضخامت نخ : 100 – 120- 200 ارائه شده اند. محصول ارائه شده در این فروشگاه از نوع نخ 200 ترک می باشد که بهترین و پر فروش ترین محصول کمپانی معتبر پنتی است.شما در هنگام استفاده از این جوراب زنانه به هیچ وجه نگران نمایان شدن رنگ پا های خود نباشید  چرا که جنس ضخیم ان مانع از این کار می شود و می توانید در زیر مانتوی خود براحتی در مهمانی ها و مجالس از ان استفاده نمایید.همین الان می توانید اقدام به خرید جوراب شلواری فوق از فروشگاه ما نمایید و زمانی که کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

اگر دوست دارید تا توجه همسرتان مانند روز های اول زندگی بیشتر به شما باشد پیشنهاد خوبی برایتان داریم می توانید همین الان یکی از جوراب شلواری های فوق را سفارش داده و زمانیکه تنها هستید انرا بپوشید و متظر امدن همسرتان باشید. مطمئن باشید او با دیدن شما و اندام  زیبایتان تمام توجهش به سمت شما خواهد رفت و یم توانید از این ترفند  به نفه خودتان بهره ببرید. :-)

 

جوراب شلواری

 

خرید جوراب شلواری

 

 

 

کیفیت ارائه شده در جوراب شلواری پنتی به دلیل مارک دار بودنش تضمین شده و بسیار بالا می باشد و می توانید با خیال راحت انرا خرید کرده و بارها و بارها از ان استفاده نمایید.همیشه دفقت کنید مخصوصا در بحث پوشاک کالاهایی را تهیه کنید که از کیفیت لازم برخوردار باشند.مثلا در طیف انواع ساپورت و جوراب زنانه کالاهای بی کیفیت با چند بار استفاده و شستشو کلا رریخت و قیافه خود را از دست خواهند داد. و اینجاست که فرق جنس اصل و کمی گران تر با جنس های تقلبی و ارزان تر مشخص می شود.همین الان اگر دوست دارید تا شما هم یک جوراب شلواری مارک پنتی داشته باشید می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز هر کجای کشور که باشید انرا از ما دریافت خواهید کرد.در ضمن چنالنچه در حین ارسال  مشکلی و مرودی در کالای شما پیش اید و محصول به صورت معیوب به دست شما برسد کافیست تا ما را مطلع سازید و به صورت رایگان ما محصولی دیگر جایگزین ان برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

شنبه 25 مرداد 1393برچسب:, :: 10:58 :: نويسنده : رضا

آموزش مکالمه زبان چینی

آموزش مکالمه زبان چینی

آموزش زبان چینی شابد در نگاه اول نسبت یه سایر زبان های دیگر کمی دشوار و سخت به نظر برسد اما  با استفاده از متد پیمزلر قطعا ساده تر از ان چیزی است که الان متصور هستید.یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای یادگیری زبان چینی به کار ببرید قطعا استفاده از روش پیمزلر است. شما با استفاده از این متد معروف و ماربردی براحتی می توانید بر سخت ترین زبان دنیا غلبه کنید و در مدتی کوتاه تسلط لازم و کافی را بروی این زبان بدست آورید.مجموعه فوق دارای ۳۵ فایل صوتی اموزش بوده و به همراه ان یک کتاب واژه نامه الکترونیکی چینی به انگلیسی نیز برایتان ارسال می گردد که می تواند در زمینه اموزش شما بسیار موثر باشد.برای پیشرفت در امر یادیگری زبان باید وقت بگذارید و تلاش و پشتکار داشته باشید.این را بدانید که در نهایت هیچ متدی نمی تواند در شما جادو کند و زبان را به شما تزریق نماید. تا خودتان حرکتی نکنید هیچ گاه نتیجه ای حاصل نخواهد شد. برای آموزش زبان چینی ما در فروشگاه سامان خرید چند مجموعه ارزشمند را قرار داده ایم که با  تهیه همه این اثار  قطعا اگر خودتان اراده کنید به زودی شاهد  ان خواهیم بود که شما به زبان چینی مانند زبان فارسی مسلط شده اید.

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان چند مجموعه بی نظیر در نظر گرفته ایم که براحتی می توانید هر کدام را که خواستید به صورت خرید اینترنتی سفارش دهید.در روش پیمزلر که در این مجموعه استفاده شده با وجود تکرار های هوشمند  که در حین اموزش انجام می دهد به زبان اموز فرصت تکرار مواردی که یاد گرفته را می دهد و همین امر باعث می شود تا قدرت یادگیری  چندین برابر شود.همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارشآموزش زبان چینی را ثبت کرده  و در کمتر از چند روز انرا درب منزلتان دریافت نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست محصول مورد نظرتان را به همکاران ما ارائه دهید.

زبان چینی جز خانواده زبان های تبتی بوده و در واقع زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان است.در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان درباره این مجموعه آموزشی در نظر گرفته ایم.استفاده از متد پیمزلر باعث می شود تا شما بتوانید راحت تر و روان تر با این زبان کنار بیایدی و درجه فراموشیتان را کاهش خواهد داد.

 

 

 

 


زبان چینی یا دقیقتر: زبان‌های چینی بخشی از خانواده زبان‌های سینی-تبتی را تشکیل می‌دهند.زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان یکی از انواع زبان چینی است.این زبان در خود زبان چینی و سرزمین چین به نامهای جُونگ ون (中文، Zhōngwén)که برای نامیدن زبان نوشتاری بکار می‌رود، خن یو (汉语/漢語، Hànyǔ)و خوَیو (华语/華語، Huáyǔ) نامیده می‌شود. زبان اصلی و عمده و رسمی در سرزمین چین، چینی ماندارین یا پوتونگ خوا می‌باشد.دروس در اینآموزش زبان چینی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

آموزش زبان اجیبوی

آموزش زبان نروژی

آموزش زبان لیتوانیایی

 آموزش زبان کره ای

آموزش زبان ایرلندی

آموزش زبان اندونزیایی

 

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 15:50  توسط مهران  |  نظر بدهید

دیکشنری زبان چینی

دیکشنری زبان چینی

خرید دیکشنری زبان چینی

 

 

آموزش زبان چینی با داشتن یک دیکشنری زبان چینی می تواند با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به قبل اناج شود.علاقه مندان به یادگیری زبان چینی علاوه بر آموزش هایی که به صورت مقدماتی و پیشرفته برایتان در فروشگاه سامان خرید در نظر گرفته ایم می توانید از دیکشنری زبان چینی موجود در سایت نیز استفاده نموده و در نتیجه با کیفیت بسیار بالایی روند اموزش خود را طی نمایید.یکی از بهترین دیکشنری های موجود در بازار که در زمینه زبان چینی بوده و می تواند کمک فراوانی به شما نماید محصول فوق است.شما براحتی می توانید از این محصول جهت ارتقا سطح اموزشی خود استفاده نمایید و نتایج لازم را اخذ کنید.ما این محصول ارزشمند را در قالب یک دیسک برایتان ارسال می کنیم.این محصول آخرین ورژن دیکشنری چینی به فارسی و بالعکس بوده است.شما براحتی با این دیکشنری قدرتمند می توانید انواع جملات فارسی را به چینی و همچنین انواع جملات چینی را به فارسی ترجمه نمایید.اگر واقعا اراده کرده اید تا آموزش زبان چینی را شروع کنید پس همین الان اقدام به تهیه این دیکشنری پیشرفته نمایید چرا که در این راه می تواند بسیاریب از مشکلات ریز و درشت شما را برطرف نماید.

 

 

 

 

ما امکان خریداینترنتی این محصول را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که باشید اقدام به ثبت سفارش خود نموده و آنرا در کتر از چند روز دریافت نمایید.همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید و در کمتر از چند روز این مجموعه ارزشمند دیکشنری چینی را درب منطزل تحویل بگیرید.قطعا شک نکنید اگر می خواهید در آموزش زبان چینی خیلی زود پیشرفت کنید و به مدارج بالا دست یابید نیازمند یک دیکشنری خوب خواهید بود.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

این روز ها علاقه مندان به یادگیری آموزش زبان چینی دست کمی از زبان انگلیسی ندارد و شاید به خاطر اینکه الن چین یکی از قطب های مهم اقتصاد دنیا است  بازا نیاز پیدا کرده تا بتواند با این کشور بیشتر در ارتباط باشد و یکی از مهم ترین روش های ارتباطی از دیر باز تا کنون یادگرفتن زبان کشوری مورد نظر است.شاید فکر کنید زبان چینی به خاطر ساختار خاص  و نونشتاری که دارد باید بسیار مشکل و دشوار باشد. اما به شما قول می دهیم اگر از متد پیمزلر استفاده کنید و در کنار ان تلاش و پشتکار جدی از خود نشان دهید قطعا در زمانی کوتاه می توانید به نتایج دلخواهی دست یابید.

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

آموزش زبان سوئیسی

آموزش زبان سوئدی

اموزش زبان سواحیلی

آموزش زبان اسپانیایی

آموزش زبان رومانیایی

آموزش زبان لهستانی

آموزش زبان انگلیسی نصرت 

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 15:49  توسط مهران  |  نظر بدهید

آموزش زبان چینی پیشرفته

آموزش زبان چینی پیشرفته

در این مجموعه بی نظیر ما به شما آموزش زبان چینی پیشرفته را خواهیم آموخت.شما با ترجمه لغت به لغت و جمله به جمله چینی به فارسی می توانید خیلی سریع تر و آسان تر به مهارت بالایی در این زمینه دست یابید.زبان چینی یکی از مشکل ترین زبان های دنیا می باشد و اگر از همان ابتدا به صورت علمی و اصولی مراحل آموزشی را طی نکنید قطعا در ادامه دچار مشکل خواهید شد.در مجموعه قبلی که در سایت قرار داده بودیم ابتدا به مفاهیم ابتدایی و و مبتدی زبان چینی پرداختیم و حال در این مجموعه شما می توانید به صورت کاملا حرفه ای تسلط کافی بروی زبان چینی بیابید.مانند مجموعه قبل در آموزش زبان چینی پیشرفته نیز از متد پیمزلر استفاده کرده ایم و بر این باوریم که شما با استفاده از این روش می توانید خیلی زود به مهارت های بالایی در زمینه یادگیری زبان چینی دست یابید.

 

 

 

 

همین الان برای دریافت این مجموعه ارزشمند می توانید یا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ازطریق سایت ثبت نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام نمایید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان امکان خریداینترنتی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود نمایید.مجموعه فایل های صوتی که در آموزش زبان چینی پیشرفته برای شما در نظر گرفته ایم به صورت mp3 بوده و کافیست تا در طی روز به این فایل ها گوش دهید.همراه با این مجموعه ارزشمند نیز یک کتاب الکترونیکی شامل متون کامل عبارات چینی و ترجمه انها به فارسی نیز برایتان ارسال می گردد تا در روند آموزش هیچ گونه کمبود و مشکلی احساس نکنید.

 

 

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

پیشرفت اتفاقی نیست و برای رسیدن به مدارج بالا و تسلط کافی به زبان های دیگر کشورها قطعا باید برنامه ریزی دقیق و مدونی  انجام داد. اولین قدم بی شک استفاده از یک متد مناسب است. در واقع  قدم اول نقش حیاتی و تایین کننده ای را ایفا می کند و اگر شما بتوانید به خوبی از عهده این کار بر بیایید در قدم های بعدی کمتر دچار مشکل خواهید شد.ما در فروشگاه سامان خرید تمام تلاش خود را به کار بسته این تا مجموعه هایی ارزشمند و با کیفیت را برای شما عزیزان در سایت قرار دهیم.

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان یونانی

آموزش زبان ویتنامی

خرید آموزش زبان اوکراینی

آموزش زبان آفریقایی

آموزش زبان تایلندی

زبان انگلیسی نصرت

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 15:49  توسط مهران  |  نظر بدهید

آموزش زبان چینی

آموزش زبان چینی

آموزش زبان چینی این روز ها در میان علاقه مندان به یادگیری زبان های خارجی بسیار افزایش یافته است.یکی از زبان هایی که بی شک تعداد بسیار زیادی از افراد جهان به ان مکالمه می کنند زبان چینی است.این زبان به دلیل مهم بودن نقش چین در تجارت جهانی یکی از زبان های زنده و مهم دنیا محسوب می شود و جز یکی از ۶ زبان زنده در سازمان ملل متحد شناخته شده است.در این مجموعه بی نظیر ما آموزش زبان چینی را به صورت مقدماتی و توسط بهترین اساتید چینی زبان برایتان تدارک دیده ایم.وجود ده ها و صدها تمرین  مختلف در این مجموعه به شما کمک می کند تا سریع تر با این زبان آشنا شوید.ما در فروشگاه سامان خرید اماکن خرید اینترنتی این مجموعه را برایتان فراهم کرده ایم و در قالب دو سی دی به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد.شما با استفاده از متد پیمزلر که بی شک می تواند جز برترین متدهای اموزشی زبان های خارجی باشد به یادگیری این زبان شرق آسیا خواهید پرداخت.کافیست تا کمی تلاش و پشتکار هم از خود نشان دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید بهترنی نتیجه لازم را به دست آورید.

 

 

 

 

 

همچنین این مجموعه ارزشمند دارای ۶ طبقه بندی مختلف بوده و روند اموزش را به صورت بسیار حرفه ای و قدم به قدم رو به جلو خواهد برد.هر کدام از این منابع به تنهایی دنیایی از زبان چینی میباشد و دانشجوی این زبان زیبا و پرکاربرد را از لحاظ دسترسی به منابع دیگر بی نیاز میسازد.همین الان در هر کجای کشور که هستید کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و از طری قسایت سفارش خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

در این مجموعه سعی شده است تا ابتدا برای آموزش زبان چینی به صورت مقدماتی  به موضوعات مهم این زبان پرداخته شود  و بعد از گذراندان این دوره می توانید از آموزش پیشرفته ای که برای ان در نظر گرفته ایم استفاده نمایید.دقت کنید که مجموعه فوق می تواند راه را برای شما از گذشته هموار  و راحت نماید و شما در سریع ترین زمان ممکن بتوانید به آموزش زبان چینی مسلط شوید.این مجموعه ارزشمند دارای فایل های صوتی و یک دیکشنری پیشرفته چینی بوده که می تواند در امر اموزش شما را یاری دهد.کافیست تا روزانه ساعتی را به یادگیری این زبان اختصاص دهید خواهید دید که پس از مدت کوتاهی بهترین نتیجه را گرفته اید و پیشرفت چشم گیری نیز به دست آورده اید.شاید در نگاه اول یادگیری زبان های شرق آسیا و به خصوص زبان چینی کمی سخت و مشکل به نظر آید اما باور کنید با استفاده از این مجموعه آموزش زبان چینی آنچنان همه چیز برای شما راحت و ساده بیان خواهد شد که حتی یک در صد هم فکرذش را نمی کردید روزی بتوانید به همین راحتی زبان چینی را فرا بگیرید.

در هر کجای کشور که باشید تنها با چند کلیک می توانید این مجموعه ارزشمند را باری خود سفارش داده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید. 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

کافیست تا روزانه تنها یک ساعت را به این اموزش اختصاص دهید خواهید دید که در مدتی کوتاه بهترین نتیجه ممکن را بدست خواهید آورد.این زبان در آسیای شرقی و در بین بیش از ۱ میلیارد نفر رایج می باشد.زبان چینی شاید در نگاه اول از لحاظ نوشتاری بسیار شبیه به زبان های کره ای و یا ژاپنی باشد اما در عمل در ساختار ان دارای تفاوت های بسیاری بوده است.

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

شانه لیزری

سنگ پا

خرید شامپو رفع سفیدی مو

آلوما والت اصل

مدل گردنبند مروارید

فیلم های مهران مدیری

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 15:48  توسط مهران  |  نظر بدهید

آموزش زبان آلبانیایی

آموزش زبان آلبانیایی

یکی از بهترین آموزش هایی که در زمینه زبان آلبانیایی ساخته شده است همین مجموعه فوق است. در این مجموعه شما با ۱۱ فایل صوتی و یک کتاب وازه نامه الکترونیکی روبرو هستید که براحتی می توانید با توجه به سبک اموزشی منحصر به فرد ان در کمترین زمان ممکن به مهارت بالایی در این زمنیه دست یابید.

روش معروف پیمزلر با تکرار های هوشمند و به موقع خود باعث می شود تا شما به مهارت لازم در این زبان دست یابید.ما در فروشگاه سامان خرید  اماکن خرید اینترنتی رابرای شما عزیزان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید.زبان آلبانیایی از خانواده زبان های هد و اروپایی به شمار رفته و نزدیک به  ۶ میلیون نفر در سراسر جهان از این زبان استفاده می کنند.

 

 

 

 

شما کافیست تا در طی روز تنها نیم ساعت را به گوش دادن فایل های صوتی درون مجموعه اختصاص دهید.خواهید دید که در مدت بسیار کوتاهی بهترین نتیجه را بدست خواهید آورد.اگر کمی به زبان انگلیسی نیز مسلط باشید روند یادگیری شما نیز با سرعت بیشتری صورت گرفته و در نهایت منجر به تسلط کامل شما به زبان آلبانیایی خواهد شد.

در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین درباره این محصول برایتان قرار داده ایم.
همچنین گروه‌های آلبانیایی‌زبانی نیز در یونان، کرانه‌های جنوب خاوری ایتالیا و سیسیل بدین زبان سخن‌می‌رانند. همچنین کشورهایی که کوچندگانی از بالکان را در خود پذیرفته‌اند -مانند کشورهای اسکاندیناوی، آلمان، بریتانیا، استرالیا، آمریکا، ترکیه و…-نیز گویشورانی بدین زبان دارند.

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

 

 


شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

گردنبند کریستال

خرید گردنبند love

خرید مروارید عشق

mp3 player طرح آی پاد

بیگودی جادویی مجیک

شانه جادویی

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 15:48  توسط مهران  |  نظر بدهید

آموزش زبان عربی شرقی

آموزش زبان عربی شرقی

آموزش زبان عربی به دلیل شباهت های زیاد آن با زبان فارسی به نوعی راحت  تر و اسان تر از بقیه زبان ها به نظر می رسد.اگر دوست دارید تا شما هم  زبان عربی را در مدت زمان کوتاهی وبا تسلط کامل فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه ارزشمند استفاده نمایید. ما برای شما علاقه مندان به زبان عربی شرقی مجموعه ای بی نظیر را در نظر گرفته ایم که شامل ۵۰ فایل صوتی بوده و به همراه آن یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به عربی شرقی نیزبرایتان ارسال می گردد.در این مجموعغه آموزشی نیز از روش معروف پیمزلر استفاده کرده ایم به شما نشان خواهیم داد که با تکرارهای هوشمندی که  در سارسر این مجموعه انجام شده است شما می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.کافیست تا کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا در نهایت بتوانید با بهترین کیفیت ممکن از این مجموعه استفاده نمایید.این مجموعه در قالب یک دیسک برای شما علاقه مندان ارسال خواهد شد.

 

 

 

آموزش زبان عربی ان هم به سبک شرقی را می توانید با تلاش و پشتکاری که از خود نشان می دهید و با وجود این مجموعه ارزشمند خیلی زودتر از آنچه که تصورش را می کنید فرا گرفته و با تسلط کافی بتوانید مکالمه نمایید.البته شرط لازم برای ان کار به جر داشتن یک متد خوب وجود  تمرین و ممارست در کار است که می تواند مانند یک فرمول جادویی برای هر کسی عمل کند.شما نیز همین الان برای تهیه این مجموعه ارزشمند می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

زبان عربی در واقع جز بزرگترین عضو از گروه زبان های سامی بوده و با زبان هایی همچون عبری و آرامی نیز هم خانواده است.۴۲ صیغه و ۱۴ فعل ماضی و ۱۴ مضارع از دیگر خصوصیات این زبان است.این زبان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل متحد به شمار می آید. در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما درباره این محصول قرار داده ایم.

 

 

 

 

 

برا اینکه سطح یادگیری شما بالا رود ما علاوه بر مجموعه آموزش زبان عربی یک دیکشنری مخصوص و یک کتاب الکترونیکی و چندین فایل صو.تی دیگر برایتان راسال خواهیم کرد که در کنار ان اگر بتوانید از این موارد هم استفاده کنید قطعا با کیفیت بسیار بالایی می توانید این دوره اموزشی را طی کنید. دوره فوق هم برای مبتدیان مناسب  بوده و هم برا سطوح پیشرفه.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

دروس در این سیستم آموزش زبان عربی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

آموزش زبان دانمارکی

خرید آموزش زبان چکوسلواکی

خرید آموزش زبان کرواتی

آموزش زبان ارمنی

آموزش زبان عربی

خرید آموزش زبان آلبانیایی

آموزش زبان چینی

جمعه 24 مرداد 1393برچسب:, :: 11:22 :: نويسنده : رضا
 

زانو بند مغناطیسی که در ادامه به معرفی آن می پردازیم می تواند راه حل مناسبی جهت دردهای مفصلی شما  در زانوهایتان باشد. اگر شما  هم از درد زانو رنج می برید  و نمی دانید برای رفع این مشکل چه کار نمایید ما به شما استفاده اززانو بند مغناطیسی دکتر لونرا پیشنهاد می کنیم.این زانو بند با کارایی بسیار بالا  می تواند در عرض چند دقیقه دردهای زانوی شما را مهار کرده و ادامه فعالیت را برای شما میسر نماید.درد زانو یکی از رایج ترین دردهایی است که در میان خانم ها وآقایانی که کمی پا به سن گذاشته اند شایع است.شما با استفاده از زانو بند مغناطیسی فوق می توانید با کنترل و مهار دردهای زانو و همچنین با بهبود بخشیدن به آنها راحت تر از گذشته به فعالیت های روزانه خود بپردازید.اگر می بیندی که در هنگام بازی کردن و دویدن و یا در حالت های مختلف در ناحیه زانوی خود احساس درد می کنید پس باید از همین الان به فکر یک زانو بند کاملا استاندارد باشید و ما این محصول را به شما معرفی می کنیم.ناحیه زانو یکی از نقالطی است که بسیار آسیب پذیر بوده و اگر مراقب ان نباشید ممکن است تا اخر عمر از درد این ناحیه عذاب بکشید. وجود محصولات طبی همچون زانو بند فوق به کمک شما امده تا اولا مراقبت بیشتری از این ناحیه به عمل آورید و دوم اینکه تسکینی برای دردهای این ناحیه باشد.

 

ما برای شما عزیزان دو زانو بند مغناطیسی به همراه یک مچ بند مغناطیسی ارسال خواهیم کرد.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه انرا دربافت  نمودید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.در این محصول به روش مغناطیس درمانی سعی شده است تا دردهای مزمن در زانوهای شما عزیزان را تسکین بخشد.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات مشابه درون بازار یکی از با کیفیت ترین و بهترین ها را برای شما عزیزان در فروشگاه در نظر بگیریم.در این زانو بند با وجود قطعات مغناطیسی به کار رفته در آن باعث شده تا خاصیت مغناطیسی قوی از خود تولید کرده و همین خاصیت در جهت بهبود بخشیدن به دردهای زانو کفایت می کند.سایر کسانی که از این زانو بند استفاده کرده اند شاهد کاهش درد تا 70 درصد نیز بوده اند.کافیست تا یکی دو ماه از این محصول استفاده نمایید خواهید دید که چقدر احساس خوبی به شما دست خواهد داد.شما دیگر در هنگام دویدن و ورزش کردن احساس درد در زانوی خود نخواهید کرد چرا که با وجود زانو بند مغناطیسی دکتر لون می توانید براحتی این مشکل را برطرف نمایید.

 

دقت کنید که دردهای زانو را اگر جدید نگیرد حتی در بعضی مواقع ممکن است منجر به عمل های جراحی و پرداخت هزینه های بسیار شود.پس اگر همین الان شما هم در ناحیه زانو احساس درد می کنید درنگ نکنید و سریعا نسبت به تهیه یک زانو بند استاندارد اقدام کنید. برای خرید این محصول همین الان کافیست تا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام دارید. برای ثبت سفارش از طریق سایت نیز می توانید بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

 شما با استفاده از زانو بند مغناطیسی فوق می توانید در کمترین زمانن ممکن  به درمان دردهای ناحیه زانو پرداخته و در حین استفاده از این محصول بدون احساس درد می توانید به فعالیت های روزانه خود مشغول شوید.محصول ارائه شده در فروشگاه پستی خرید به صورت کاملا استاندارد و اورجینال بودهو ودارای گارانتی نیز می باشد. از این زانو بند می توانید برای پدر و مادر خود که احتمالا دارای زانو درد هستند استفاده نمایید و به عنوان یک هدیه باعث خوشحالی آنها شوید.همین الن سفارش دهید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 

 محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات (0)
 
نوشته شده توسط : مهران
 

همیشه آقایان برای اصلاح کردن صورت خود به دنبال وسیله ای هستند که بتواند به صورت یکدست و با کیفیت بسیار بالایی عمل اصلاح را انجام دهد.در این میان از بین تنوع بالا محصولات ست اصلاح که در بازار یافت می شود امروز فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان محصولی را با نام ریش تراش فیلیپس در نظر گرفته است.این ریش تراشبا کیفیت بسیار بالا و با سه تیغ عمل اصلاح را انجام می دهد.شما با استفاده از این محصول دیگر از دردسر های کار با ژیلت و تیغ راحت خواهید بود و در کمترین زمان ممکن می توانید به بهترین نتیجه لازم دست یابید.از مزایای این محصول نسبت به سایر ریش تراش های دیگر وجود سه تیغه با کارایی بالا و قدرت اصلاح بی نظیر می باشد.در حین استفاده این ریش تراش صدای کمی تولید کرده و از این نظر هم در میان سایر ریش تراش ها با کیفیت تر می باشد.این برند قدیم که از زمان های بسیار دور در میان ایرانی ها بوده امروز هم با سابقه ای بسیار درخشان با محصولی جدید به بازار ایران امده است.در صورتیکه واقعا قصد  تهیه یک ماشین ریش تراش را دارید ما خرید ریش تراش فیلیپس را به شما پیشنهاد می کنیم. مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. ماشینی که می تواند رویای یک اصلاح صاف و یکدست را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

شما با خیال راحت این محصول را از فروشگاه پستی خرید تهیه نمایید چرا که محصول فوق دارای گارانتی می باشد.طراحی منحصر به فرد و خوش دست ریش تراش فیلیپیس و همچنین اصلاح بی عیب و نقص و بی نظیر آن باعث شده است تا در میان مشتریان از طرفدارهای بیشتری برخوردار باشد.بعد از عمل اصلاح براحتی می توانید تیغه هیا این دستگاه را تمیز کرده و برای دفعه بعد آماده نمایید.کافیست تا بروی دکمهخرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را کامل کنید و بعد از اینکه انرا توسط مامور پست دریافت نمودید وجه کالا را به ان بپردازید.همچنین اگر برای خرید ریش تراش فیلیپس می خواهید به صورت تلفنی اقدام نمایید کافیست تا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.
شما می توانید با توجه به ولتاژ شهر دستگاه را از 100 تا 240 ولت تنظیم کرده و از آن استفاده نمایید.این دستگاه برای اطراف سر و خط ریش ها نیز یک خط زن بسیار دقیق دارد که براحتی می تواند این عمل را برای شما انجام دهد.ما این محصول را برای شما در بسته بندی اورجینال  و شیک در هر نقطه از کشور که باشید ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

 

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این ریش تراش دارای یک جعبه بوده و به همراه آن یک شانه نتظیف نیز برایتان ارسال می گردد.شما می توانید با خرید ریش تراش فیلیپس آنرا به همسر و یا پدرتان هدیه داده و موجب خوشحالی انها شوید. دیگر اصلاح با تیغ و ژیلت بس است. و دیگر از شر  دردسرهای انها راحت خواهید شد زمانیکه یک ریش تراش فیلیپس در اختیار دارید. همانطور که می دانید اصلاح مکرر با تیغ و ژیلت به  پوست صورت اسیب های جبران ناپذیری میرساند تا جایی که بعد از چند سال ایجاد ترک و شکست های پیری در پوست صورتتان نماین خواهد شد. اما ازر این پس شما با خرید ریش تراش فیلیپس و استفاده مکرر از نه تنها دیگر دچار چنین عوارضی نخواهید شد بلکه می توانید هر روز مانند اروپایی ها لذت یک صورت کاملا صاف و یکدست را تجربه نمایید. وجود سه تیغه قدرتمند با قابلیت انعطاف پذیری بالا می تواند براحتی صورت شمار ا صاف و بدون کوچکترین مو کند.

  

همین الان کافیست تا درخواست خود را ثبت کنید ما در فروشگاه پستی خرید از میان سایر محصولات موجود در بازار با کیفیت ترین و بهترین ان را انتخاب  و در سایت قرار داده ایم و معتقد هستیم تنها ارسال یک کالای با کیفیت می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید.شما با خیال راحت اقدام به خرید ریش تراش فیلیپس از سایت ما کنید و نگران هیچ چیز دیگر نباشید. محصولی که ما برایتان ارسال می کنیم  دارای گارانتی بوده و حتی اگر در حین ارسال و بسته بندی هم دچار مشکل شود به صورت رایگان آن را برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 

عینک خلبانی

 

 

 

 

گردنبند کریستال

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات (0)
 
نوشته شده توسط : مهران
 

خرید اسپیکر با طرح نوشابه بسیار شیک و منحصر به فرد بوده و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.امروز برای شما علاقه مندان به موسیقی یک اسپیکر بسیار جدید و شیک را در نظر گرفته ایم که دارای طراحی بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید طرح این اسپیکر به صورت قوطی نوشابه بوده و یکی از زیبا ترین و جدیدترین طرح هایی است که بازار آمده است.این اسپیکر در سه طرح کوکا کولا و پپسی و رد بول طراحی شده و شما می توانید هر کدام را که خواستید از فروشگاه پستی خرید از ما تهیه نمایید.این اسپیکر علاوه بر طرح بسیار زیبایی که دارد قابلیت پخش موسیقی از طریق فلش مموری را نیز دارا بوده و با کیفیتی باور نکردنی و عالی موسیقی های مورد نظر شما را پخش می کند.اندازه و حجم این اسپیکر به گونه ای بوده که براحتی قابل حمل باشد و از آن در مسافرت ها و سایر محیط های دیگر نیز براحتی استفاده نمایید.شما در واقع با خرید اسپیکر فوق یک محصول فانتزی و زیبا خریداری کرده اید که از آن علاوه بر کارایی ان به عنوان اسپیکر می توانید به عنوان یک دکوری شیک نیز مورد استفاده قرار دهید.

 

 

 


شما می توانید به این اسپیکر طرح  قوطی نوشابه انواع هدفون و فلش مموری و کارت حافظه و همچنین کابل usb را اتصالل دهید.همچنین می توانید توسط کابل به صورت مستقیم آنرا به گوشی موبایل خود نیز متصل نمایید.در هر کجای ایران عزیز که هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این اسپیکر دارای باتری داخلی قابل شارژ بوده و بعد از یک بار شارژ کامل می توانید تا ساعت ها بدون مشکل از ان استفاده نمایید.اگر دوست دارید تا هدیه شیک و بی نظیر را به دوستان و عزیزان خود بدهید ما پیشنهاد می کنیم حتما از این محصول استفاده نموده و طرف مقابلتان را شگفت زده نمایید.همین الان می توانید برای خرید اسپیکر فوق با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

 

 

 

 

از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار شیک و منحصر به فرد برای عزیزان خود استفاده نمایید. قطعا تا به خال نمونه چنین اسپیکری را کمتر کسی دیده و این بهترین فرصت برای هدیه دادن ان می باشد. هم قیمت مناسب و هم طراحی شیک در کنار کارایی بالا و کیفیت  خوبی که دارد همه چیز را برای یک هدیه کامل فراهم کرده است. در ضمن فروشگاه پستی خرید محصول فوق را به صورت کاملا تست شده برایتان ارسال خواهد  کرد و در صورتی که  در حین ارسال و بسته بندی برای کالای شما مشکلی رخ دهد ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

دقت کنید که  در هنگام  خرید اسپیکر فوق باید حتما طرح مورد نظرتان را نیز ذکر کنید.این محصول در دو طرح کوکا کولا و پپسی ارائه شده است و شما هر کدام را که می پسنیدد می توانید سفارش دهید.در هر کجای کشور که باشید تنها در رعض چند روز می توانید این محصول را درب منزل خود از مامور پست تحویل گرفته و سپس وجه آنرا بپردازید. این محصول قابلیت اتثصال به فلش مموری و کارت حافظه را نیز دارد و با کیفیت قابل قبولی می تواند اهنگ های مورد علاقه شما را پخش کند.نمونه همین محصول اما با کیفیت بسیار پایین تر و به صورت تقلبی در اکثر فروشگاه های متفرقه در حال عرضه می باشد و متاسفانه اکثر کاربران به خاطر چند هطزرا تومان ارزان تر اقدام به خرید اسپیکر فوق می کنند و نمی دانند که دقیقا کل پول خود را تهیه یک کالای تقلبی به دور انداخته اند.

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 
فایر تایر 

 

 

 

 
دستگاه طراحی ناخن

 

 

 

 
چای سبز لاغری

 

 

 

 
آموزش پرورش بلدرچین

 

 

 

 
خرید نیم ست حریم سلطان

 

 

 

 
مجموعه نرم افزار و بازی اندروید 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات (0)
 
نوشته شده توسط : مهران
 

اسپیکر فلش خور پرندگان خشمگین یکی از زیباترین و در عین حال با کیفیت ترین محصولاتی است که در سایت قرار داده ایم. حتما شما هم نام پرندگان خشمگین را شنیده اید.بله این شخصیت های معروف را این روزها همه می شناسند و در میان افراد از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند.شاید به همین دلیل است که هر روز شاهد انواع لوازم و وسایلی هستیم که با نام و شکل و شمایل این موجودات ساخته و روانه بازار می شوند.امروز هم با محصولی به نام اسپیکر پرندگان خشمگین در خدمت شما هستیم.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این اسپیکر برگرفته از شکل پرندگان خشمگین طراحی و ساخته شده است و از این نظر بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد.پرندگان خشمگین نام بازی کامپیوتری است که در سراسر دنیا تواسته در مدت کوتاهی رکوردهای فروش را بشکند و به محبوبیت بالایی دست یابد.از این اسپیکر می توانید برای انواع موزیک پلیر و کامپیوتر و لپ تاپ و موبایل استفاده نمایید با کیفیت بسیار بالایی موسیقی های مورد علاقه خود را گوش دهید.همچنین یکی از قابلیت های اسپیکر فلش خورخواندن اهنگ های فلش مموری می باشد.بدین صورت که شما فلش مموری خود را بروی این اسپیکر نصب می کنید و براحتی تمامی اهنگ های آن قابل پخش خواهد بود.

 


ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.
این اسپیکر فلش خور را براحتی می توانید با خود در هر جایی که می خواهید برده و حمل نمایید.در درون این محصول یک باتری قابل شارژ نیز تعبیه شده است و به همین منطور اصلا برای استفاده از ان نیاز به برق نخواهید داشت.یکی از مهمترین چیز هایی که باعث شده است تا این اسپیکر در میان مردم طرفدار داشته باشد علاوه بر ظاهر جذاب و منحصر به فردش  کیفیت بسیار بالای پخش موزیک و قدرت تفکیک پذیری بالای آن می باشد.همانطور که گفتیم این دستگاه مفید دارای باطری داخلی شارژی می باشد که فقط کافیست بوسیله کابلی که داخل بسته بندی میباشد انرا به پورت یو اس بی کامپیوتر متصل کنید تا شارژ شود یا تبدیل برق شهری به یو اس بی در هر جایی که پریز برق باشد این وسیله را شارژ کنید و سپس شما آنرا در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید مخصوصآ در بیرون و طبیعت و کوه و بیابان یا گردش ها و هر جایی که هوس شنیدن موزیک های دلخواهتان وسوسه می کند.

 

همین الان با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خرید این محصول را به همکاران ما دهید.در کمتر از چند روز آنرا به آدرس پستی مورد نظرتان ارسال خواهیم کرد و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.شما می توانید این اسپیکر فلش خور به موبایل و یا لپ تاپ نیز متصل نمایید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.طرح زیبای پرندگان خشمگین باعث شده تا بسیاری از آن به عنوان دکوری در اتاق خود استفاده کنند. دقت کنید هنگام سفارش رنگ مورد نظر خود را مشخص کنید.علاوه بر فلش مموری اگر آهنگی بروی کارت حافظه دارید می توانید آنرا به این اسپیکر متصل کرده و  با کیفیت بالایی به موزیک های مورد علاقه تان گوش دهید.

 

 

 

 

 

اسپیکر فلش خور فوق بسیار کم حجم و به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید در شرایط مختلف از ان استفاده نمایید. فروشگاه پستی خرید محصولی با کیفیت و درجه یک را در فروشگاه برای شما عزیزان قرار داده و از هر لحاظ کیفیت آنرا برایتان تضمین خواهد کرد. چنانچه در حین ارسال مشکلی برای این اسپیکر زیبا رخ دهد ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات (0)
 
نوشته شده توسط : مهران
 

خرید گردنبند پرندگان خشمگین - باز هم با یکی از زیباترین گردنبندهای موجود در بازار در خدمت شما عزیزان هستیم.فروشگاه پستی خرید به مانند همیشه سعی دارد تا جدیدترین و شیک ترین محصولات روز را برای شما در فروشگاه خود قرار دهد.این بار با محصولی به نام گردنبند پرندگان خشمگین در خدمت شما هستیم.حتما شخصیت پردندگان خشمگین را می شناسیدچرا که کمتر کسی هست که نام این شخصیت های معروف و محبوب را نشینده باشد.این گردنبند زیبا نیز برگرفته از شکل پرندگان خشمگین طراحی و ساخته شده است و بسیار زیبا و جذاب می باشد.همیشه دقت داشته باشید که برای خرید گردنبند چند عامل را در نظر بگیرید: یکی اینکه طرحی که انمتخاب می کنید از لحاظ منحصر به فرد بودن و شیک بودن حرفی برای گفتن داشته باشد و دیگری قیمت تمام شده کالا است.فکر نکنید هر چیزی که گران تهیه کردید قطعا کیفیت بهتری هم خواهد داشت.ما در فروشگاه خود سعی کرده ایم تا با رعایت حقوق شما مصرف کنندگان قیمت کالاهای خود را تا حد ممکن کاهش دهیم و قدرت خرید مشتریان را بالا ببریم.

 


شما می توانید از گردنبند پرندگان خشمگین برای هدیه دادن به دوستان و همسر و یا نامزدتان استفاده نمایید.همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.فروشگاه پستی خرید سفارش شما را در هر کجای ایران عزیز که باشید ظرف مدت چند روز به دستتان میرساند.طرح و رنگ و جنس این گردنبند بسیار با کیفیت بوده و به هیچ وجه در مقابل تعریق و شستشو تغییر رنگ نخواهد داد.
طراحی منحصر به فرد ان باعث شده است تا در میان سایر محصولات مشابه یک سر و گردن بالاتر باشد.اگر دوست دارید تا در میان دوستان و آشنایان خود بیشتر دیده شوید حتما با تهیسه یکی از این گردنبندهای پرندگان خشمگین همه نگاه ها را به سمت خود جلب نمایید.طرح بسیار شیک و قیمت مناسب این محصول و همچنین امکان خرید پستی  و ارسال به تمام نقاط کشور عواملی شده تا این محصول خوشبختانه از فروش بالایی برخوردار باشد.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 
ساعت فیروزه ای آنجلا

 

 

 

 
فلاسک فندکی ماشین

 

 

 

 
تاتو موقت لب

 

 

 

 
موبر دائمی سان دپیل

 

 

 

 
ساعت زنانه گوچی

 

 

 

 
ماسک کوچک کننده بینی 


:: بازدید از این مطلب : 0
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات (0)
 
نوشته شده توسط : مهران
 

در میان انواع گردنبندهای موجود در بازار انتخاب یک محصول شیک و منحصر به فرد کار دشواری می باشد.بر همین اساس ما برای راحتی در انتخاب شما امروز یک گردنبند بسیار شیک با نام گردنبند دو قلب را انتخاب کرده ایم.این محصول همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید دارای نگین های بسیار شیک و زیبایی بوده که جذابیت خاصی را به ان بخشیده است.این گردنبند محصولی از کشور کره جنوبی بوده و در میان محصولات مشابه از طراحی شیک و بی نظیری برخوردار است.اگر به دنبال خریدی متفاوت و منحصر به فرد هستید و دوست دارید تا در میان دوستان خود بیشتر دیده شوید ما خریدگردنبند دو قلب را به شما پیشنهاد می کنیم.ما به همراه این گردنبند زیبا یک زنجیر شیک هم برایتان ارسال خواهیم کرد.شما اگر به دنبال خرید هدیه ای برای همسر و یا نامزدتان هستید ما پیشنهاد می کنیم از این محصول استفاده نمایید.فروشگاه پستی خرید سفارش شما را در هر کجای ایران عزیز که باشید به صورت خرید پستی برایتان ارسال خواهد کرد.

 


شما می توانید در مهمانی ها و مجالس مهم خود نیز با ست کردن لباس های شیک خود با این گردنبند بیشتر از پیش دیده شوید.شاید یکی از عواملی که باعث فروش بیشتر این گردنبند شده است طراحی واقعا شیک و زیبای ان می باشد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید سعی شده است نهایت ظرافت و دقت را در این محصول به کار رود تا هر سلیقه ای را به خود جلب نماید.این محصول می تواند به عنوان یک هدیه کاملا منحصر به فرد و شیک برای عزیزان شما در نظر گرفته شود.گردنبندی که تا کنون نمونه مشابه ای نداشته و می توان گفت یکی از دلایل فروش بالای ان منحصر به فرد بودن ان است.همچنین کیفیت بالای ساخت ان و قیمت تمام شده این کالا باعث شده تا از ان استقبال زیادی به عمل آید.برای سفارش تلفنی این گردنبند زیبا همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 و یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

 

 

 

 

 

 

گردنبند دو قلب در میان تمام نمونه های مشابه تنها به خاطر نوع طراحی فوق العاده شیک و منحصر به فردش متمایز بوده و شاید بسیاری از  ببیندگان با دیدن این گردنبند زیبا به همین خاطر اقدام به خرید ان کرده اند.پس پیشنهاد می کنیم اگر مراسم مهمی در پیش دارید و به نوعی می خواهید نسبت به همه متمایز تر باشید حتما از گردنبند دو قلب در ان مراسم استفاده کرده و خودتان ببینید که چگونه همه توجه ها را به سمت خود جلب می کنید.ما در فروشگاه پستی خرید این محصول را با کیفیت بسیار بالا و به صورت کاملا اورجینال عرضه کرده ایم و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید ان نمایید.در بازار محصولاتی مشابه این گردنبند با کیفیت ساخت بسیار پایین تر در حال عرضه هستند که قطعا اگر این دو محصول را کنار هم بگذارید به راحتی قابل تشخیص می باشند.پس مواظب باشید تا از فروشگاه های متفرقه اقدام به خرید و تهیه این محصول نکنید.در ضمن شما با خرید این گردنبند انرا با گارانتی حمل از ما دریافت خواهید کرد و این بدان معنی است که در حین ارسال و بسته بندی اگر اتفاقی برای محصول رخ دهد و گردنبد دو قلب به صورت معیوب به دست شما برسد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

این محصول می تواند به عنوان یک هدیه بسیار شک و به یادماندنی به حساب آید و شما  می توانید از این فرصت نهایت استفاده را کرده و با هدیه دادن آن به همسر و یا نامزدتان موجب خوشحالی انها شوید.مهم نیست در کجای کشور می باشید .کافیست تا دکمه خرید محصول را کلیک نموده و فرم سفارش را تکمیل کنید و بعد از چند آنرا درب منزل خود از مامور پست تحویل بگیرید.وجه کالا را بعد از دریافت ان به مامور پست بپردازید.

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 

 

شامپو رفع سفیدی مو

 

 

 

 

عینک آفتابی زنانه

 

 

 

 

خرید میکرو تاچ مکس

 

 

 

 

چراغ قوه پلیس

 

 

 

 

گیرنده دیجیتال کامپیوتر

 

 

 

 

هندزفری تغییر صدا

دستگاه کوچک کننده بینی

پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:, :: 11:11 :: نويسنده : رضا

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

شنبه 7 تير 1393برچسب:, :: 8:16 :: نويسنده : رضا

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر به جای خرد کردن و تکه تکه کردن میوه ها و سبزیجات با دست از یک وسیله کمکی استفاده می کردید هم دقت در کارتان بیشتر میشد و هم در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دادید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نایسر دایسر یک بار برای همیشه خیال خود را راحت کنید و از این پس هر وقت خواستید سیب زمینی خلال کنید و یا سبزیجات خود را خرد کنید دیگر  نگران چیزی نخواهید بود و خودتان تنهایی با وجود این دستگاه در عرض چند دقیقه براحتی این کار را انجام خواهید داد.شما با خرید نایسر دایسرمی توانید تکه تکه کنید-خرید کنید-ریز کنید و خلاصه یک دستگاه چند کاره را در اختیار خواهید داشت .وجود چنین دستگاهی در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر میرسد و هر کد بانو با داشتن یک نایسر دایسر براحتی و بدون نگرانی می تواند تمام کارهای خود را سر موقع انجام دهد.نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای است و قادر خواهد بود تنها با یک فشار شما هر میوه ای را تکه تکه نماید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ محصولی اصل همراه با کیفیت بسیار بالایی را جهت خرید شما عزیزان قرار داده ایم . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل نمایید. در هر کجای کشور که باشید ظرف چند روز نایسر دایسر شما را به دستتان خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده در زیر تیغه ها یک مخزن طراحی شده و شما براحتی تمام  موادی که در حال خرد کردن با این دستگاه هستید را می توانید در انجا جمع نمایید.شما باخرید نایسر دایسر و هدیه دادن ان به همسرتان در واقع نه تنها یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای آن خریده اید بلکه کمک بسیار زیادی به او در انجام کارهای خانه کرده اید. دیگکر نیاز نیست تنا برای خرد کردن پییاز هم وقت خود را تلف کنید و هم چشمان خود را اذیت کنید. یک پیاز در زیر تیغه های برنده نایسر دایسر قرار دهید و با یک اشاره به اهرم ان خواهید دید که پیاز ها تکه تکه و خرد شده است. یک سیب زمینی را برای خلال خلال کردن فقط پوستش را گرفته و دیگر کار تمام است انرا در زیر تیغه های دستگاه قرار دهید و یک اشاره به اهرم دستگاه کنید.به همین راحتی شما با خرید نایسر دایسر می توانید خیلی زود و دقیق تمام میوه ها و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی دیگر را تکه تکه و خلال خلال و ریز نمایید.

 

متاسفانه به دلیل اینکه کاربران از این دستگاه استقبال خوبی کرده اند و فروش بالایی در بازار داشته است شاهد آن هستیم که دستگاه هایی تقلبی و با کیفیت پایین در حال عرضه می باشند و هیچگاه کیفیتی که نایسر دایسر اصل ارائه می دهند توسط این دستگاه ها قابل ارئه نبوده و نیست. پس دقت کنید تا در هنگام خرید نایسر دایسر از فروشگاهی معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.نایسر دایسر تقلبی دارای تیغه های خشک بوده و خیلی زود بر اثر یک فشار ممکن است بشکند. همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک درجه دوم بوده و اصلا با یک نگاه مشخص است که کالایی بی کیفیت می باشد.اما محصولی که ما به شما ارائه می دهیم دارای تیغه های برنده و در عین حال انعطاف پذیر است و همچنین جنس بدنه ان از پلاستیک شفاف و درجه یک ساخته شده است و دارای استحکام قابل ملاحضه ای نیز می باشد.

 

 

 

 

از نظر قیمت گذاری دستگاه های تقلبی  قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان دارند و شما تنها با خرید این محصولات مثلا در ظاهر چند هزار تومان پس انداز کرده اید. اما در عمل وقتی که از ان استفاده کنید خواهید دید که همان 20 هزار تومان هم دور ریخته اید و جنسی بی کیفیت را خرید کرده اید.شما با خرید نایسر دایسر از فروشگاه ما آنرا همراه با گارانتی اصلی دریافت خواهید کرد. محصولی که می تواند رضایت خاطر هر کدبانوی یارانی را به خود جلب نماید و به عنوان یک کادوی بسیار شیک و کاربردی برای هر خانم  می تواند استفاده شود.وجود شابلون های مختلف در این دستگاه به شما این اختیار را می دهد تا بتوانید در اشکال و اندازه های مختلف اقدام به تکه کردن و خردن مواد غذایی مورد نظرتان کنید.تکه های دقیق و هم اندازه  قطعا می تواند غذای شما را خوش رنگ تر و زیبا تر جلوه دهد.

 
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به فرک خرید یک هدیه  مناسب برای همسر خود هستید و نمی دانید باید چه چیزی بخرید کمی دست نگه دارید. ما به شما پیشنهاد خرید نایسر دایسر را می کنیم. محصولی که بی شک می تواند هر کدبانوی ایرانی را خوشحال و شگفت زده نماید.این دستگاه با قابلیت های فراوانی که دارد در واقع مانند یک یار در کنار همسر شما در کارهای مهم به او کمک خواهد کرد. کارهایی مانند خرد کردن انواع میوه جات و سبزیجات.خلال کردن سیب زمین و تکه تکه کردن پیاز همه و همه را به نایسر دایسر بسپارید و با کیفیتی بسیار بالا  انها را دریافت کنید. شما اگر می خواهید تا خلال های سیب زمین همه در یک اندازه دقیق و مشخص باشد بهترین روش خرید نایس%:.8'!دایسر و استفاده از این محصول است.

 

 

نایسر دایسر با وجود شابلون های مختلفی که دارد می تواند در انواع و اقسام شکل های مختلف  اقدام به خرد کردن و تکه کردن انواع میوه و سبزیجات و نماید. تیغ های برنده این دستگاه تنها با یک اشاره شما هر میوه ای را تکه تکه خواهد کرد. یک سیب زمین سفت و سخت را در زیر تیغه ها قرار دهید و شابلون مناسب کارتان را نیز بروی دستگاه نصب کنید و تنها یک اشاره به اهرم نایسر دایسر کنید خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن تمام سیب زمین تکه تکه خواهد شد. بله با خرید نایسر دایسر شما در زمان و نیروی خود صرفه جویی خواهید کرد و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها به خرد کردن و خلال کردن سیب زمین و پیاز مشغول شوید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در زیر تیغه ها یک مخزن وجود دارد تا مواد خرد شده در درون ان جمع اوری شود. نایسر دایسر اورجینال دارای بدنه ای محکم و از جنس پلاستیک درجه یک و شفاف است و این در صورتی است که محصولات تقلبی و درجه دوم از بدنه ای شکننده و پلاستیک مات در ساخت ان استفاده کرده اند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید غذاهای خود را خوش فرم و زیباتر طبخ نمایید. فکر کنید که برای درست کردن یک سالاد خیار و گوجه و پیاز 

انرا با نایسر دایسر خرد کرده و همه د ریک اندازه مساوی تکه تکه شده اند و این سالاد شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

 

 

بریا سفارش این محصول کافیست تا بریو دکمه خرید پستی کنار آن کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود کنید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان در سایت قرار داده ایم. محصولی که از ما خرید خواهید کرد دارای گارانتی بوده و اگر درحین ارسال دچار مشکل شود به صورت رایگان برایتان انرا تعویض خواهیم کرد.

 

 

خرید نایسر دایسر می تواند چشمان شما را از اذیت شدن در هنگام خرد کردن پیاز نجات دهد. می تواند صرفه جویی قابلل ملاحضه ای در زمان برای شما باشد و می تواند در نهایت با کیفیت بسیار بالاتری عمل خرد و تکه کردن را برایتان انجام دهد. در این روش بهداشت نیز به دلیل برخورد کمتر دست با مواد غذایی بیشتر رعایت خواهد شد.دقت کنید که مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین تر و نامرغوب تر همین الان در بازار در حال فروش است و توسط فروشگاه های غیر معتیر انجام میشود. ما در فروشگاه لوکس شاپینگ امکان خرید نایسر دایسر اصل و اورجینال را برای شما فراهم کرده ایم.شاید در ظاهر کمی گران تر از محصولات دیگر فروشگاه ها باشد  اما در عوض هم دارای گارانتی بوده و هم از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

انواع مواد غذایی همچون فلفل دلمه ایپسیب زمین-پیاز و انواع سبزیجات را می توانید تنها با یک اشاره نایسر دایسر به تکه های مساوی و هم اندازه تبدیل کنید .کافیست تا شابلون مورد نظر خود را بروی دستگاه نصب کرده و در کمتر از چند دقیقه کلیه کارهایی که می بایست ساعت ها برای انها وقت می گذاشتید را انجام دهید.

امتیاز :  
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید نایسر دایسر

 


حتما شما هم تا به حال نام محصولی به نام نایسر دایسر را شنیده اید.بله همانظور که در تبلیغات هم دیده اید این دستگاه با قابلیت های بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک یار کمکی در کنار کدبانوی خانه مورد استفاده قرار گیرد.در واقع  این دستگاه یک خرد کن تمام حرفه ای میوه و سبزیجات بوده که به اشکال مختلف می تواند برای شما میوه ها و سبزیجات را تکه تکه کند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید براحتی میوه ها و سبزیجات را ریز کنید ,رنده کنید,چهار گوش کنید,خلال خلال کنید و به اشکال مختلف دیگر در بیاورید.

 

 

 

 

این محصول دارای یک مخزن برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده است.همچنین همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد که عمل خرد کردن و ریز کردن را انجام می دهند.دقت نمایید که به دلیل استقبال بیش از حد در خرید نایسر دایسر متاسفانه شاهد محصولاتی تقلبی و بی کیفیت هستیم که ممکن است از نظر ظاهری کاملا شبیه جنس اصلی باشند اما دارای تفاوت های بسیاری هستند که در عمل کیفیت محصول را پایین آورده و هیچگاه نمی توانید از یک نایسر دایسر تقلبی انتظار کارایی یک دستگاه اصل را داشته باشید.مهمترین بخش این دستگاه تیغه های ان است که در دستگاه تقلبی از کیفغیت پایین تری برخوردار بوده و بسیار شکننده و ضعیف می باشند.در صورتیکه در محصول اصلی که ما به شما ارائه می دهیم تیغه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

 

شما با خرید نایسر دایسر اصل  در واقع محصولی را خریداری کرده اید که اگر به مخزن ان ضربه ای هم وارد شود و از دستتان هم بیافتد به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارد به آسانی ترک بر نمی دارد و نمی شکند این در صورتی است که کافیست تا مخزن یکی از دستگاه های تقلبی را به ان ضربه ای وارد نمایید خواهید دی که به راحتی ترک خورده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.قسمت بعدی که باید به ان اشاره کنیم این است که در نایسر دایسر اصلی بدنه از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود تا در نهایت محصولات مورد نظرمان با کیفیت بهتری خرد و تکه تکه شوند.در نایسر دایسر تقلبی به دلیل خشک بودن جنس بدنه  در زمان خرید کردن میوه جات احساس می کنید هر لحظه ممکن است بدنه دستگاه از فشار وارد آمده ترک بخورد و بشکند.شما با توجه به کارایی بالای این محصول می توانید از حالت های مختلف خرد کن ان برای انواع میوه جات و سبزیها استفاده نمایید.

 

 

مثلا خرد کن چهار گوش ان به درد تکه تکه کردن سیب زمینی و هویج می خورد.شما در عرض چند دقیقه می توانید تعداد زیادی سیب زمین و هویج را براحتی و با کمترین دردسر به صورت چهار گوش دربیاورید.یک برش بروی سیب زمین کافیست تا انرا زیر دستگاه قرار داده و تنها با یک فشار کار تمام است.حالت بعدی که شما با خرید نایسر دایسر می توانید از ان بهره مند شوید حالت خلال خلال کردن است.دیگر نیاز نیست زمان زیاید را برای خلال خلال کردن تلف کنید با این محصول در عرض چند دقیقه و در یک چشم بر هم زدن می توانید تعداد زیاید سیب زمینی را خلالی کرده و همه را به یک اندازه و بسیار مرتب در بیاورید.بعد از استفاده براحتی می توانید دستگاه را در زیر آب گرفته و آن شستشو دهید.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید نایسر دایسر اصل از فروشگاه ما کنید. دقت داشته باشدی که ما محصول خود را از نظر کیفیت و کارکرد به تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی نروید.یک بار هزینه کنید و در عوض محصلی همراه با گارانتی و کیفیت اصلی تحویل بگیرید.با خرید اینترنتی ابتدا نایسر دایسر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و سپس وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

 

 

 

 

آموزش استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست تا میوه ها و سبزیجات خود  را در محل تایین شده در زیر تیغه ها قرار دهید و سپس با یک فشار تمامی انها را خرد شده و تکه تکه تحویل بگیرید.با خرید نایسر دایسر در واقع علاوه بر بالا بردن کیفیت خرد و تکه تکه کردن محصول در وقت و زمان خود نیز بسیار صرفه جویی کرده اید و می توانید به کارهایی بیشتری برسید.قیمت دستگاه نایسر دایسر های تقلبی بین 20 تا 30 هزار تومان است و باز هم اخطار می کنیم تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال تهیه این کالای بی کیفیت نباشید اگر نایسر دایسری که می خرید نتواند خوب عمل خرد و تکه تکه کردن را انجام دهد در واقع حتی اگر 1000 تومان هم انرا خریداری کرده باشید گویی که پول خود را دور ریخته اید.نایسر دایسر اصل با دارا بودن شابلون های مختلف به شما کمک می کند تا با تنوع بالایی اقدام به خرد کردن و تکه مردن میوه جات و سبزیجات بپردازید.

 

 

 قیمت: 480,000 ریال
 تعداد: 1000 عدد
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 19:36 :: نويسنده : رضا

درس اول آموزش اکسل 2007 (Excel)

 

اجراي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اکسل (Excel)

ﭘﺲ از ﻧﺼﺐ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ Microsoft Office 2007 ﮔﺰﻳﻨﻪاي ﺑﺎ ﻫﻤﻴﻦ ﻧﺎم ﺑﻪ ﻟﻴﺴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎي ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ اﺿﺎﻓﻪ می شود برای اجرای برنامه اﺑﺘﺪا  ﮔﺰﻳﻨﻪ Start و ﺳﭙﺲ  ﮔﺰﻳﻨﻪ All Programs و ازﻣﻴﺎن ﻛﻠﻴﻪ  ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎي ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ Microsoft Office ﮔﺰﻳﻨﻪ Microsoft Office Excel 2007 را اﻧﺘﺨﺎب ﻛﻨﻴم .
ﺷﻜﻞ زیر ﻣﺤﻴﻂ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ  اکسل را ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ.

 

 

 

 دﻛﻤﻪ  Office در اکسل

اﻳﻦ دﻛﻤﻪ ﻛﻪ در ﮔﻮﺷﻪ ﺑﺎﻻ و ﺳﻤﺖ ﭼﭗ ﭘﻨﺠﺮه ﻗﺮار دارد، دﺳﺘﻮرات ﻣﻬﻢ  برای  ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻓﺎﻳﻞﻫﺎ را دربر می گیرد .

 

 

 

نوارابزار دسترسي سريع  (Quick Access) در اکسل

 

اﻳﻦ ﻧﻮاراﺑﺰار در ﻛﻨﺎر دﻛﻤﻪ  Office قرار دارد  ﻫﻤﺎﻧﻄﻮر ﻛﻪ از ﻧﺎم آن ﻣﺸﺨﺺ  اﺳﺖ، ﻣﻲﺗﻮاﻧﺪ شامل دستوراتي باشد كه بيشتر بكار ميروند. اين نوار به طور پيشفرض داراي سه دكمه Save (ذخيره) ، Undo (خنثي كردن) ، Redo (دوباره انجام دادن) است .

 



توجه :

در صورت تمايل ميتوانيد برخي از دكمه هاي پرمصرف را در نوارابزار Quick Access (دسترسي سريع ) قرار دهيد تا هميشه در دسترس باشند،
دستورات و امكانات برنامه اکسل بر حسب موضوع دسته بندي و نامگذاري شده و به صورت تبهاي مختلف در اختيار كاربران قرار مي گيرد. اين مجموعه به طور كلي Ribbon  (نوار) گفته  ميشود . در شكل زیر تب  Home  همراه با دكمه ها و امكاناتش ديده ميشود. به دليل زياد بودن دكمه ها و امكانات هر تب، آنها را در گروههاي نامگذاري شده مشاهده ميكنيد. به عنوان مثال گروه Font در تب  Home تنظيمات قلم را دربردارد.

 

 

نوار فرمول (Formula Bar) در اکسل

 

از نوار فرمول براي واردكردن يا مشاهده فرمول و محتواي سلول ها استفاده ميشود. با استفاده از اين نوار ميتوان محتواي سلول (يا فرمول موجود در آن) را ويرايش كرد .

 

برگه  (Sheet) در اکسل

 

هر فايل جديد، در برنامه اکسل  بطور پيش فرض داراي سه  Sheet (برگه)  است . اين برگه ها توسط Tab (زبانه ) در پايين صفحه مشخص مي شوند. با كليك روي هر تب  Sheet مربوطه فعال مي شود   .






سرسطرها و سرستونها در اکسل

 

در هر  Sheetیا برگه سطرها با شماره و ستونها با حروف انگليسي مشخص ميشوند سرستون ها در بالاي Sheet و سرسطرها در Sheet انگلیسی در سمت چپ صفحه  Sheet فارسی در سمت راست قرار دارد .

 

 

 

 

نوار وضعيت  (Status) در اکسل

 

نوار پايين پنجره اکسل Status ( وضعيت) نام دارد. يكي از موارد كاربرد اين نوار، مشاهده مجموع، ميانگين و تعداد سلولهاي انتخاب شده است .

 

 

 

توجه :

بزرگ نمايي و كوچك نمايي صفحه (Zoom)

 

در صورت لزوم می توانيد محتواي صفحه را بزرگتر يا كوچكتر از اندازه طبيعي مشاهده كنيد. براي اين کار در نوار وضعیت  دکمه بزرگنمايي و كوچك نمايي كليك كنيد .

 

مفهوم كارپوشه (Workbook)

 

هر فايل اکسل  را یک Workbook (كارپوشه) مي گويند. هر كارپوشه مي تواند حاوي 1 تا  255  Sheet (برگه ) باشد. اطلاعات در اين برگه ها نگهداري ميشوند.


ساختار يك كاربرگ (Worksheet)

 

در اکسل 2007 هر كارپوشه دارای داراي 1,048,576 سطر (Row) و 1,384 ستون (Column) است. سطرها با عدد و ستون ها با حروف انگليسي از A تا Z  و در ادامه آن  تركيب دو حرفي و سه حرفي حروف انگليسي مشخص مي شوند. از محل برخورد هر سطر با يك ستون ، يك سلول (Cell) ايجاد مي شود اطلاعات در اين سلول ها نگهداري مي شوند  در شکل زیر می توانید سطر و ستون و یک سلول را ببینید .

 

 

 

اطلاعات موجود در سلول يا مقدار است و يا فرمول:


مقدار  (Value):

منظور از مقدار، داده هاي ثابتي است كه در سلول ها وارد مي كنيد. اين مقادير به چهار نوع تقسيم مي شوند:


- عدد
- متن
- تاريخ
- ساعت


فرمول (Formula):

فرمول شامل محاسباتي است كه درنتيجه انجام آن، يك مقدار بدست ميآيد. اين مقدار نيز ممكن است عدد، متن، تاريخ و يا ساعت باشد.


اصول وارد کردن اطلاعات در سلول ها

 

براي وارد كردن مقدار در سلولها، ابتدا با ماوس، روي سلول موردنظر كليك كنيد تا با كادري ضخيم تر از سلول هاي ديگر متمايز شود سپس مقدار موردنظر را وارد كرده و براي تأييد آن، كليد اینتر را وارد و در صورت انصراف کلید ESC را فشار دهید .

 

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 19:32 :: نويسنده : رضا

درس اول آموزش ورد (word)

 

مقدمه

Word یک پردازشگر کلمات است که به شما این امکان را می‌دهد که اسناد مختلف مثل، نامه، مقالات، بنر و فکس‌ها و غیره را ایجاد کنید. در این بخش می‌خواهیم   Ribbon و Backstage را توصیف کنیم و اینکه چطور اسناد موجود را مجددا باز کنیم.

شناخت کارآیی برنامه word

Word 2010کمی متفاو‌ت تر از ورژن قبلی Word است. بنابراین اگر قبل هم از این نرم افزار استفاده می‌ کردید، پس باید زمانی صرف کنید تا با این برنامه آشنا شوید نوار ابزار که مشابه با نسخه 2007 این نرم افزار است و هم Ribbon و هم نوار دسترسی سریع دارد. برخلاف نسخهٔ 2007 گزینه‌های Open و Print در قسمت Backstage View قرار دارد که جایگزین گزینه Microsoft Office Button شده است.

 


The Ribbon تب ابزار

سیستم جدید نوار که در Word 2007 تعریف شده برای جایگزین کردن با منوهای قدیمی این نرم افزار است. در این نوار گزینه‌هایی هست که می‌توان کارهای مشابه‌ای را انجام داد.

شامل چندین برگه Tab است که هرکدام به چندین گروه تقسیم می‌شوند و می‌توانید برگه خود را با گزینه‌های محبوب و پرکاربردتان رابسازید. برخی از دسته بندی‌هایی این برگه‌ها هم فلشی کوچک در پایین آن قسمت وجود دارد که نشان می‌دهد گزینه‌های بیشتری هم در آن قسمت وجود دارد.

 



برنامه‌های خاص مثل، Adobe Acrobat Reader هم شاید تب‌های اضافی را به این نوار ابزار‌ها اضافه کند به این تب‌ها Add-ins گفته می‌شود.

 

کوچک کردن Minimize کردن این Ribbons

 


Ribbons طراحی شده است تا کارکردن با نرم افزار برای شما راحت‌ تر شود و به راحتی می‌تواند این نوار در صورت جایگیر بودن Minimize شود.


۱.     در قسمت راست روی گزینهThe Ribbon کلیک کنید تا این پنجره نشان داده شود.

 

 

 


۲.     برای کوچک شدنMinimize دوباره روی آن کلیک کیند.


با کلیک کردن روی تب دوباره این تب نشان داده می‌شود اگرچه، دوباره این تب وقتی به آن احتیاجی ندارید مخفی می‌شود.

 

سفارشی کردن Ribbons

 

با ساختن تب خودتان می‌توانید آن را سفارشی کنید گزینه‌ها همیشه در این دسته جای می‌گیرند و می‌توانید حتی گروهی بسیار وسیع‌ تر را هم ایجاد کنید اگر بخواهید می‌ توانید تب خودتان را هم سازماندهی کنید.

حتی از تب‌های دیگر هم گزینه‌هایی را به این تب اضافه نموده و یک تب سفارشی را بسازید.


۱.     روی نوار ابزار راست کلیک کنید و روی گزینه Customize the ribbons کلیک کنید این صفحه نشان داده می‌شود.

 

 

 



۲.     روی New Tab کلیک کنید و تب جدیدی ایجاد می‌شود با گروهی در کنار آن
۳.     مطمئن شوید که گروه جدید ساخته شده است.
۴.     از سمت چپ گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید بعد گزینه Add را بزنید و اینکه حتی می‌توانید گزینه‌هایی را به این گروه اضافه کنید.
۵.     وقتیکه گزینه‌ها را اضافه کردید حالا روی Ok کلیک کنید.

 

 

 

 

 


اگر این گزینه خودتان را در لیست مشاهده نمی‌کنید، پس روی گزینه  Choose commands from کلیک کنید به پایین پنجره آمده و All commands را انتخاب کنید.

 



 

نمای پیش زمینه به شما این امکان را می‌دهد که چندین گزینه برای ذخیره سازی بازکردن فایل‌های موجود و یا چاپ متن و یا به اشتراک گذاشتن متن شما، این مثل گزینهٔ Office Button menu در 2007 است و یا از File Menu در نسخه‌های قبلی این نرم افزار. اگرچه بجای اینکه فقط یک Menu این یک صفحه کامل است که راه کارکردن را آسان‌ تر کرده است.


رفتن به قسمت Backstage view

۱.  روی تب File کلیک کنید.

 

 

 

 

 


۲.     در سمت چپ این صفحه گزینه‌هایی هست که می‌توانید انتخاب کنید.
۳.     برای رفتن به روی سند دوباره رویRibbon کلیک کنید.


در ادامه می‌بینید که چطور از دیگر موارد در قسمت پیش زمینه استفاده کنید

 

نوار ابزار دسترسی سریع در ورد word

 

نوار ابزار سریع در بالای نوار قرار دارد، و به شما این امکان را می‌دهد که به هر کدام از گزینه‌های خود درهر نواری که باشید دسترسی پیدا کنید. اما حالت تعریف شده آن فقط گزینه‌های ذخیره، بازگشت و تکرار را در خود دارد. می‌توانید دیگر گزینه‌ها را برای راحتی خودتان به این قسمت اضافه کنید.


اضافه کردن گزینه‌ها به این قسمت دسترسی سریع


۱.     بر روی فلش در کنار جعبه دسترسی کلیک کنید.
۲.     بر روی گزینه که می‌خواهید اضافه کنید کلیک نموده و منوی در کنار آن نشان داده می‌شود و حالا‌‌ همان گزینه در نوار دسترسی سریع نشان داده می‌شود.

 

 

 

 

 

خط کش در ورد word

 

خط کش دربالا و قسمت چپ صفحه سند قرار داده شده است. به همین روش می‌توانید متن خود را با خط کش دقیق اندازه گیری کنید. اگر بخواهید می‌توانید خط کش را برای وسیع‌تر شدن دید صفحه حذف کنید.

 

 

 

 

 


مخفی کردن خط کش در ورد word

۱.     روی صفحه بر روی گزینهView Ruler کلیک کنید تا با غلطانیدن آن خط کش محو شود.

۲.     برای نشان دادن خط کش مجددا رویView Ruler کلیک کنید.

 

 




ایجاد کردن و باز کردن سند در ورد word

 


برای ایجاد کردن و بازکردن سند:

 


۱.     روی تب File کلیک کنید که در اینجا صفحه پیش زمینه مشاهده می‌کنید.
۲.     New را انتخاب کنید.
۳.     بر روی گزینه Black document از گزینه‌های موجود کلیک کنید. بطور پیش فرض تعریف شده این گزینه بصورت رنگی مشخص شده است.

 

 

 



۴.     بر روی گزینه ایجاد کلیک کنید بنابراین یک سند خالی در صفحه ظاهر می‌شود.
۵.     برای سرعت داشتن در کار می‌توانید از اسناد پیش فرض هم استفاده کنید که می‌توانید از قسمت New Document pane انتخاب کنید. که بعدا در رابطه با قسمت الگو‌ها صحبت خواهیم کرد.


باز کردن سند موجود


۱.   بر روی برگه File کلیک کنید. به قسمت Backstage view وارد می‌شود.
۲.   Open را انتخاب کنید. پنجره فایل‌های موجود در کامپیو‌تر ظاهر می‌شود.

 

 

 

 




۳.     سند مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی Open کلیک کنید.


اگر از سند اخیرا استفاده کرده‌اید پس می‌توانید از منوی Recent Documents آن را انتخاب کنید. فقط روی این گزینه کلیک کنید.

 


 

 

مرور مطالب گفته شده


۱.     نرم افزار Word 2010 را از روی کامپیو‌تر باز کنید. یک سند خالی را باز کنید که روی پنجره نمایش داده شود.
۲.     مطمئن شوید که Ribbon کوچک شده است.
۳.     نمایش دادن خط کش.
۴.     اضافه کردن هر گزینه‌ای به قسمت Quick Access Toolbar.
۵.     بستن برنامه Word بدون ذخیره کردن سند.

 

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 19:31 :: نويسنده : رضا

درس اول فتوشاپ مقدماتی CS5

 

آموزش فتوشاپ Photoshop

 درس اول آموزش تصویری فتوشاپ CS5

به درس اول آموزش فتوشاپ CS5 خوش آمدید.در این درس می خواهیم به شما آموزش نحوه اجرای نرم افزار فتوشاپ CS5 را یاد بدهیم.

 اجرای نرم افزار فتوشاپ:


ابتدا روی دکمه Start صفحه Desktop کلیک نمایید.
به منوی All Programs  رفته و روی گزینه Adobe Photoshop Cs5 کلیک کنید.


فضای کار :

 

با اجرای نرم افزار وارد فضایی خواهید شد که دارای قسمت های مشخص است که هر کدام را به طور مجزا توضیح خواهیم داد.



A. نوار منو (Menu Bar)

 

این نوار شامل 11 منوی اصلی است که تقریبا تمامی امکانات فتوشاپ در این منو دسته بندی شده و برای استفاده هم می توان از این نوارها استفاده کرد و هم از دکمه های Shortcut آن استفاده کرد که در مراحل بعدی بسیار کارایی دارد.

 

 

*نکته:در شماره های قبلی این نرم افزار نوار های منو شامل 10 مورد بود اما در این نسخه یک منوی دیگر هم اضافه شده با عنوان 3D  که هدف تنظیم و مدیریت دستورات ترسیم و ویرایش تصاویر سه بعدی را دارد.



B.    نوار Option

 

در این نوار که حالت و گزینه های آن در مراحل مختلف کار با نرم افزار و انتخاب ابزارهای متفاوت دائما تغییر می نماید. گزینه های پیش بینی شده ای است که با دستکاری و تنظیم آنها میتوان سریع تر و راحت تر به انجام کارهای مورد نظر در نرم افزار پرداخت.



C.    پالت ابزار (Tool Palette )

 


در این قسمت تمام ابزاهای لازم جهت انتخاب ، نقاشی ، طراحی ، ویرایش و ... تصاویر در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.



D.    پنل ها (Dock Of Panels )

در این قسمت می توان پنل ها ( پالت ها ) را به طور کامل کوچک (Minimize) کرد و به صورت یک آیکون نمایش داد و زمانی که لازم شد با کلیک بر روی آنها آیکون مربوطه را باز کنیم.



E.    پنجره یک فایل نمونه باز شده در فتوشاپ

در اینجا نمونه ای از یک پنجره باز شده قرار دارد که می توان به دو صورت آن را قرار داد یکی به صورت شناور (Floating) که آزاد در محیط کار قرار گرفته و یکی به صورت تمام صفحه درمحیط نرم افزار جای داد.

زمانی ممکن است شما همزمان چند عکس را باز کرده باشید که بخواهید از آنها استفاده کنید همانطور که در عکس زیر می بینید شما می توانید با انتخاب گزینه Arrange Documents عکسهای خود را مدیریت کنید.

 




منوی Window

 

زمانی که با این نرم افزار کار میکنید با توجه به اینکه از ابزارها (Tool) استفاده میکنید میتوانید در منوی Window پنل های مختلفی را به محیط کار اضافه کرد که با کلیک بر روی هر کدام گزینه مورد نظر شما فعال می شود.

 

 

.

 


همانطور که در عکس می بینید بعضی از پنل ها با استفاده از دکمه های Shortcut  قابل استفاده است.

 

*نکته:زمانی ممکن است شما در محیط نرم افزار از پنل های مختلفی استفاده کنید و صفحه شما بسیار شلوغ شود که شما میتوانید با فشردن کلید Tab بر روی صفحه کلید (Keyboard) خود ابزارها رو حذف کنید تا دید بیشتری داشته باشید و مجددا با فشردن این کلید به حالت اول برگردانید اما اگر شما قصد دارید کار خود را برای دیگران به نمایش بگذارید ، میتوان با فشردن دکمه F صفحه کلید (Keyboard) طرحتان را تمام صفحه (Full Screen) نمایید.

 

تنظیمات پنل ها در فتوشاپ:

 

برای هر پنل در فتوشاپ یک سری گزینه ها و تنظیماتی در نظر گرفته شده که برای دسترسی به آن باید روی علامتی که در عکس زیر میبینید کلیک نمایید که در فصل های آتی با توجه به معرفی ابزارمورد نظر به شما معرفی خواهد شد.

 

 




 

پالت ابزار (Tool Palette)


پالت ابزار را میتوان به دو صورت تک ستونی و دو ستونی روی صفحه قرار داد که حالت تک ستونی پیشنهاد میشود چون فضای کمتری رو اشغال میکند.

 



پالت ابزار از 7 قسمت تشکلیل شده :


A.    ابزار انتخاب (Selection Tools)
B.    ابزاردور بری و تقسیم (Crop And Slice Tools)
C.    ابزار ویرایش و روتوش (Retouching Tools)
D.    ابزار نقاشی ((Painting Tools
E.    ترسیم اشکال و ابزار نوشتن (Drawing And Type Tools)
F.    ابزار ایجاد تصاویر سه بعدی و چرخاندن پس زمینه (3D And  Canvas Rotate)
G.    ابزار یادداشت گذاری،اندازه گیری وحرکت روی عکس (Annotation , Measuring And Navigation Tools)

 

 




در فصل های آینده به طور مفصل در مورد هر یک از ابزار ها و زیر شاخه هایش توضیح خواهیم داد.

 

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 19:30 :: نويسنده : رضا

آموزش فتوشاپ

 

درس اول فتوشاپ مقدماتی CS5

 

آموزش فتوشاپ Photoshop

 درس اول آموزش تصویری فتوشاپ CS5

به درس اول آموزش فتوشاپ CS5 خوش آمدید.در این درس می خواهیم به شما آموزش نحوه اجرای نرم افزار فتوشاپ CS5 را یاد بدهیم.

 اجرای نرم افزار فتوشاپ:


ابتدا روی دکمه Start صفحه Desktop کلیک نمایید.
به منوی All Programs  رفته و روی گزینه Adobe Photoshop Cs5 کلیک کنید.


فضای کار :

 

فهرست درس آموزش فتوشاپ (photoshop)

 

درس اول :( رایگان )

-     آشنایی با محیط فتوشاپ
-    اجرای نرم افزار
-    فضای کار
-    نوار Menu
-    نوار Option
-    پالت ابزار (Tool Pallet)
-    پنل ها (Dock Of Panels)
-    پنجره یک فایل نمونه در فتوشاپ
-    منوی Window
-    تنظیمات پنل ها
-    اجزای پالت ابزار (Tool Pallet)

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 18:3 :: نويسنده : رضا

آموزش مایکروسافت ورد

 

فهرست آموزش ورد (word)

 

درس اول: ( رایگان )

-     شروع کردن کار با برنامه Word
-     شناخت کارآیی برنامه
-    تب ابزار (The Ribbon)
-    کوچک کردن Minimize کردن  Ribbons
-     سفارشی کردن Ribbons
-    نوار ابزار دسترسی سریع
-    خط کش
-    ایجاد کردن و باز کردن سند

درس دوم:

-    اصول متن
-    کار کردن با متن
-    حذف کردن متن
-    انتخاب کردن متن
-    Copy و Paste متن
-    Cut و paste متن
-    برش دادن و الصاق کردن متن
-    یافتن و جایگزین کردن متن

ادامه مطلب: فهرست آموزش ورد (word)

درس اول آموزش ورد (word)

 

مقدمه

Word یک پردازشگر کلمات است که به شما این امکان را می‌دهد که اسناد مختلف مثل، نامه، مقالات، بنر و فکس‌ها و غیره را ایجاد کنید. در این بخش می‌خواهیم   Ribbon و Backstage را توصیف کنیم و اینکه چطور اسناد موجود را مجددا باز کنیم.

شناخت کارآیی برنامه word

Word 2010کمی متفاو‌ت تر از ورژن قبلی Word است. بنابراین اگر قبل هم از این نرم افزار استفاده می‌ کردید، پس باید زمانی صرف کنید تا با این برنامه آشنا شوید نوار ابزار که مشابه با نسخه 2007 این نرم افزار است و هم Ribbon و هم نوار دسترسی سریع دارد. برخلاف نسخهٔ 2007 گزینه‌های Open و Print در قسمت Backstage View قرار دارد که جایگزین گزینه Microsoft Office Button شده است.

منبع : www.amoozesh-computer.ir

چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 21:19 :: نويسنده : رضا

طریقه نصب ویندوز XP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-  در این حالت شما می‌توانید بدون تغیرات در تنظیمات Bios کامپیو‌تر و به همراه کمک گرفتن از سیستم عامل فعلی کامپیوترتان اقدام به نصب ویندوز نمائید.

۲- در این روش شما با ایجاد تغییرات مختصری در تنظیمات
Setup Bios کامپیوترخود می‌توانید سیستم عامل جدید را نصب نمائید، این روش مستقل بوده و نیازی ندارد که شما وارد ویندوز یا محیط گرافیکی دیگری شوید.

روش اول:

ابتدا به محیط ویندوز قبلی خود وارد شوید cd نصب ویندوز را داخل درایور قرار داده اگر Auto play کامپیو‌تر شما فعال باشد عکس پائین را مشاهده می‌کنید و گرنه از طریقmy computer، cd را بازکنید و روی فایل setup. exe دوبار کلیک کنید تا پنجره مورد نظر باز شود و در گام بعدی روی گزینه Install windows XP کلیک نمائید.

 

 

 



توجه: برای اطمینان از اینکه کامپیو‌تر شما قابلیت نصب و اجرای این ویندوز را دارد روی گزینه check system compatibility کلیک نمائید.

 

 

هم اکنون پنجره محاوره‌ای Windows Setup باز می‌شود. اگر می‌خواهید سیستم عامل شما ارتقا پیدا کرده و فایلهای موجودتان پاک نشود از گزینه update و اگر مایل به نصب مجدد یک سیستم عامل جدید هستید از گزینه New Installation استفاده کنید و دکمه next را فشار دهید.

حالا با انتخاب گزینه I accept this agreement قوانین شرکت Microsoft را تائید کنید تا بتوانید روی دکمه next کلیک کنید.

در گام بعدی پنجره‌ای باز می‌شود که شما بایستی شماره سریال ویندوز XP خود را در آن وارد نموده و دکمه next را فشار دهید.

با باز شدن پنجره setup option گزینه Install support for East Asian language را در پائین پنجره برای نصب و استفاده از زبان فارسی تیک بزنید و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از آن دکمه Next را انتخاب کنید.

 


در مرحله بعد شما می‌توانید با انتخاب گزینه Upgrade my drive yes   فرمت درایوی که قرار است ویندوز در آن نصب شود را به NTFS تغییر دهید، که این فرمت دارای دو مزیت می‌باشد:


۱-    بالا رفتن امنیت شبکه
۲-    بالا رفتن سرعت ویندوز و درایو نسبت به FAT32



حال دکمه NEXT را فشاردهید.

هم اکنون پنجره GET UPDATED STUP FILLES ظاهر می‌شود شما گزینه NO را انتخاب کنید و دکمه NEXT را فشار دهید.

حالا کامپیو‌تر شما فایل‌های مربوط به نصب ویندوز XP را کپی کرده و RESTART خواهد شد.

بعد از اینکه سیستم بالا آمد پنجره‌ای باز می‌شود، که در آن پنجره نام مورد نظر خود را برای کامپیوترتان انتخاب کنید. در قسمت پائین این پنجره اگر تمایل داشتید یک کلمه رمز برای نام مورد نظر تعریف کنید.

و در ردیف پائین آن برای اطمینان از درستی کلمه رمز آنرا مجددآ تایپ نمائید. در صورتیکه این قسمت را خالی بگذارید ADMINISTRATOR بدون کلمه رمز خواهد بود، حال بر روی دکمه NEXT کلیک کنید.

 


در گام بعدی پنجره‌ای باز می‌شود که شما می‌توانید در آن تاریخ و ساعت سیستم خود را تنظیم نمائید، در قسمت TIME ZONE شما باید شهرمحل سکونتتان را انتخاب کرده و برای تنظیم کردن اتوماتیک تاریخ و ساعت کاپیو‌تر خود هنگام اتصال به شبکه اینترنت گزینه AUTOMATICALLY ADJUST را تیک بزنید و دکمه NEXT را کلیک نمائید.

 


حالا بگذارید تا نصب ویندوز کامل گردد. توجه داشته باشید اگر بر روی سیستم شما مودم نصب شده باشد بعد از این پنجره باید در پنجره دیگر کشور و کد آنرا مشخص نمائید.

حال کامپیو‌تر شما RESTART شده و شما با موفقیت ویندوزتان را نصب نموده‌اید و به صفحه جدید وارد می‌شوید.

دکمه NEXT را فشار دهید و در مرحله بعدی گزینه NOT RIGHT NOW را انتخاب کنید و مجددآ دکمه NEXT را کلیک کنید، در پنجره باز شده یک نام دلخواه را انتخاب نمائید و در قسمت YOUR NAME وارد می‌کنیم سپس روی گزینه NEXT کلیک کنید.

حال برای ورود به DESKTOP روی دکمه NEXT کلیک نمائید. ممکن است در صورتیکه مودم شما هنگام نصب ویندوز نصب شده باشد قبل از مشاهده پنجره فوق چند پنجره دیگر مربوط به UPDATE ویندوز و اتصال به شبکه و یا ثبت نام نسخه‌ای که استفاده می‌کنید، مشاهده کنید که همه آن‌ها را با انتخاب گزینه‌های NO یا LATER رد کرده و NEXT را فشار دهید. هم اکنون شما وارد محیط DESKTOP شده‌اید.

 

 

 

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 21:16 :: نويسنده : رضا

چگونه ویندوز 7 را مجددا نصب کنیم؟

 

بدون شک بهترین نوع سیستم عاملی که تاکنون راه اندازی شده با جذابیت های گرافیکی بالا ویندوز 7 می باشد. پشتیبانی مناسب از پردازشگر چند هسته ای و Multithreading و سرعت بالا در بوت شدن این ویندوز، هیچ بهانه ای برای شکایت به ما نمی دهد. نسخه های ابتدایی تا پیشرفته از این ویندوز، وفاداری کاربران به توانایی مایکروسافت را در ارائه ی نرم افزارهایی با کیفیت بالا با بهترین کاربری را نشان می دهد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه ویندوز 7 را مجددا نصب کنید بدون اینکه اطلاعات خود را از دست بدهید واز یک دیسک Image و یا  Recovery  استفاده کنید.

 قبل از راه اندازی و نصب مجدد ویندوز 7

 

شاید به دلایل مختلف  مثلا در اثر خراب شدن فایل ها و یا استفاده بیش از حد از سیستم و فایل های سیستم  که  Registry سیستم شما را خراب کرده است، مجبور شوید که ویندوز را مجددا نصب کنید. البته اولین نکته ای که باید بخاطر داشته باشید اطلاعات شما است. برخی از برنامه ها در سیستم شما ذخیره می شوند، اما اغلب اوقات داده ها برای همیشه از بین می روند. بنابراین قبل از نصب مجدد مطمئن شوید که فلش ها و یا سی دی و یا دیسکت پشتیبان شما سالم باشد. حالا اجازه دهید که برویم سراغ نصب مجدد ویندوز 7 .

 

روش های راه اندازی مجدد ویندوز 7

 

برای این کار دو روش وجود دارد که می توانید نصب مجدد ویندوز 7 را مدیریت کنید. روش اول اینکه از Image  پشتیبان استفاده شود و دوم اینکه از یک دیسک Recovery استفاده شود. اگر از  Notebook  استفاده می کنید ویندوز 7 نصب شده بر آنها ، یک برنامه اتوماتیک Recovery دارد که تمام کارکردها را ذخیره می کند. برای دریافتن اطلاعات بیشتر می توانید به دفترچه دستورالعمل Notebook مراجعه کنید. معمولا باید تمام دستورالعمل ها از زمان Boot  شدن تا زمان Recovery کامل انجام شود. برای لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی در اینجا یک فرآیند نصب مجدد وجود دارد:

 

مرحله1: کنسول Recovery را از کنترل پنل باز کنید

 

تمام گزینه های مدیریتی در ویندوز 7 را می توان در کنترل پنل مشاهده کرد. برای Recovery  ویندوز اول باید از قسمت Start در صفحه کامپیوتر به بخش کنترل پنل بروید. کلمه Recovery را بر روی باکس جستجوی بالای آن بنویسید. گزینه ی Recovery را انتخاب کنید و کنسول Recovery  باز می شود.

 

مرحله 2: گزینه های Advance Recovery پیشرفته را انتخاب کنید

 

در زمانی که سیستم شما آسیب جزئی دیده است، گزینه ی System Recovery باید به زمان عقب باز گردانده شود. به عبارتی دیگر، اگر تغییر بزرگی رخ دهد باید از گزینه یAdvance Recovery استفاده شود.

 

مرحله 3: از میان Image Recovery یا Disk Recovery یک گزینه را انتخاب کنید

 

اگر قبلا از ویندوز 7 خود Image گرفته اید، پس نیازی نیست که از دیسکت Recovery  استفاده کنید. گزینه Restore  را از گزینه Image  انتخاب کنید، اگر یکی را ذخیره دارید می توانید تمام کارکرد را بعد از پشتیبان گرفتن ذخیره کنید. اگر یک Image ذخیره شده دارید، دیسک را در درایو گذاشته و گزینه نصب مجدد را انتخاب کنید.

 

مرحله 4: فایل های پشتیبان و reset کردن کامپیوتر

 

وقتی که گزینه نصب را انتخاب کردید، اول باید فایل پشتیبان را راه اندازی کنید. حالا گزینه Back-up now را انتخاب کنید. اگر قبلا از اطلاعات موجود در هارد نسخه پشتیبان نگرفته اید، زمانی که پشتیبان را ساختید کامپیوتر خود را reset کنید.

 

مرحله 5: دیسک Recovery  را گذاشته و دستورالعمل های زیر را اجرا کنید

 

وقتی کامپیوتر Reset  شد باید عباراتی را تایپ کنید و بعد دیسک Recovery را قرار دهید . وقتی دیسک را در درایو گذاشتید، فرآیند نصب مجدد شروع و فایل ها کپی می شوند. نام کاربری خود را وارد کنید و نام PC و تنظیمات پیشنهاد داده شده را انتخاب کنید. موقعیت زمانی و دیگر تنظیمات را زمانی که خواسته شد انجام دهید. وقتی آنها را انتخاب کردید، نصب مجدد انجام شده است.

 

مرحله 6: ترمیم فایل های پشتیبان و پایان

 

فرآیند موفقیت آمیز نصب مجدد ، شما را ترغیب می کند تا از فایل های نسخه پشتیبان استفاده کنید. بر روی ذخیره فایل ها Restore Files کلیک کنید تا بتوانید تمام پروسه را نتیجه گیری کنید. با Reset کامپیوتر خود خواهید دید که رایانه در شرایطی کاملا نرمال ذخیره شده است.
استفاده از Image ویا Restore point همیشه ایده ای هوشمندانه بوده است که این امکان را می دهد تا بتوانید به آسانی وبه راحتی سیستم عامل خود را ترمیم کنید. اگر نسخه پشتیبان  (Back Up)نساخته اید و سیستم شما خراب شده است، گزینه ای هم وجود دارد که از دیسک Recover  استفاده کنید که تمام کارکرد سیستم عامل را به حالت اول باز می گرداند. البته همیشه قبل از نصب مطمئن شوید که نسخه ی پشتیبان (Back Up) از سیستم خود دارید. البته باز هم توصیه می شود که نسخه پشیتبان را بر روی DVD  نصب کنید که می توانید بعد از نصب مجددا از آن استفاده کنید. فقط به دستورالعمل ها دقت کنید حتما نتیجه خواهید گرفت.

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 21:15 :: نويسنده : رضا

ترفند های ویندوز 7

 

 1.آیکون نوار وظیفه

برای باز کردن برنامه توسط میانبر،کلید ویندوز را نگه داشته و عدد مربوط به آیکون برنامه را فشار دهید.به عنوان مثال، اگر IE آیکون اول باشد، کلید ویندوز به اضافه عدد 1 را برای باز کردن اینترنت اکسپلورر فشار دهید.

 2. انتقال آیتم های موجود در نوار وظیفه

 شاید این ویژگی در ویندوز ویستا موجود بود، اما از ویژگی های جدید در ویندوز 7 می باشد.

 3.رابط جدید Paint و Wordpad

 با قلم های طراحی بیشتری نقاشی کنید،همچنین هر دو برنامه گزینه جدید Save As را دارند.با این حال، شما نمی توانید همزمان بیش از یک داده یا تصویر باز کنید.

 4. ابزار پشتیبانی برای اعضای خانواده  یا دوستان خیلی دور

 

 Start را انتخاب کرده و برای باز کردن Problem Steps Recorder (ضبط کننده گام به گام مشکلات)، PSR را تایپ کنید.این ابزار می تواند برآنچه که شخص انجام می دهد نظارت کند.هنگامی که ابزار خاموش می شود،همه چیز به فرمت MHTML ثبت خواهد شد و برای اینکه راحت تر ایمیل شود بصورت فشرده ذخیره می شود.

 

5. بیش از یک ساعت در system tray

 

برای کسانی که با افرادی در منطقه های زمانی متفاوت کار می کنند،شما می توانید برای هر منطقه ساعتی تنظیم کنید. در قسمت system tray (سمت راست پایین صفحه ویندوز) بر روی ساعت کلیک کنید و Change Data and Time Setting را انتخاب کنید. برای نشان دادن وتنظیم ساعت Additional clocks را انتخاب کنید.(این ویژگی در ویندوز ویستا نیز موجود است اما تعداد کمی از مردم می دانند)

 

6. استفاده از یک مدیر برای بازکردن سریع برنامه

 

برای باز کردن برنامه با صلاحدید مدیر، معمولا در منوی Start روی برنامه راست کلیک کرده و گزینه Run as Administrator را انتخاب می کنید.با این حال، شما می توانید نام برنامه های کاربردی را در جستجوی فوری تایپ کرده و کلیدهای Ctrl – shift – Enter را فشار دهید.

 

7. تغییر نام Security Centerبه Action Center

 

مرکز اقدام و اطلاعات امنیتی برای حفاظت از سیستم شما در کنترل پنل واقع شده است،این همچنین با ویژگی های دیگری مانند تنظیمات پشتیبان مرتبط است.

 

 

8. پنجره UAC (کنترل حساب کاربر) با توجه به هر سطح  تنظیم خواهد شد .

 

شما می توانید با تایپ UAC در نوار جستجوی فوری، UAC را باز کنید.این ویژگی جدید برای جلوگیری از خطا در نصب ویستا ،به طور پیش فرض تنظیم شده است ،با این حال، اگر شما ترجیح می دهید، هنوز هم می توانید به حالت ویندوز ویستا برگشته ، ویندوز 7 را رها کنید.

 

9. روشن / خاموش کردن سریع برنامه ویندوز

 

برای خاموش کردن / بستن سریع یک برنامه به عنوان مثال IE، نرم افزار DVD و یا مدیا پلیر، نام برنامه را در نوار جستجوی فوری تایپ کنید و گزینه  Turn Windows Features On or Off under Control Panel را انتخاب کنید. سپس ویژگیهایی را که می خواهید پنهان شوند یا نمایش داده شوند نتظیم کنید.

 

10. اجرای نسخه اختصاصی از اینترنت اکسپلورر

 

اگر شما در یک جلسه و یا در یک محل عمومی باشید و بخواهید یک نسخه اختصاصی از IE را اجرا کنید،می توانید به سرعت با مرورگر اختصاصی آن را باز کنید. شما می تواند بر روی آیکون اینترنت اکسپلورر در نوار وظیفه راست کلیک کنید و Start Inprivate Browsingرا انتخاب کنید. یا در اینترنت اکسپلورر، Safety > Inprivate Browsingرا انتخاب کرده ویاکلید Ctrl – shift – P را برای باز کردن اینترنت اکسپلورر جدید انتخاب کنید. همچنین می توانید برای اینکه اینترنت اکسپلورر به طور خودکار در حالت مرورگر اختصاصی اجرا شود یک میانبر قرار دهید.فقط –private را به انتهای برنامه اضافه کنید.در صورتیکه شما یک کپی اختصاصی را اجرا کنید، اینترنت اکسپلورر هیچ اطلاعاتی را ذخیره نخواهد کرد.

 

11. قطع ویژگی آشکارسازی به صورت خودکار

 

گاهی اوقات، هنگامی که با یک URL در دسترس قرار دارید، آن آدرس جای شما را مشخص می کند. با این حال، شما می توانید از ویژگی های جدید فیلترینگ اینترنت اکسپلورر اختصاصی برای انتخاب مرورگری که قصد فیلتر کردن آن را دارید استفاده کنید.

 

12. نصب سریع شبکه خانگی

 

HomeGroup ها از ویژگی های جدید برای به اشتراک گذاشتن آسان اطلاعات، عکس ها و چاپگر با یک عضو از همان شبکه ای که ویندوز 7 را اجرا می کند، استفاده می کنند.

 

13. یافتن علت خطا

 

اگر کامپیوتر شما از کار بیفتد و یا برنامه ها از بین بروند، برای باز کردن Reliability Monitor، در نوار جستجوی فوری عبارت Reliability را تایپ کنید.این گزینه هیستوری (تاریخچه) قابلیت اطمینان سیستم را با زمان وقوع خطا نشان می دهد.

 

14. باز کردن سریع سیستم تشخیص

 

به جای یک سری از مراحل Administrative Tools > Performance Monitor > Data Collector Setsکه فقط برای باز کردن سیستم تشخیص  DCS بکار می رود،کافی است یک خط فرمان باز کرده وعبارت perfmon / report را تایپ کنید.

 

15. محدود کردن بازی و زمان برای کاربران

 

با استفاده از کنترل والدین در کنترل پنل این کار امکان پذیر است . شما نه تنها می توانید این ابزار را در خانه بکار ببرید بلکه همچنین می توانید  از آن برای سیستم هایی که به دامنه مربوطه متصل نیستند به عنوان مثال کتابخانه ها و مدارس استفاده کنید.

 

16. ابزارهای جستجو مانند ایمیل ویندوز با مراجعه به گالری عکس سایت Live Essential

 

 

17. کارسریعترباPowerShell

 

پاور شل در ویندوز 7 یک نیمه نسخه رابط کاربری گرافیکی به نام پاور شل آی–اس– ئی فراهم می کند. پاورشل آی-اس-ئی سه پنجره  دارد: پایینی خط فرمان است، و خروجی وسطی برای فایل های اسکریپت است و این فایل ها را با عنوان فایل PS1 ذخیره می کند.

 

18. دسترسیبهبرنامه هایکنترلتوسطAppLocker

 

این ابزار از فرمان و ویژگی فایل برای دسترسی به برنامه های کاربردی کنترل استفاده می کند. با وجود اینکه شما فقط از AppLocker روی دامنه استفاده می کنید،می توانید برای آشنایی با قابلیت AppLocker

Administrative Tools > Local Security Policy را باز کرده و Application Control Policiesرا تعیین کنید.

 

19. دریافت اخطار به صورت خودکارهنگام وقوع خطا

 

شما می خواهید در صورتی که رویدادی خطا در مدیریت رویدادها (Event Viewer) رخ دهد، ازآن مطلع شوید. مدیریت رویداد را باز کنید، ثبت رویدادها را تنظیم کنید،رویدادها را انتخاب کنید، Attach Task to This Event wizard in the Actions را برای اضافه کردن اعمال این رویداد انتخاب کنید، برای مثال، نمایش پیام ها، اجرای برنامه ها و یا ارسال پیام .

 

20. نمایشWindows Experience Index

 

در نوار جستجوی فوری عبارت wei را تایپ کنید، برای نشان دادن پارامترهای سیستم وپارامترهای بخش های اختصاصی، Check the Windows Experience Index را انتخاب کنید. برای مشاهده فایل XML، این فایل  هنگامی که پارامترها بررسی می شوند ایجاد می شود، c: Windows Performance WinSAT DataStore

Windows System Assessment Tool Full ( WinSAT ) (ارزیابی همه ابزارهای سیستمی ویندوز) را نمایش می دهد.

 

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 21:14 :: نويسنده : رضا

چگونه فایل PDF بسازیم و بخوانیم؟

 

PDF چیست؟

PDF فرمتی است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مثل Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.
به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایل را به صورت PDF بگیرند، چون ممکن است در کامپیوتری که می خواهند از آن فایل استفاده کنند نرم افزار سازنده ی فایل وجود نداشته باشد.

 چگونه PDF بخوانیم؟

برای این که بتوانیم یک فایل PDF را بخوانیم باید از نرم افزار Adobe Acrobat Reader استفاده کنیم. این نرم افزار را می توانیم از سایت www.Adobe.com/acrobat به راحتی download کنیم.
برای download کردن یک فایل PDF به جای آن که روی لینک آن کلیک کنیم، بهتر است ابتدا کلیک راست کنیم و بعد Save target as را انتخاب کنیم تا فایل بر روی کامپیوترمان ذخیره شود تا به راحتی بتوانیم آن فایل را باز کنیم و اطلاعات درونی اش را ببینیم.

 

 

 

چگونه فایل PDF بسازیم؟

 

چند راه برای ساختن فایل PDF داریم. هر فایلی که بتوانیم چاپ کنیم را می توان به PDF تبدیل کرد. بنابراین می توانیم فایل های مختلف را به PDF تبدیل کنیم تا دیگران برای دیدن فایل های ما نیازی نداشته باشند که نرم افزارهای مختلف را نصب کنند. یکی از راه های ساختن PDF استفاده از نرم افزار  Adobe Acrobat است. توجه کنید که این نرم افزار با Adobe Acrobat Reader تفاوت دارد. Reader فقط می تواند فایل PDF را بخواند ولی Adobe Acrobat که بعضی اوقات Adobe Acrobat Writer هم نامیده می شود، هم می تواند فایل های PDF را بخواند، هم می تواند ویرایش کند و هم فایل های PDF ایجاد کند.

اگر فایل های PDF را با نرم افزار Adobe Acrobat باز کنیم می توانیم آن ها را تغییر بدهیم. برای ساختن فایل PDF و تبدیل فایل های دیگر به PDF از Adobe Distiller که به همراه Adobe Acrobat نصب می شود هم می توانیم استفاده کنیم.
البته نرم افزار Adobe Distiller بدون Adobe Acrobat هم نصب می شود و می توانیم فقط از آن استفاده کنیم در این صورت برای خواندن فایل های PDF باید Adobe Acrobat Reader را هم نصب کنیم.

اگر نرم افزار Adobe Distiller را نصب کنیم چاپگری با همین نام بر روی کامپیوتر نصب می شود که هر فایلی را که می خواهیم به PDF تبدیل کنیم باید اول با نرم افزار مربوط به خودش باز کنیم و بعد فایل را چاپ کنیم. چاپگر Adobe Distiller را به جای چاپگر پیش فرض خودمان انتخاب کنیم تا مسیر ذخیره ی فایل را از ما بپرسد و فایل PDF ذخیره شود. این روش اگرچه بسیار راحت و ساده است ولی بعضی از وقت ها با مشکل مواجه می شود و ممکن است فایل PDF مان درست کار نکند. مثلا بعضی وقت ها این روش نمی تواند با فونتی که ما توی فایلمان استفاده کردیم کار کند و پیغام Error می دهد.

 


راه دیگر استفاده از نرم افزار PDF995 است. این نرم افزار را می توانیم از سایت www.pdf995.com دانلود کنیم. حجم این نرم افزار بسیار کم است و وقتی روی سیستم مان نصب می شود یک چاپگر با همین نام بر روی ویندوزمان نصب می شود که می توانیم با انتخاب این چاپگر به عنوان چاپگر پیش فرض در هنگام چاپ، فایل PDF بسازیم.

راه مطمئن تر برای ساخت فایل PDF استفاده از چاپگر Postscript است که دردسر بیشتری دارد. برای نصب چنین چاپگری در Control Panel، Printers را باز می کنیم بر روی Add Printer دو بار کلیک می کنیم و در مرحله ی بعد Local Printer را انتخاب می کنیم در قسمت Select the Printer Port از بین فهرست نمایش داده شده، آخرین گزینه یعنی File: Print to file را انتخاب می کنیم. در مرحله ی بعد یک چاپگر Postscript را به عنوان چاپگر انتخاب می کنیم. اگر می خواهیم این چاپگر پیش فرض باشد Yes و اگر نه No را انتخاب می کنیم و Next را می زنیم تا نصب ما کامل شود.
حالا برای ساختن PDF باید در نرم افزار مورد نظرمان فایل را با استفاده از چاپگر که نصب کردیم چاپ کنیم، اول باید مسیر و نام فایل دخیره شده را مشخص کنیم تا یک فایل PRN بر روی هارد کامپیوترمان ذخیره شود و  بعد این فایل را با نرم افزار Acrobat Distiller باز می کنیم و سپس با استفاده از Drag کردن، فایل PRN را بر روی نرم افزار قرار دهیم.
Distiller، یک فایل PDF در کنار فایل PRN ما می سازد که می توانیم آن را باز کنیم و ببینیم. سایت هایی هم مثل www.pdfconverter.com وجود دارند که به صورت online بعضی از فایل هایمان مثل Word و html را به PDF تبدیل می کنند. البته این سایت ها معمولا با فایل های فارسی سازگار نیستند. در آخر بعضی از نرم افزار ها امکانات خاصی را برای ساختن فایل های PDF دارند که در قسمت Save As و یا Export آن ها می توانیم فایل PDF بسازیم.

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 21:12 :: نويسنده : رضا

آموزش نصب مادربورد

 

چگونه یک مادربورد جدید نصب کنیم؟

راستش اولین باری که می خواستم یک سیستم را مونتاژ کنم چیزی در مورد اسمبل قطعات کامپیوتری نمی دونستم، اصلا قطعات را لمس هم نکرده بودم. رفتم داخل یک شرکتی برای کارآموزی و روز اول قطعات و کیس را گذاشتن جلوی من و یک توضیح مختصری دادن گفتن شروع کن. اولش ترسیدم که قطعات را اشتباه جا بزنم ولی بعدش همه را سر جاشون گذاشتم و خدا را شکر اتفاقی هم نیفتاد. حالا برای شما توضیح می دهم که چطوری این کار را انجام دهید و ببینید که چقدر راحت انجام می شود.

 هترین بخش درباره ی سخت افزار کامپیوتر این است که آن ها سر جای خودشون نصب شده باشند، آنها جاهای مشخصی دارند که نصب بشوند؛ مگر اینکه شما بخواهید آزمایش کنید که جاهایشان را تغییر دهید. من در این مقاله، سعی می کنم به شما بگویم که چگونه مهم ترین قطعه ی سخت افزاری یعنی مادربورد را نصب کنید و به شما توصیه می کنم که هر قطعه را حتما سر جای خودش نصب کنید.
حالا می بینیم که چه چیزهایی لازم داریم. روشن است که ما برای شروع یک مادربورد نیاز داریم. نیازهای بعدی ما یک جعبه (کیس) و یک پردازنده ی مرکزی (CPU) است.


برای این که شما خودتان بتوانید کامپیوترتان را مونتاژ کنید، باید یک مجموعه ی کامل از پیچ گوشتی هایی را که لازم دارید داشته باشید. برای اینکه از مادربوردتان قبل از شروع نصب مراقبت کنید 2 مورد مهم را باید رعایت کنید که عبارتند از:


باید چک کنید که آیا CPU شما با مادربوردتان سازگار است.
باید چک کنید که آیا اندازه ی کیس تان برای مادربورد مناسب است.


یکبار دیگر مواردی را که در بالا نامبرده شد را بررسی کنید، حالا شما آماده هستید که مونتاژ را شروع کنید.

 

 

پنل محافظ اصلی ورودی/خروجی

 


اجازه دهید که با پَنِل محافظ اصلی ورودی/خروجی شروع کنم. اول، ما نیاز داریم که پَنِل اصلی محافظ ورودی/خروجی را که فقط در جعبه ی مادربورد وجود دارد را بررسی کنیم، باید ببینیم که آیا سوکت های پورت ورودی/خروجی با مادربورد سازگار است یا نه.

مادربوردهایی که توی بازار مشتری بیشتری دارند، معمولا مثل یک بازی کامپیوتری کامل یا پورت های صدای کامل ویژگی های جدیدی دارند. پس، احتمال دارد که پَنِل محافظ ورودی/خروجی که توی جعبه ی مادربوردتان است با سوکت های پورت ورودی/خروجی یکی نباشد. فقط پَنِل محافظ ورودی/خروجی که در جعبه ی مادربوردتان است می تواند مادربورد را در کیس ثابت نگه دارد. مطمئن باشید وقتی که مادربورد و پَنِل محافظ ورودی/خروجی در جعبه ی مادربورد قرار دارند هیچ فشاری به آن ها وارد نمی شود. فقط در صورتی فشار به آن ها وارد می شود که یا در بیرون از جعبه باشند و یا به طور صحیح در جعبه قرار نگرفته باشند.

 

 

پردازنده (CPU)

 


مرحله ی بعدی که بسیار مهم هم هست نصب پردازنده (CPU) روی مادربورد است. این کار بسیار ساده ای است، در موقع نصب پردازنده دقت بیش تری داشته باشید چون پردازنده یک شیء خیلی حساس است. سوکت پردازنده را در مادربورد به راحتی می توانیم تشخیص بدهیم. معمولا در کنارش یک گیره ی پلاستیکی دارد. به راحتی بازوی پلاستیکی را بلند کنید و گیره ی سوکت را باز کنید، این تمام کاری است که شما باید برای نصب پردازنده انجام دهید. حالا، باید پردازنده تان را چک کنید. پردازنده ی خوب پین هایی دارد که در زیر آن قرار دارد، ولی یک گوشه از آن معمولا پین ندارد که با یک نشانه ی مثلثی شکل نشان داده شده است. پردازنده را با سوکتش جفت کنید و آن را روی سوکت قرار دهید. باید درست روی سوکت قرار بگیرد، حالا گیره ی پلاستیکی را برای قفل کردن CPU پایین آورید. این نکته را یادتان باشد که قبل از این که مادربرد را روی کیس نصب کنید حتما پردازنده را جا بزنید بعد مادربرد را روی کیس نصب کنید.

 

 

 

کیس (Case)

 

مرحله ی بعدی جاسازی مادربرد روی کیستان است. کیس ها توسط شرکت های گوناگونی ساخته شده اند که معمولا پیچ هایی دارند که با مادربورد جور است. پایه ی مادربورد در کیس، به درستی با پَنِل ورودی/خروجی تنظیم شده است. یکبار دیگر بعد از اینکه به درستی مادربورد را تنظیم کردید مادربورد را نصب کنید. باید بدانید که کیس یک کلید پاور دارد که برق را به تمام اجزاء گوناگون کامپیوتر می رساند. مادربوردهای قدیمی شبیه ATX، معمولا یک کانکتور (بست) 20 پین ATX دارند، در حالی که مادربوردهای جدید از کابل های هادی و برق 12 ولت استفاده می کنند و از اتصالات مخصوص ساخته شده اند که به مادربوردتان اجازه می دهد که از منبع تغذیه به درستی استفاده کند.

 

 

هم چنین شما به یک کلید برای منبع تغذیه نیاز دارید که کانکتور اختصاصی آن معمولا با PW-SW نشان داده می شود و روی مادربورد قرار دارد. در نهایت پاور را به مادربورد متصل کنید و وقتی که از درست کار کردن آن مطمئن شدید، پیچ های روی مادربورد را محکم ببندید تا در جای خودش ثابت شود. توجه داشته باشید که قبل از اینکه مادربورد را روی کیس محکم کنید از درست کار کردن آن مطمئن باشید.

مونتاژ کردن همه ی قطعات سخت افزاری روی کیس کار سختی نیست، فقط باید با دقت زیاد انجام دهید. حواستان باشد که کابل های پاور و داده (DATA) را در جاهای خودشان نصب کنید.

خوب ، ملاحظه کردید که چقدر راحت می توانید یک مادربورد یا هر قطعه ی سخت افزاری دیگر را روی کیس نصب کنید و کار مونتاژ یا ارتقاء کامپیوترتان را خودتان انجام دهید.

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 21:10 :: نويسنده : رضا

Auto Run چیست و چگونه به وجود می آید؟

 

در ویندوز ها قابلیتی وجود دارد که سیستم عامل می تواند توسط آن دیسک موجود در درایو را تشخیص بدهد که به آن AutoRun می گویند. در محیط ویندوز وقتی که دیسکی را در درایو قرار می دهید، سیستم عامل دنبال فایلی به نام AUTORUN.INF می گردد که فایل متنی است که می توانید آن را با Note Pad ایجاد کنید.

 توانایی های فایل AUTORUN.INF چیست؟

1- مسیر و نام برنامه های اجرایی را نشان می دهد تا به صورت خودکار بعد از این که دیسک را در درایو قرار دادید اجرا شود.
2- آیکون مورد نظر را به جای آیکون پیش فرض درایو قرار می دهد.
3- متن مورد نظر را به جای متن پیش فرض می گذارد.

یک فایل AUTORUN.INF چگونه به وجود می آید؟

 

برای این که فایل را به وجود بیاورید، می توانید از برنامه ی Note Pad استفاده کنید. بعد از این که فایل را درست کردید باید پسوند فایل را از TXT به INF تغییر دهید. البته باید توجه داشته باشید که حتما در خط اول فرمان [ AutoRun ] را بنویسید.


نکته : هر دستور را در خط جدا بنویسید.

اگر می خواهید بدانید که دیسکی که در درایو شما هست، فایل AUTORUN.INF را دارد یا نه، باید بر روی آیکون آن در درایو کلیک راست کنید، اگر در منوی آن گزینه ی AutoRun باشد یعنی دیسکتان فایل AUTORUN.INF را دارد.
اگر در این منو Open را بزنید، می توانید بدون اجرا کردن AutoRun محتویات داخل دیسک را ببینید. ولی اگر گزینه ی AutoPlay را بزنید، سیستم عامل با استفاده از برنامه ی AutoRun.EXE فایل AUTORUN.INF داخل دیسک را می خواند و دستورات داخل آن را اجرا می کند.


نکته : از فایل AUTORUN.INF برای این که یک برنامه ی مشخص در درایو به طور خودکار اجرا شود استفاده می شود.

 

 

 

چگونه از اجرای خودکار AUTORUN.INF جلوگیری کنیم؟

 

برای این کار بعد از این که دیسک را در درایو گذاشتیم، کلید Shift را پایین نگه می داریم.

 

دستورهای مربوط به فایل AutoRun.INF برای به وجود آوردن یک فایل AutoRun.INF

 

1- Icon

 

این دستور برای تعیین آیکون درایو مورد نظر به جای آیکون پیش فرض استفاده می شود.
[ Icon=iconfilename ], [index]

توضیحات:
Iconfilename: اسم یک فایل است که با یکی از پسوندهای ICO، DLL، BMP و یا EXE مشخص می شود.
اگر فایل بیشتر از یک آیکون داشته باشد، می توانید از پارامتر index ( از 0 تا N ) آیکون مورد نظر را مشخص کنید.
مثال زیر آیکون 7 را از فایل Icon.exe نشان می دهد.
6Icon=Icon.exe,

 

2- Label (برچسب)
با این دستور می توانیم متن مورد نظر را جایگزین Label پیش فرض درایو کنیم.

Label=Label Text

مثال:در این جا با این دستور می توانیم متن "OstadeIT" را جایگزین Label پیش فرض درایو کنیم.
Label=OstadeIT


3- Open
با این دستور می توانیم مسیر یک فایل را تعیین کنیم تا وقتی دیسک را در درایو می گذاریم به صورت اتوماتیک اجرا شود.
[ . . . [ 2 [ param1Open=[exepath\] exefile [param]
نام ، همان فایل اجرایی است که وقتی دیسک را در درایو قرار دادید می خواهید به طور اتوماتیک اجرا شود. اگر فایل اجرایی در شاخه ی اصلی درایو باشد، می توانید فقط نام فایل را بنویسید، اگر این طور نباشد باید مسیر را به طور کامل بنویسید.

 

منبع : www.amoozesh-computer.ir

 

 

شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, :: 22:29 :: نويسنده : رضا

چگونه ماوس بی سیم را به لپ تاپ متصل کنیم؟

 

دقت کردید از وقتی لپ تاپ ها آمده اند چقدر زندگی راحت تر شده ، حداقل از این همه سیم کشی که کامپیوترهای خانگی دارد راحت شدیم فقط یک سیم شارژر دارد که به آن وصل می شود. در حال حاضر هم نسل جدید ماوس ها و کیبورد هایی وارد بازار شده که بدون سیم (Wireless) هستند و به راحتی هم قابل استفاده و قابل حمل و نقل هستند و برد بیشتری هم دارند.

 اگر شما همیشه مسافرت می روید و مجبورید که همه جا از لپ تاپتان استفاده کنید، ماوس بی سیم (Wireless) بهترین وسیله ی جانبی است. من در این مقاله به شما می گویم که چطوری ماوس بی سیم را به لپ تاپتان وصل کنید.

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، و وسایل جانبی کامپیوتر را طوری می سازند که بدون سیم کار کنند. بهترین وسیله برای کسانی که همیشه مسافرت می کنند و از لپ تاپ استفاده می کنند ماوس بی سیم است. البته از این ماوس برای کامپیوترهای رومیزی هم استفاده می شود که به شما کمک می کند که همیشه میزتان بدون سیم و مرتب باشد. ماوس بی سیم هم مثل بقیه وسایل بدون سیم کار می کند، سیگنال های فرکانس رادیویی را به یک دستگاه فرستنده و گیرنده می فرستد و می گیرد.

بخش هایی از یک ماوس بی سیم (Wireless)

وصل کردن یک ماوس بی سیم به لپ تاپ در نگاه اول ممکن است خیلی پیچیده به نظر برسد، اما خیلی آسان است. بخش هایی مثل فرستنده و گیرنده دارد. دستگاه فرستنده در داخل ماوس قرار دارد و قابل مشاهده نیست. دستگاه گیرنده در شکل های مختلفی وجود دارد بعضی ها خیلی کوچک هستند و مثل قلم اند. در اکثر بسته های ماوس بی سیم یک CD وجود دارد که برنامه هایی دارد که به سیستم عامل کمک می کند تا ماوس را بشناسد.


 

چگونگی اتصال یک ماوس بی سیم (Wireless) به لپ تاپ

 

بسته را باز کنید و باتری ها را درون ماوس قرار دهید. مراقب باشید که باتری ها حتما سر جایشان قرار بگیرند. حالا، شما باید دستگاه فرستنده و گیرنده را از بسته پیدا کنید که معمولا شبیه یک قلم یا حتی USB در مدل های ماوس جدید است. دستگاه فرستنده و گیرنده را در یک port خالی USB قرار دهید، بعد دکمه ی "ON" که روی آن قرار دارد را پیدا کنید. دکمه ی "ON" روی ماوس بسیار کوچک است و باید مطمئن بشویم که حتما روشن است. شما باید هر دو دستگاه ماوس و فرستنده و گیرنده را فعال کنید. دکمه ی "ON" هر دو وسیله را فشار دهید و سیستمتان را restart کنید.

 

 

اگر بسته یک CD داشت، CD را در دستگاه قرار دهید و برنامه هایش را روی کامپیوتر نصب کنید. برنامه ها بین ماوس، دستگاه فرستنده و گیرنده و سیستم عامل ارتباط برقرار می کند. بعد از این که CD را در دستگاه گذاشتید شما را راهنمایی می کند که برنامه را چگونه Install کنید. بعد از اینکه برنامه ها Install شد سیستم را restart کنید. ماوس وقتی کار می کند دستگاه فرستنده و گیرنده را به طور خودکار پیدا می کند. نباید فاصله ی بین دستگاه و ماوس بیشتر از 9 قدم باشد. این فاصله ی نرمال یک ماوس بی سیم است. اما نسل جدید ماوس های بی سیم با تکنولوژی 2.4 گیگا هرتز وارد بازار شده که فاصله اش 30 قدم پا است.

اگر شما دوست دارید که از سیم های اضافی متصل به کامپیوتر راحت شوید، یک بسته ی ترکیبی ماوس و کیبورد را خریداری کنید. اگر نگران کمبود port های USB برای اتصال وسایل جانبی هستید می توانید از یک USB external استفاده کنید. این ماوس ها برای حمل و نقل راحت تر هستند و کوچک تر از نوع معمولی می باشد.

منبع : www.amoozesh-computer.ir

شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, :: 22:27 :: نويسنده : رضا

چگونه اطلاعات را هارد به هارد کنیم؟

 

بعضی اوقات می خواهیم برای محکم کاری اطلاعات مهم و ضروری را روی یک هارد دیگر هم ذخیره کنیم یا این که از اطلاعاتی که روی یک هارد دیگر است خوشمان می آید و می خواهیم آن ها را داشته باشیم ولی با CD یا DVD و یا فلش و چیزهای دیگر به خاطر حجم محدودی که دارد نمی شود.

به همین علت مجبوریم هارد به هارد کنیم. اگر می خواهید این کار را به درستی انجام دهید باید خیلی حواستان را جمع کنید و دقت داشته باشید. کامپیوترها معمولا یک هارد دیسک دارند.

اول برای پارتیشن های موجود در هارد دیسکتان اسم مخصوص بگذارید. برای انجام این کار My Computer را باز کنید و روی پارتیشن کلیک راست کنید.

گزینه ی Properties را انتخاب کنید. حالا در پنجره ای که باز شد، نام پارتیشن را عوض کنید.

 

حالا با همین روش اسم همه ی پارتیشن ها را عوض کنید و آن ها را به یاد داشته باشید.

حالا کامپیوترتان را خاموش کنید. هارد دیسکی را که می خواهید اطلاعات را از آن کپی کنید بردارید. آن را به دقت بررسی کنید. هارد دیسک ها معمولا با یک کابل به مادربرد وصل می شوند. در کنار محل اتصال کابل به هارد دیسک محلی برای وصل کردن فیش برق یا همان Power قرار دارد.

شما باید نگاه کنید که ببینید جامپرها هستند یا نه. معمولا روی بدنه ی هارد دیسک ها چگونگی قرارگیری جامپرها را توضیح داده است.

 

جامپر چیست ؟

جامپرها یک قطعه ی ریز هستند که به وسیله ی آن ها می توانیم تنظیمات یک قطعه ی سخت افزاری را به صورت فیزیکی عوض کنیم.

 

 

در جدولی که روی بدنه ی هارد دیسک ها وجود دارد دنبال حالت Slave بگردید. شما باید جامپر هارد دیسک دوم را با توجه به توضیحات جدول روی بدنه ی هارد دیسک در حالت Slave قرار دهید. حالا وقتی کامپیوتر خاموش است در کیس را باز کنید. در کیس هارد دیسک را پیدا کنید. هارد دیسک با کابلی به مادربردتان وصل است. این کابل معمولا دارای 2 جای اتصال است. ممکن است هم به هارد دیسکتان و هم به CD-Rom تان وصل باشد. شما می توانید به همین روش کابل هارد دیسک دوم را به مادربردتان وصل کنید. برای این کار می توانید جای اتصال دوم را از CD-Rom جدا کنید و به هارد دیسک دوم وصل کنید. حالا شما 2 تا هارد دیسک را با یک کابل به مادربردتان وصل کنید.

هارد دیسک کامپیوتر شما به عنوان میزبان و هارد دیسک دوم به عنوان مهمان است. حالا باید برقی را که هارد دیسک دوم نیاز دارد تأمین کنید برای این امر به نوع فیش برقی که به هارد دیسک متصل است دقت کنید. احتمالا یکی از این نوع فیش های مثل آن در کامپیوترتان هست که به هیچ جایی و هیچ چیزی وصل نشده است. این کابل ها همگی به سیستم اصلی برق کامپیوتر وصل شده اند. یکی از این فیش های آزاد را به هارد دیسک مهمان وصل کنید. حالا کامپیوترتان را روشن کنید.

 

به محض این که روشن شد کلید Delete را فشار دهید تا وارد تنظیمات مادربرد شوید. این منو برای هر نوع مادربردی فرق می کند اما در این منو تنظیمات مربوط به هارد دیسک وجود دارد. به منوی standard Cmos Features بروید. معمولا تنظیماتی در مادربرد های جدید به صورت پیش فرض وجود دارد که هارد دیسک ها را در حالت اتوماتیک شناسایی می کند. اگر به این صورت هارد دیسک را نشناخت شما تنظیم این قسمت را در حالت auto بگذارید تا مادربردتان به صورت خودکار هارد دیسک را شناسایی کند. حالا از منو بیرون بیایید و گزینه ی Save an Exit را بزنید.


اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید کامپیوترتان مثل حالت اولش کار می کند. ویندوز بالا می آید. اما وقتی My Computer را باز کنید متوجه می شوید که پارتیشن های جدید اضافه شده است که همان پارتیشن های هارد دیسک مهمان است. حالا اطلاعاتی را که لازم دارید در بین دو هارد دیسک کپی کنید. این کپی هم دقیقا مثل زمانی است که در هارد دیسک خودتان اطلاعات را از جایی در جای دیگر کپی می کنید. بعد از این که کارتان تمام شد، کامپیوترتان را خاموش کنید و همه چیز را به حالت اولش برگردانید. هارد دیسک مهمان را جدا کنید و کابل برق و کابل مادربرد را به حالت اول برگردانید. جامپر را دوباره به حالت اول روی مادربرد قرار دهید. این حالت روی بدنه ی هارد دیسک با عنوان Master مشخص شده است. بعد از این که همه چیز ( کابل ها و جامپر ) را به حالت اولیه برگرداندید در کیس را ببندید. 

منبع : www.amoozesh-computer.ir

شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, :: 22:24 :: نويسنده : رضا

نت تاپ چیست؟

 

یک رایانه درابعاد کوچک است حدود  W) x 135(D) x 25(H)mm ,~ 450g) که تمامی قابلیتهای یک رایانه را درخود جای می دهد و به عنوان رقیب اصلی رایانه های رومیزی معمولی می باشد.علت نامگذاری این رایانه به این نام این است که NetTop از دو کلمه نت (Internet) و تاپ (Desktop) به معنای میزکار تشکیل شده است.

 درمقایسه با رایانه های معمولی نت تاپ ها نه تنها کوچکتر ارزانتر و سبکترند بلکه مصرف برق به مراتب کمتری هم دارند. یک نت تاپ در حدود 23 وات برق مصرف می کند.

نت تاپ را میتوان در پشت مانیتورهایتان نصب کنید که به نسبت کیس های بزرگ امروزی فضای کمتری را اشغال می کند البته میتوان آنها را با استفاده از پایه روی میز قرارداد.

NetTop ها از لحاظ سیستم خنک کننده به دو بخش عمده دسته بندی می شوند. دسته اول در قسمت تهویه خود دارای فن و دسته دوم که فاقد فن هستند ازفناوری هوای خنک استفاده می کنند ، این قابلیت باعث شده که NetTop به عنوان یکی از کم صداترین تجهیزات فن آوری اطلاعات در منازل و دفاتر کار و شرکت ها مطرح شوند.

 

 

 

 

البته لازم به ذکر است که طراحی نت تاپ ها به گونه ای است که بیشتر بر روی دستیابی های مبتنی بر وب تمرکز دارند تا انجام فعالیت های محاسباتی پیشرفته،بنابراین معمولا نسبت به کامپیوترهای شخصی همتای خود دارای قدرت پردازش و حافظه کمتری می باشند که این باعث اجرانشدن سریع و دقیق می شود.

 

همچنین با وجود اینکه کامپیوترهای امروزی کمتر بر روی رسانه های نوری مانند سی دی و دی وی دی جهت ذخیره سازی تمرکز دارند اما به طور کامل نمی توان آنها را نادیده گرفت و این در حالیست که بیشتر نت تاپ ها فاقد سی دی /دی وی دی رام می باشند.

 

 

اجزا و ویژگی های یک نت تاپ:

- قابلیت نصب سیستم عامل های ویندوزو لینوکس را دارا می باشند.

- کارت شبکه مینیاتوریGB LAN و Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n

- درگاه های USB 3.0 , HDMI

- کارت خوان داخلی SD/SDHC/MS/MS Pro/MMC

- درگاه های USB 2.0, DVI ،صدا و میکروفون

- استفاده از از هاردهای 5.2 اینچی یا SSD و حافظه DDR3

 

نمای پشت نت تاپ

 

نمای جلوی نت تاپ

 

Nettop ها را مي توان بر اساس توان آنها در ادارات ، بانك ها ، مدارس ، شركت هاي خصوصي ، كارخانجات و در خانه مورد استفاده قرار داد.

 

به منظور آشنایی بیشتر با مدل های ارائه شده نت تاپ ها در زیر چندین نمونه از آنها را معرفی خواهیم کرد.

 

 

- نت تاپ سولمیتآمیس (Solmate AMIS Nettop)

* پشتیباني از DOS - XP - VISTA - SEVEN – LINUX

* پردازنده Intel Atom D525 1.8 Dual Core با تكنولوژي CUDA چهار هسته پردازشي

* گرافیك NVidia ION2 Geforce 9400 M 512 DDR3

* 4/2 گیگ رم  DDR3 ، هارد 320 گیگ پشتیباني تا 500 گیگ

* 4 عدد پورت USB ،شبكه 1 گیگ و شبکه وایرلس سری N ،خروجي گرافیك VGA وHDMI ، ورودي و خروجي صدا

 

- نت تاپ سولمیت جنریك (Solmate Generic Nettop)

* پشتیباني از DOS - XP - LINUX

* پردازنده Intel Atom D510 1.66 Doul Core

* گرافیك Intel GMA 3150 256

* 2 گیگ رم ||DDR ، هارد 250 گیگ پشتیباني تا 500 گیگ

* 6 عدد پورت USB ، شبكه 1 گیگ ، خروجي گرافیك VGA ، ورودي و خروجي صدا

* كاملا بي صدا ، 0.5 لیتر حجم ، 650 گرم وزن ، 18 وات میانگین مصرف برق ، قابلیت اتصال پشت مانیتور

 

- نت تاپ مکس دیتا

*پشتیباني از DOS - XP - VISTA - SEVEN - LINUX

* پردازنده Intel Atom 330 1.6 Dual Core با تكنولوژي CUDA چهار هسته پردازشي

* گرافیك NVidia ION Geforce 9400 M 512

* 2 گیگ  DDR|| ، هارد 250 گیگ پشتیباني تا 500 گیگ

* 4  عدد پورت USB ، شبكه 1 گیگ ، خروجي همزمان گرافیك DVI و HDMI ، ورودي و خروجي صدا

* Card Reader ،WLan 802 .11 b/g/n

* كاملا بي صدا ، 0.5 لیتر حجم ، 550 گرم وزن ، 18 وات میانگین مصرف برق ، قابلیت اتصال پشت مانیتور

 

- نت تاپ سولمیت مدیا (Solmate Media Nettop)

* پشتیباني از DOS - XP - VISTA - SEVEN - LINUX

* پردازنده Intel Atom 330 1.6 Dual Core با تكنولوژي CUDA چهار هسته پردازشي

* گرافیك NVidia ION Geforce 9400 M 512

* 2 گیگ / 4 گیگ رم DDR|| ، هارد 250 گیگ پشتیباني تا 500 گیگ

* 5 عدد پورت USB ، شبكه 1 گیگ ، خروجي گرافیك DVI ، ورودي و خروجي صدا

* Card Reader ،e-sata ،Infra Red ،WLan 802 .11 b/g

* كاملا بي صدا ، 0.7 لیتر حجم ، 850 گرم وزن ، 18 وات میانگین مصرف برق ، قابلیت اتصال پشت مانیتور

 

- نت تاپ سولمیت تاور

* پشتیباني از DOS - XP - VISTA - SEVEN - LINUX

* پردازنده Intel Atom 330 1.6 Dual Core با تكنولوژي CUDA چهار هسته پردازشي

* گرافیك NVidia ION Geforce 9400 M 512

* 3 گیگ رم DDR|| ، هارد 250 گیگ پشتیباني تا 500 گیگ

* 6 عدد پورت  USB ، شبكه 1 گیگ ، خروجي گرافیك DVI ، ورودي و خروجي صدا

* كاملا بي صدا ، 0.5 لیتر حجم ، 650 گرم وزن ، 18 وات میانگین مصرف برق ، قابلیت اتصال پشت مانیتور

 

منبع : www.amoozesh-computer.ir

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 11106
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1